Tijdens de State of Play-uitzending vorige week werden de PlayStation Plus games voor oktober aangekondigd en gezien het vandaag gelijk de eerste dinsdag van de maand is, kunnen we melden dat de aangekondigde titels nu beschikbaar zijn om te downloaden.
Mocht je de aankondiging vorige week gemist hebben, de volgende drie games maken deze maand deel uit van het Essential abonnement:
- WWE 2K24 (PS4/PS5)
- Doki Doki Literature Club Plus (PS4/PS5)
- Dead Space (PS5)
Later deze maand mag PlayStation Plus Extra en Premium ook een update verwachten. De line-up voor die tiers zal naar alle verwachting volgende week woensdag aangekondigd worden.


for the jankerds
Prima maandje. Huilende fanboys kom er maar in.
Hoe beter Sony het doet hoe meer pijn het lijkt te doen bij de haters. En hoe groter mijn glimlach.
Dead Space maar even proberen.
Geen idee wat doki doki is dus maar even opgezocht…
Doki Doki Literature Club is a psychological horror game that includes dark themes, such as self-harm, suicide, etc.
Holy shit! Niks onschuldige meisjes met korte rokjes.
Iemand ervaring met dit spel? Is het leuk?
@Bass: Het woord ‘leuk’ zou ik niet direct gebruiken. Het is een nogal speciale game, maar wel vermakelijk hoor!
@Anoniem-7516: nou zo goed doet sony ook niet schaapie van maatschappij.
@Anoniem-8901: Ik denk dat de grootste kudde schapen uit klagers en zuurpruimen bestaat.
Originele Dead space is een geweldige game. De remake heb ik ook op disc, maar nog geen tijd gehad om er aan te beginnen.
Dead Space is toch wel een heel goede remake.
@Auxilius27: Vind ik ook ben net begonnen echt weer tof om doorheen te lopen!
@Anoniem-2571: speciaal voor jou ?
Dead Space 🙂
Dankjewel Sony jullie zijn aardig
Dead Space is zeker de moeite!
Dead space. Yeah baby!
Dead Space is het waard rest niks aan
Leuk dat het woord Schaap nu hip is onder puberen NL. Heeft maar 2 jaar geduurd om over te nemen van corona ontkenners. En niet doorhebben dat ze mee blaten om een punt ergens van te maken. Mooi dit…
OT: Deadspace speelt lekker nostalgisch weg als vanouds. Blijft een geweldige game!
Zootje nood weer zeg…