Het is alweer bijna een jaar geleden dat Capcom het wachten eindelijk beloonde en met Dragon’s Dogma 2 op de markt kwam. De game werd goed ontvangen, maar zoals bij veel grootschalige games was de release natuurlijk niet perfect. Nu bijna een jaar verder blijft Capcom de game verbeteren en zijn er met de meest recente update weer wat problemen aangepakt.
Zo zijn er problemen met het respawnen van vijanden opgelost en problemen met pawns voor Arisen die level 998 of hoger zijn. Een volledig overzicht van alle veranderingen hebben we hieronder geplaatst.
Modifications and Fixes
- Fixing issue where some enemies wouldn’t respawn until the game was restarted.
- Fixing issue where the resistance index of some enemies and NPCs towards some status anomalies wasn’t reflected correctly.
- Fixing issue where Pawns would sometimes lead to previously activated forgotten riftstones if there were open slots for support Pawns.
- Fixing issue where Pawns of other players would sometimes not appear in riftstones when the Arisen is above level 998.
- Fixing issue where sometimes Pawns would speak lines that don’t correspond to their specialization.


Level 998? O man, daar ben ik nog lang niet. Wel een leuke game. Je moet wel creatief zijn, vooral als blijkt dat je bepaalde dingen hebt verkocht, terwijl je ze later in de game nog nodig hebt, maar dat maakt het er des te leuker op.
@Anoniem-949:
Kan je die dingen niet terugkopen dan? In veel RPGs kan dat wel namelijk.
Zou goed zijn als ze een patch zouden uitbrengen de loot tables op ps5 zodat de gear die je vind bij je lvl en character hoort maakt het veel leuker om te spelen raar dat dit voor pc wel kan maar voor ps5 niet beetje jammer dus graag patchen voor de fans xD
60fps? nee laat maar zitte dan
@Anoniem-4845: wel op pro. Pro kopen dus… game draait fantastisch
@Anoniem-3926: wat een onsamenhangend gebrabbel. Wat bedoel je eigenlijk?
@Anoniem-4845: ik heb dit prima op 60fps kunnen spelen….? ik heb geen ps5 pro.. waar slaat deze comment op lol
@Anoniem-7169: als goed is is performance mode 40 fps. Op pro dan wel 60.
@Jason28: Dat was bij release zo. Inmiddels draait de game prima 60fps
@Anoniem-219: nee bij release was het 30 fps max
Its an ok game, but annoying that you need to go back and forth all the time because you cant always fast travel. Also, more depth and a deeper connection between the characters wouldve been nicer for the story. Something like DA and BG… more romanceable options, for example with you main pawn included would be more enjoyable as well… I still didnt continue, instead I did a new run with DAV… Meaning DD2 didnt really manage to get me hooked to the game…