PlayStation Plus Extra en Premium line-up voor december aangekondigd

Nog een paar weken en het jaar zit er alweer op, maar niet voordat de bibliotheek van PlayStation Plus Extra en Premium aangevuld wordt met wat nieuwe titels. Via het PlayStation Blog heeft Sony bekendgemaakt wat er voor deze maand in de pijplijn zit.

De onderstaande games mogen we aanstaande dinsdag verwelkomen in de bibliotheken van Extra en Premium.

PlayStation Plus Extra

  • Sonic Frontiers (PS4/PS5)
  • Forspoken (PS5)
  • Rabbids: Party of Legends (PS4)
  • WRC Generations (PS4/PS5)
  • F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch (PS4/PS5)
  • Jurassic World Evolution 2 (PS4/PS5)
  • Coffee Talk (PS4/PS5)
  • Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly (PS4/PS5)
  • A Space for the Unbound (PS4/PS5)
  • PHOGS (PS4)
  • Biped (PS4/PS5)

PlayStation Plus Premium

  • Sly 2: Band of Thieves (PS4/PS5)
  • Sly 3: Honor Among Thieves (PS4/PS5)
  • Jak and Daxter: The Precursor Legacy (PS4/PS5)
  • Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge (PS VR2)

Sony bracht gisteren drie PlayStation 2 klassiekers uit in het kader van 30 jaar PlayStation. Het is in die zin misschien wat teleurstellend dat dit samen met Star Wars de line-up voor Premium betreft, maar het is wat het is.

Om deze games te kunnen downloaden en spelen, dien je over het juiste abonnement te beschikken. Je Essential abonnement upgraden? Dat kan hier.

  1. Anoniem-9497's avatar

    Goede maand hoor. JW evolution 1 toevallig vorig jaar ook via extra gespeeld vlak voor deel 2 uitkwam. Die staat er lekker snel op.

    0
  2. Anoniem-212's avatar

    Waardeloos slecht dit. Geen grote titels. Geen triple A game. Gewoon bagger.

    0
  3. Anoniem-4843's avatar

    @Anoniem-212: Zowel Sonic Frontiers als Forspoken vallen onder AAA, dus je snapt het niet helemaal denk ik. Dat het niet je type games zijn is wat anders…

    0
  4. Anoniem-1995's avatar

    Prachtig zo blij met het duurste abonnement.

    0
  5. Anoniem-7584's avatar

    Coffe Talk 1 en 2, Space for the Unbound kan ik aanbevelen voor de pixel liefhebbers.

    0
  6. User  avatar
    343 XP

    Geheel prima, Forsaken echt naar uitgekeken. Na de demo niet de moeite waard. Nu inclusief prima. Star wars leuk spel ga het gauw nog eens spelen als ik Behemoth uitgespeeld heb en op de quest batman.

    0
  7. Anoniem-6539's avatar

    Lame, zeker gezien wat er weg gaat

    0
  8. Anoniem-9624's avatar

    Vet! Wilde FIST altijd al kopen en stond in mijn wensenlijst. Mooi kerstcadeau. En Sonic ook wel benieuwd naar!

    0
  9. Anoniem-5844's avatar

    @Anoniem-212: ????

    0
  10. Anoniem-6839's avatar

    Topmaand, Forspoken is echt goed, Fist is ook zalig

    0
  11. Anoniem-126's avatar

    @Anoniem-212: Je laat weer eens zien, hoe dom je bent

    0
  12. Anoniem-1799's avatar

    @Anoniem-6839:

    forspoken goed?! Ben je betaalt?

    Wat een waardeloze maand weer eens. 30 jaar playstation….

    0
  13. Anoniem-2397's avatar

    @Anoniem-1799: Wat jouw smaak niet is kan iemand anders smaak wel zijn. Live and let live.

    0
  14. User  avatar
    5256 XP

    Wederom laat Sony zien dat ze er voor de players zijn.

    0
  15. Anoniem-6772's avatar

    @Anoniem-1995: sarcasm detected lol

    0
  16. Anoniem-3232's avatar

    @coola: Ik denk niet dat investeerders en aandeelhouders ‘players’ zijn. Om jou geven ze geen drol.

    0
  17. Anoniem-5193's avatar

    Zonde dit sonic frontiers en forspoken had ik al gekocht en nu is die op eens gratis wtf

    0
  18. Anoniem-5395's avatar

    Ik ben hier wel blij mee. Zijn er toch nog een paar mensen positief!

    0
  19. Anoniem-264's avatar

    @Anoniem-5395: eens, ik ben ook blij met deze maand!

    0
  20. Anoniem-2646's avatar

    @Anoniem-1799:
    Heb je de game gespeeld?
    Heb er met plezier 20 euro ofzo voor betaald.
    Ik vind hem veel beter dan wat iknin de reviews las.
    Game heeft natuurlijk al wat patches gehad, mss is ie daardoor iets beter.

    0
  21. Anoniem-2646's avatar

    @Anoniem-5193:

    Welkom in het leven.

    0
  22. Anoniem-6707's avatar

    Oehw Sonic en WRC ben ik wel blij mee

    0
  23. Anoniem-5845's avatar

    @Anoniem-5193: Ik heb zowel PS+ extra als Gamepass. Bijna alle door mij in het verleden gekochte games zijn intussen al op 1 of beide abonnementen verschenen. Voor mij een reden om geen games meer te kopen. Ik wil nu graag Warhammer Space Marines 2 kopen, maar wellicht staat deze ook binnen een half jaar op PS+ of Gamepass. Ik had bijvoorbeeld ook nooit verwacht dat Diablo 4 en Dead Island 2 al zo snel op de abonnementen zouden staan. Dus niet kopen want geduld wordt beloont. En je kunt je geld maar 1 keer uitgeven. Maar het blijft altijd je eigen keuze, kopen of wachten. Een ieder heeft zo zijn eigen voorkeur, he?

    0
  24. Anoniem-9829's avatar

    @Anoniem-5845: Ik doe dus precies hetzelfde. Heb dit jaar alleen No Mans SKY en Black Ops 6 gekocht. Al het andere heerlijk via PSplus. Ik heb overigens geen GP.. Dat vond ik heel erg tegenvallen.

    0
  25. Anoniem-3397's avatar

    Il heb nu 2 jaar ps extra heb letterlijk 2 games gespeeld. ghost of tsushima En RDR2. Kan aan mij liggen mr tis echt bagger de aanbod.

    0
  26. Anoniem-7235's avatar

    @Anoniem-3397: ligt echt aan jou denk ik.

    Heb al jaren ps abbo. En de 2 games die jij noemt juist zelf aangeschaft bij release.

    Ondertussen toch wel 100 anderen gespeeld. Probeer eens wat anders zou ik zeggen.

    0
  27. Anoniem-712's avatar

    @Anoniem-7235: thx maat ja misschien zeur k ook veel haha mr ik moet ook erbij zeggen als je naar de generatie xbox 360 ps3 kijk, dat waren echt hoogtijden voor de game industrie . Moet wel zeggen heb echt spijt dat ik RDR2 niet t eerder heb gespeeld. Beste game die er is.

    0
  28. Anoniem-3078's avatar

    Prima maand weer.

    Ik begrijp nooit het commentaar, als je het niks vindt zeg dan je abonnement op.
    Jaarlijks met black friday koop ik een jaar voor 10 maanden, dwz ongeveer 13,20 per maand dat het me kost.

    Dat is echt heel erg weinig, ja nog steeds. Parkeer een keer ergens, of koop eens een koffie ergens met een stuk appelgebak.

    En wat ik al zeg, is het niks, abonneer je dan niet.
    SkyShowtime vind ik niks, nou heel simpel dat heb ik geannuleerd. Blijf ik erover zeiken, nope.

    Je kunt je leven zelf ook simpeler maken.

    0
  29. Anoniem-8992's avatar

    Anoniem-9497 Jurassic World Evolution 2 was afgelopen jaar gratis te downloaden als maandelijkse game van Juni.

    0
  30. Anoniem-2805's avatar

    @Anoniem-9497: Was al een gratis maandelijkse game in Juni van dit jaar. Misschien heb je die toen gemist?

    0
  31. Anoniem-3965's avatar

    @Anoniem-212:

    Dan moet je lekker je triple A games kopen, verwend ventje.

    0
  32. Anoniem-4087's avatar

    Wil pas weer premium als de ssx tricky serie er op komt te staan, maar gaat nooit gebeuren vrees ik.

    0
  33. Anoniem-2204's avatar

    Heb Forspoken geprobeerd wat een tering schijt spel is dat..

    0