Gouden PlayStation 3 bundel komt eraan

De bovenstaande bling bling PlayStation 3 zal over een paar maanden beschikbaar zijn. Om precies te zijn op 17 november, tegelijk met de Japanse release van Ni No Kuni. De bovenstaande PlayStation 3 Slim is namelijk alleen beschikbaar in een exclusieve bundel met deze game.

De bundel zal je 305 euro kosten en zal gewoon met de standaard accessoires komen zoals de gewone PlayStation 3 Slim bundels. Het vervelende is dat de bundel alleen in Japan te krijgen is, alhoewel PlayStation 3’s natuurlijk regio vrij zijn en je de console op zich zou kunnen importen. Is er iemand die deze Slim daar mooi genoeg voor vindt, of gaat dat weer iets te ver?

  1. User  avatar
    5395 XP

    Is dit verf of bladgoud? (denk dat eerste :P)

    0
  2. User  avatar
    1340 XP

    @PattyS3: Verf natuurlijk, hij kost niet meer dan de normale PlayStation 3 Slim bundels :p

    0
  3. User  avatar
    75 XP

    haha, voor die verf kleur kan ik hem zelf ook wel spuiten 🙂 haha.. maar dat past niet bij de rest van de zwarte console’s die in mijn kast staan 🙂

    PS3 Slim 320 Gig
    Black Wii
    X-Doos Black Slim 🙂

    0
  4. User  avatar
    6621 XP

    Vind hem niet heel erg mooi eigenlijk maar ook zeker niet lelijk.

    0
  5. User  avatar
    403 XP

    Maakt geen verschil

    0
  6. User  avatar
    5395 XP

    @Goliath: Dacht ik al xD

    Toch wel pro als je zon PS3 op je kamer hebt staan. :p

    0
  7. User  avatar
    2521 XP

    Deze word het boy!!!! 110% alles die in Nederland komt haal ik hem of ik moet denk ik bestellen

    0
  8. User  avatar
    3062 XP

    @Sixstar6:

    haha jij praat grappig xD

    maar misschien is die bling bling ps3 iets voor negers….

    0
  9. User  avatar
    2521 XP

    @moes:
    of ik ben en neger lol… geintje maar ik heb 1 nodig…

    0
  10. User  avatar
    863 XP

    Spelfouten in de titel zijn om te huilen.

    0
  11. User  avatar
    199 XP

    Goud in verf vind ik altijd spuuglelijk. Alleen het echte goud is mooi 😛
    Geef mij maar gewoon zwart past altijd en zit er nog mooi uit.

    0
  12. ad's avatar

    zou echt kut zijn als je als verjaardag krijgt en je moeder gaat er 1 halen en die zwarte zijn op hahahaha lol

    0
  13. User  avatar
    3062 XP

    deze bundel komt alleen uit in de amerikaanse ghetto’s zoals Brookyln, Harlem en de Bronx 😉

    0
  14. User  avatar
    1688 XP

    @Sixstar6:

    Je praat gewoon poep, en gvd nog bij elk bericht bekant ook!!

    0
  15. User  avatar
    510 XP

    Ziet er niet uit!

    0