Duitse RTL zegt sorry voor het GamesCom item

Het item van de Duitse RTL van gisteren zorgde voor aardig wat opschudding en negatieve reacties, ook op PSX-Sense. De reacties en gigantische ladingen aan e-mails die RTL na de uitzending kreeg wegens het stereotyperen van gamers, heeft ervoor gezorgd dat RTL graag even ‘sorry’ wou zeggen.

RTL had inmiddels door dat hun item eigenlijk not done was en dat het hele item veel te denigrerend was naar gamers. In de onderstaande beelden van de nieuwste uitzending kan je dus zien dat ze hier spijt van hebben, alhoewel we niet zeker weten dat iedereen het hier wel bij zal laten.
http://youtu.be/3i7xVPNW0R4

  1. User  avatar
    283 XP

    Zo vreselijk was het item toch ook niet. Beetje overdreven allemaal om daar excuses voor te maken.

    Mensen die daar boos over waren herkenden zich er waarschijnlijk nog het meeste in.

    0
  2. User  avatar
    16 XP

    LOL, stelletje duitsers

    0
  3. User  avatar
    5395 XP

    @F1-BS-FR: Precies, dat is gewoon triest

    0
  4. Anoniem's avatar

    Moeten ze maar geen nerdjes zijn, hahaha

    0
  5. User  avatar
    2610 XP

    Gekke Duitsers XD in mijn mening was een sorry niet eens nodig kweet this anders daar gaat et om:-)

    0
  6. User  avatar
    403 XP

    Niet zo erg.

    0
  7. User  avatar
    1340 XP

    @F1-BS-FR: Ach ja, ze moesten toch wat ermee doen :p

    0