Phantom Blade Zero zal rond de 30 uur duren én heeft moeilijkheidsgraden

blank

Momenteel wordt er gewerkt aan Phantom Blade Zero: dit wordt een bikkelharde actiegame waarin je, met je zwaard in de hand, heel wat vijanden zal moeten zien te verslaan. Heel veel specifieke info is er over deze game nog niet bekendgemaakt, maar verschillende Chinese outlets hebben nu wel al wat meer over de game prijsgegeven (vertaald door MP1st).

Zo leren we bij dat het hoofdverhaal van Phantom Blade Zero rond de 30 uur van je leven zal kosten, maar er zou ook zo’n 20 uur aan side content zijn. Als de harde actie-combat je wat af zou schrikken, geen paniek! Er zullen namelijk vier moeilijkheidsgraden zijn (Easy, Normal, Hard en Extremely Hard), waardoor de game toegankelijk zal zijn voor iedereen. Nog een functie die je waarschijnlijk heel wat rage zal besparen: er zullen checkpoints zitten tussen verschillende fases van baasgevechten, waardoor je niet telkens alles opnieuw moet doen als je doodgaat.

Dat klinkt allemaal als muziek in onze oren en we hopen dan ook dat we spoedig meer te weten komen over de releasedatum!

  1. Anoniem-579's avatar

    “Er zullen namelijk vier moeilijkheidsgraden zijn (Easy, Normal, Hard en Extremely Hard), waardoor de game toegankelijk zal zijn voor iedereen.”

    Hulde!

    0
  2. User  avatar
    1351 XP

    Hopelijk een extremely hard trophy erin!!

    0
  3. Anoniem-3808's avatar

    Toet toet boing boing hakken en zagen!

    0
  4. Anoniem-1517's avatar

    Lang zat.

    0
  5. Anoniem-7835's avatar

    @Anoniem-579: Geen very easy 🙁

    0
  6. Anoniem-6453's avatar

    @Anoniem-7835:

    Het is ook nooit goed…

    0
  7. Anoniem-169's avatar

    Hoop dat de hogere moeilijkheidsgraden zonder checkpoints zijn bij de bazen

    0
  8. Anoniem-8342's avatar

    30 uur is mans zat! Heerlijk. Verschillende moeilijkheidsgraad vind ik meestal maar vervelend bij actie games… het leidt er meestal toe dat ik het constant aan het aanpassen ben en zelden echt er lekker in zit.

    0
  9. Anoniem-3261's avatar

    @Anoniem-8342: nee het probleem met moeilijkheidsgraden is vaak dat het combat systeem gewoon slecht is omdat je met een goed systeem geen moeilijkheidsgraden nodig hebt.

    0
  10. Anoniem-6277's avatar

    Kom eerst maar met de Wukong DLC!

    0
  11. Anoniem-2559's avatar

    Hopelijk permadeath in elke moeilijkheidsgraad. Gamers die dar een probleem mee hebben moete maar candicrush spelen zo simpel is het echte games zijn niet voor watjes

    0
  12. Anoniem-2974's avatar

    @Anoniem-2559: Beetje een rare opmerking. Laat mensen lekker gamen hoe zij dat zelf willen. Wat maakt het jou uit.

    0
  13. Anoniem-4379's avatar

    Jammer van de verschillende moeilijkheidsgraden.

    0

Meer Phantom Blade Zero

Meer

Volop actie in nieuwe Phantom Blade Zero trailer

Later dit jaar zal Phantom Blade Zero uitkomen voor de PlayStation 5 en pc, en het is inmiddels alweer even geleden dat we wat van de game gezien hebben, tot nu. De ontwikkelaar heeft namelijk een nieuwe trailer uitgebracht onder de noemer...

blank

Lennard Verhage

De games van 2025 | Phantom Blade Zero

De games van 2025 | Phantom Blade Zero – Veel games hebben de formule van FromSoftware gekopieerd. Zo zijn titels als Lies of P, Lords of the Fallen, en recent nog Enotria, stuk voor stuk voorbeelden van games die het concept dunnetj...

blank

Chris Hofman

Preview | Phantom Blade Zero

Preview | Phantom Blade Zero – De markt is inmiddels overspoeld met Soulsborne titels, de ene beter dan de andere. Het gros weet echter niet het kwaliteitsniveau te halen van FromSoftware: de gameplay is niet snel of smooth genoeg, h...

blank

Chris Hofman