Christofer Sundberg, voormalig co-founder en COO van Avalanche Studios, is al geruime tijd niet meer werkzaam bij dat bedrijf, omdat hij tegenwoordig werkt bij de onafhankelijke Zweedse studio Liquid Swords. Onder zijn leiding wordt er gewerkt aan een openwereldgame en die ziet er indrukwekkend uit.
Hoewel we inhoudelijk nog niet veel over de titel weten, zijn er nu wel wat nieuwe beelden vrijgegeven. Dit deed de ontwikkelaar via X, waarbij gesteld mag worden dat het er sfeervol en erg goed uitziet. De game wordt gebouwd met gebruik van de Unreal Engine 5. Wat we van de game weten is dat het een verhaal gedreven titel is, maar daar moeten we het mee doen.
Misschien dat de ontwikkelaar later dit jaar tijdens The Game Awards meer laat zien, voor nu moeten we het met de onderstaande beelden doen.
Ziet er mooi uit
@Bass: Tot dat het op console komt en de resolutie drastisch verlaagd is en het er blurry uitziet, het is tenslotte UE5
@Anoniem-6426: PS5 pro baby! Haha. En dan nog word het gedownscaled, ook op de uiteindelijke pc release waarschijnlijk, want niemand heeft zo’n krachtige pc
@7th-son:
😉
GZA
@7th-son: haha precies!
@Killionaire:
When I was little, my father was famous
He was the greatest samurai in the empire
And he was the Shogun’s decapitator
He cut off the heads of 131 lords
@Killionaire:
Vergeet RZA niet pino.
Ziet er mooi uit tot het uitkomt en dan…..
@Anoniem-6426: Wat je noemt heeft werkelijk niets met UE5 te maken xD 100% de devs
@7th-son: ps5 pro is niet beter als een game pc want uiteindelijk is er bijna niks veranderd eraan zoals de slim. En haalt mij pc 180 200 fps ps5 altijd framecap
@Anoniem-1419: dat zeg ik toch ook helemaal niet dat de ps5 pro beter is dan een game pc?
Ik denk dat 90% van de console gamers speelt op een tv, waarvan waarschijnlijk de helft geen 120hz tv heeft, of niet eens weet wat het is en hoe het aan moet.
Die 90% heeft dus geen ene moer aan een framerate van 200fps. Je hebt dus totaal geen punt gemaakt in mijn ogen.
En hoezo bijna hetzelfde als een slim? Bij de gemiddelde game kun je de framerate verdubbelen (van 30 naar 60 in dezelfde, of betere kwaliteit), dat is toch een verdubbeling praktisch gezien 😉