PlayStation gamer sluit PlayStation Plus abonnement tot en met 2048 af


Sinds de introductie van PlayStation Plus jaren geleden, is de prijs gestaag omhoog gegaan. Dat zal de komende jaren niet veranderen, want alles wordt natuurlijk duurder. Om te voorkomen dat je een te grote prijs betaalt voor je lidmaatschap, kan je natuurlijk een abonnement afsluiten als het in de aanbieding is.

Een andere manier is om gewoon zoveel mogelijk PlayStation Plus lidmaatschappen te kopen, dat je het opstapelt. Dit gebeurt wel vaker, met name tijdens aanbiedingen, maar er is nu één iemand die de zogeheten extra mile is gegaan. Op Reddit laat gebruiker ‘On_Reddit_In_Class’ weten dat hij wil voorkomen dat hij duurder uit is over de jaren.

Als oplossing heeft hij dus ruim $2000,- gespendeerd aan PlayStation Plus abonnementen, wat hem 24 jaar lidmaatschap geeft. Daarmee zit hij goed tot maar liefst 2048, en dat zonder extra prijsverhogingen. Een flinke investering, maar eentje die zich ongetwijfeld terug zal betalen over de loop der jaren.

Lads, I did it. Subscribed to PS Plus until 2048.
byu/On_Reddit_In_Class inPlayStationPlus

  1. Anoniem-5066's avatar

    Tja er kan een hoop veranderen in die tijd. Misschien heb je geen interesse meer in gamen tegen die tijd, geen tijd meer. Of Sony gaat failliet.

    0
  2. Anoniem-3256's avatar

    Wow, dat zal Sony wel leren…

    0
  3. Anoniem-2696's avatar

    @Anoniem-5066: Ik denk dat er serieus veel moet gebeuren vooraleer Sony failliet zal gaan

    0
  4. Anoniem-5176's avatar

    Vermeld dan het volledige bericht. Hij heeft namelijk voor 2000 dollar ps plus PREMIUM tot 2048 en dus ong 1800 dollar korting gekregen. Dus voor $7 pm heeft hij nu ps plus PREMIUM.

    0
  5. Anoniem-9625's avatar

    Volgens mij heeft hij zin in een nieuwe wipeout LOL

    0
  6. User  avatar
    2144 XP

    Heb precies het zelfde gedaan met gamepass voor de prijsverhogingen. Alleen niet zo lang.

    0
  7. Anoniem-1443's avatar

    Wat een mafketel

    0
  8. Anoniem-5527's avatar

    @Anoniem-5176:

    Precies.

    0
  9. Anoniem-531's avatar

    Slim, als ik het had deed ik het ook

    0
  10. Anoniem-5927's avatar

    Sony failliet of hij krijgt een ongeluk, dan al het geld voor niets verspild

    0
  11. User  avatar
    9970 XP

    @Anoniem-5066: failliet gaan zal niet gebeuren.aar misschien dingen als andere abonnementsvormen, of een totaal andere richting dat ze op willen. Premium hebben we ook nog niet zo lang.
    Ik denk niet dat voor 24 jaar premium halen een heel goed idee is geweest

    @Anoniem-5176: bedankt voor de extra informatie! Wel goede info ook nog.

    0
  12. Anoniem-3640's avatar

    Dombo dan is er geen playstation meer .

    0
  13. Anoniem-348's avatar

    @Anoniem-3640: wie jij? Playstation is het meest winstgevende sector van Sony. Echt wel dat het dan nog bestaat.

    0
  14. Anoniem-7345's avatar

    @Anoniem-3640:

    Sprak de echte dombo.

    0
  15. Anoniem-2785's avatar

    @Anoniem-5927:

    Een ongeluk? Hahahaha.

    0
  16. Anoniem-3100's avatar

    @Anoniem-5066:

    Of je gaat dood

    0
  17. Anoniem-3100's avatar

    @Anoniem-5927: droom lekker verder gek

    0
  18. Anoniem-8592's avatar

    @Anoniem-3100:

    Ja dus? Wou je dat geld meenemen in je kist ofzo?

    0
  19. User  avatar
    2585 XP

    @Anoniem-9625: 🙂

    0
  20. Anoniem-9699's avatar

    Ik dacht je maar voor max aantal jaren abbo kon nemen. Weer wat geleerd, ik trek alvast de credit card :+

    0
  21. User  avatar
    266 XP

    “An old man turned ninety-eight
    He bought PS Plus until 2048…….and died the next day”

    0
  22. Anoniem-9238's avatar

    “Dat is inderdaad een lange tijd, maar ik blijf niet altijd bij Sony. Misschien is het tijd om iets anders te overwegen

    0
  23. User  avatar
    271 XP

    Prima toch. En ook al gaat die beste kerel hemelen. Dat geld kan hij toch niet meenemen.

    0
  24. Anoniem-1725's avatar

    @Anoniem-3640: als jij dat denkt dat moet jij nog wakker worden

    0
  25. Anoniem-9501's avatar

    Hulde voor deze trouwe Playstation fanaat. Respect. Sony kennende zou het me niet verbazen dat ze deze fan wel eens verrassen met een leuk geschenk. Ik zie het nog wel gebeuren dat ze hem een Pro gaan schenken. For the players.

    0
  26. Anoniem-4504's avatar

    @Anoniem-9501:

    “Sony kennende zou het me niet verbazen dat ze deze fan wel eens verrassen met een leuk geschenk.”

    Fantast.

    0
  27. Anoniem-9050's avatar

    Wat een mafkees joh.. ps plus is je niet eens waard.

    0
  28. Anoniem-9871's avatar

    @Anoniem-9501:

    Daar zou ik niet op rekenen tenzij ze hun liefdadigheid willen gebruiken als verkoop/marketing truck omdat dit artikel nu wereldwijd een topic is. Ik ken echter genoeg personen die 10 000 of meer hebben betaald aan digitale games. En zelfs zei kregen niks. Zelfs geen schamele 50 euro…

    0
  29. Anoniem-5689's avatar

    Alles voor de likes. Wat ben je dan voor een aandachtsho3r als je hier 2000 euro aan uitgeeft.

    0
  30. Anoniem-5762's avatar

    Beetje overdreven maar ieder zijn ding,nou maar hopen dat ze in 2048 nog wel een plus abbo hebben.

    0
  31. Anoniem-4595's avatar

    @ShadowStriker: Je zou hier een liedje van moeten maken.

    0