Welkom op het vernieuwde PlaySense

Het is zover: het nieuwe design van PlaySense is live! Na maanden van hard werken presenteren we met trots een vernieuwde look en feel, die niet alleen moderner oogt, maar ook beter presteert en toekomstbestendig is. De site is nu sneller, overzichtelijker en geoptimaliseerd voor een nog betere gebruikservaring. De grootste veranderingen zitten ook onder de motorkap, maar dat vergroot ook de kans op bugs – we vragen dus nog heel even om je geduld tot alles is opgelost.

Nog volop in ontwikkeling
Hoewel we enorm blij zijn met deze stap, zijn we ons er ook van bewust dat er nog wat losse eindjes zijn. Sommige afbeeldingen worden nog niet correct weergegeven, en bepaalde pagina’s of foutmeldingen verschijnen nog in het Engels. We werken hard om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen. We verwachten dat we in de loop van volgende week al een heel eind verder zijn in het finetunen van de site.

Jullie feedback is welkom!
Jullie ervaring op PlaySense staat voorop, en daarom luisteren we graag naar jullie feedback. Zie je een bug of kom je een probleem tegen? Laat het ons weten, zodat we de site steeds verder kunnen verbeteren. Dit kan in de comments, maar mag ook per email naar [email protected].

Bedankt voor jullie geduld en support – we doen ons uiterste best om PlaySense zo snel mogelijk weer 100% in topvorm te krijgen!

  1. Anoniem-900's avatar

    heel vet!

    0
  2. Anoniem-5130's avatar

    Goed werk

    0
  3. User  avatar
    569 XP

    Ziet er goed uit.

    0
  4. Anoniem-1367's avatar

    Ziet er goed uit en de app werkt nog! Lekker bezig

    0
  5. User  avatar
    634 XP

    Ziet er goed uit

    0
  6. Anoniem-3618's avatar

    Ben ik de enige die de oude site overzichtelijker vond? De spacing rond de artikelen op de front page zijn veel ruimer waardoor je minder informatie ziet. Ook het onderscheid in o.a. de reacties zijn er niet. Verder toch wel even een compliment voor alle moeite die er ingestoken is! Chapeau!

    0
  7. User  avatar
    20030 XP

    @Anoniem-3618: op mobiel of desktop?

    0
  8. User  avatar
    5256 XP

    De donkere nodus is heerlijk.

    1
  9. Anoniem-7194's avatar

    Goed bezig. Zier er goed uit. Keep up the good work

    0
  10. User  avatar
    135 XP

    Ziet er top uit! Ga zo door

    0
  11. Anoniem-8831's avatar

    Is er nu ook een app voor iPhone gebruikers ???

    0
  12. User  avatar
    271 XP

    Het ziet er echt wel een prima uit. En in donkere modus. Goed bezig daar!!

    0
  13. Anoniem-3880's avatar

    ziet er leuk uit

    0
  14. Anoniem-787's avatar

    Mag de oude site weer terug, ben niet blind ofzo. En om me niet blind te maken, zou een darkmode ook niet vervelend zijn. Voordat een ander het zegt, de azijn was weer heerlijk.@Anoniem-3880: Update aan mezelf, er is dus een darkmode, alleen die moet je dus zelf aanzetten bovenaan en wordt niet geactiveerd op basis van je browservoorkeuren.

    0
  15. Anoniem-6536's avatar

    De anoniem nummer worden dubbel gebruikt voor verschillende reaguurders en je krijgt foutmelding tijdens of na het plaatsen van een reactie.

    0
  16. User  avatar
    3098 XP

    Ziet er goed uit, idd nog wat bugs, maar ook games zijn niet bugvrij tegenwoordig 🙂

    0
  17. Anoniem-5279's avatar

    Ik ben allang blij dat de app nog steeds werkt. Voor de rest ziet het er goed uit.

    0
  18. User  avatar
    2144 XP

    Ik ben al blij dat de app nog werkt. En standaard op darkmode. Site zelf ziet er flitsend uit. Ga zo door!

    0
  19. User  avatar
    1890 XP

    Ik begon me al een beetje af te vragen of het nog ging gebeuren, aangezien we al bijna in maart zitten, maar het ziet er goed uit.

    0
  20. User  avatar
    394 XP

    App moet zeker blijven xD
    Al jaren mijn meest gebruikte app!
    Nee, ook geen Whatsapp want, gamer? xD
    Geen idee hoeveel zo’n app onderhouden kost maar ik sta altijd open voor donaties..
    En idd, een toegankelijkheidsfunctie waar je de dichtheid van tekst en artikelen kan aanpassen
    Een kers op de taart! xD

    Voor de rest, netjes hoor!
    Het “videogame-thema” is nooit uit het oog verloren, altijd een +.! 😀

    0
  21. Anoniem-9185's avatar

    Ziet er goed uit en heel nice die donkere modus!

    0
  22. Anoniem-7745's avatar

    Test probleem. ik heb Dark modus op dat werk niet vast wit!
    Godverdomme waarom ik wil Dark Modus nodig! oud werk wel dark modus!
    jammer

    2
  23. User  avatar
    696 XP

    Mooie website. Proficiat.

    0
  24. Anoniem-7745's avatar

    Cool! Love dat! aub kan je maakt nieuw op Telegram Kanalan?

    0
  25. User  avatar
    168 XP

    Cool! Love dat! aub kan je maakt nieuw op Telegram Kanalan?

    0
  26. User  avatar
    64 XP

    jeeuj

    0
  27. User  avatar
    7718 XP

    Nice, lekker fris en stuk modernere. Goed bezig playsense!

    0
  28. User  avatar
    7718 XP

    Ik zie (in de iOS app) geen mogelijkheid meer om een reactie te wijzigen. Typfouten kunnen oa dus zelf niet aangepast worden.

    0
  29. User  avatar
    1708 XP

    Ziet er top uit! Gefeliciteerd

    0
  30. User  avatar
    1708 XP

    Ziet er top uit, gefeliciteerd

    0
  31. User  avatar
    233 XP

    Very nice hoor! Ziet er goed uit playsense. Hele verbetering zo

    0
  32. Anoniem-8615's avatar

    Gefeliciteerd met deze nieuwe look. Ziet er prachtig uit en maak meteen gebruik van de dark mode.

    Ik mis alleen de releasedatum bij games nog, daardoor wijk ik nu nog naar andere sites uit. Als dit er bij zou kunnen blijf ik hier mooi hangen. 🙂

    1
  33. User  avatar
    726 XP

    Ziet er erg goed uit

    0
  34. User  avatar
    1927 XP

    Mooie site dames en heren!!

    0
  35. User  avatar
    171 XP

    Erg mooi geworden! Veel succes ermee, en ik kijk uit naar een hoop goeie recensies van deze leuke site.

    0
  36. User  avatar
    171 XP

    Mooi geworden hoor!

    0
  37. User  avatar
    91 XP

    Super tof. Ziet er gelikt uit gasten, petje af!

    0
  38. User  avatar
    1927 XP

    Mooie lay-out mannen!!

    0
  39. Anoniem-2280's avatar

    ziet er goed uit

    0
  40. Anoniem-3766's avatar

    Nice

    0
  41. User  avatar
    171 XP

    mooi hoor!

    0
  42. Anoniem-4471's avatar

    Valt me op dat de releasekalender ontbreekt. Zijn jullie hier helemaal mee gestopt?

    0
  43. User  avatar
    16 XP

    Proficiat, ziet er strak uit!

    0
  44. User  avatar
    20030 XP

    @Anoniem-4471: Helaas wel, dit bleek voor ons niet langer haalbaar om constant bij te kunnen houden, ons team is niet meer zo groot als het ooit was.

    0
  45. Anoniem-9716's avatar

    Ziet er goed uit. Mijn eerste indruk is positief. Chapea.

    0
  46. User  avatar
    25 XP

    Ziet er netjes uit. Chepea.

    0
  47. User  avatar
    914 XP

    Ziet er strak uit, donkere modus erg fijn. Goed werk!

    0
  48. Anoniem-2503's avatar

    waarom is alles zo groot alsof ik een versie voor slechtziende heb ofzo, sorry hoor maar deze website ziet er uit alsof de persoon die het gemaakt heeft net de css course op w3school heeft gevolgd

    2
  49. Anoniem-8955's avatar

    Ziet er goed uit!

    0
  50. Anoniem-172's avatar

    Ziet er goed uit. Mooi!

    0
  51. User  avatar
    121 XP

    Goed werk gozers !

    0
  52. User  avatar
    88 XP

    Leuk! Hopelijk hoef je niet iedere keer opnieuw in te loggen 😉

    0
  53. Anoniem-9851's avatar

    Goed bezig PlaySense. Dit design is een stuk beter!

    0
  54. Anoniem-1079's avatar

    @Anoniem-3618: Inderdaad.

    Ik vind dit totaal niks (mobiel/tablet/pc). Sorry maar vind het zelfs afschuwelijk en niet fijn kijken in zowel de donkere als lichte thema. Ook zit op mijn tablet sommige tekst en de avatars direct tegen de rand van het scherm.

    1
  55. Anoniem-307's avatar

    Ik voel m niet

    2
  56. Anoniem-3663's avatar

    Geweldig tijdens het scrollen 2 artikelen tegelijk te zien op het scherm van mijn tablet 🙁
    Zielloze pagina’s met een lelijke felle ķleur op op een grijze of witte achtergrond.
    Ik vind dit totaal niet fijn kijken

    1
  57. Anoniem-5199's avatar

    Tot nooit…!!!
    Ik ga een andere site opzoeken die fijner is om op te kijken. Deze site kijkt nu erg onprettig. Ik kom hier al vanaf dag 1 van ps-sense. Maar deze new uitstraling trek ik totaal niet.

    2
  58. Anoniem-8976's avatar

    Dit was mijn laatste bezoek, vind het helemaal niks en de reacties waren al tijden bedroevend.

    2
  59. Anoniem-2053's avatar

    mooi geworden hoor

    0
  60. Anoniem-1801's avatar

    Hoop op minder kut reclame

    0
  61. Anoniem-1086's avatar

    vind het niks de oude is veel beter, gaat door me kaar worden reacties

    1
  62. User  avatar
    168 XP

    Goed!

    0
  63. User  avatar
    1223 XP

    Hey luitjes van Playsense! Great job! Het is echt een mooie site geworden! Hats off!!

    0
  64. User  avatar
    4017 XP

    Mooie site. Nog wel flink wat foutmeldingen. En ondanks de ontiegelijk veel foute en walgelijke reacties van mensen zonder account nog steeds je niet vast moeten registreren. Zodat je mensen die homofoob achtige, racistische achtige opmerkingen, andere mensen dood wenst en het woke geneuzel van mensen die zijn blijven hangen in de jaren 0. Kunt blokkeren zodat we met een goede groep mensen overblijven waardoor er straks niet bij de Ac review weer van de 150 reacties. 80 procent zeikt over Woke of Coola iets ernstigs toewenst. Dus aub ga af van dat iedereen zomaar kan reageren. Want je ziet het bij de Avowed review weer het kan gewoon niet meer. Jullie sire is een geweldige leuke site.. Alleen dit soort mensen die hier komen om bovengenoemd gedrag te vertonen maken de site eigenlijk een beetje het lachende Schaap omdat als dit gedrag op andere sites door vaste members gedaan zou worden de ban hamer getrokken zou worden. Maar hier mag iedereen zomaar iets zeggen. En omdat ze geen account hebben kun je ze niet bannen diegene die zich misdragen. Dus pas dit aan aub.

    2
  65. User  avatar
    1 XP

    Ik surf dagelijks meermaals naar jullie website en dit al meerdere jaren. Ik meng me zelden tot nooit in de comments maar ik had hier toch graag gezegd dat de site er prima uitziet. Ik moest gisteren even wennen. Maar nu zie ik al veel verbeteringen. De donkere modus is een hele leuke toevoeging. Ook de keuze van artikels per platform is een leuk gegeven. Verder vind ik het in zijn geheel heel overzichtelijk. Ik had in het verleden het artikel gelezen dat de anonieme reacties wel bleven bestaan, dat lijkt me het enige kleine minpuntje, de conversaties hier gaan soms nogal de verkeerde kant uit en dit wordt een beetje in de hand gewerkt door het anoniem reageren. Hoewel dit geen ‘deal-breaker’ is voor mij om hier meermaals per dag te komen snuffelen. Ik kan tenslotte de reacties ook niet lezen . Doe zo verder team Playsense!

    0
  66. Anoniem-9678's avatar

    test

    0
  67. Anoniem-8039's avatar

    Mooie site team playsense!

    Verder zou ik wel de ruimte tussen de artikelen kleiner maken. Dit om een beter nieuws overzicht tegelijk op het scherm weer te geven.

    Ook kunnen de artikelen zelf kleiner in de hoofdpagina. Dit aangezien er eigenlijk altijd nog veel wit over is onder de onderwerp tekst. Wellicht dus overgaan op horizontale inzet afbeeldingen ipv de vierkant nu om dit te realiseren.

    Verder zou ik graag een beter onderscheid zien tussen het nieuws van een bepaalde dag. Nu zie ik heel klein of ik bijvoorbeeld nieuws van de 20e of 21e aan het lezen ben. Tussen een bepaalde datum kan wellicht een duidelijke banner of iets dergelijks.

    Tot zover mijn tips! Verder goed werk jongens!

    0
  68. Anoniem-8498's avatar

    Excuus, dubbele post komt door de foutmelding “kritieke fout” na de eerste keer posten

    0
  69. User  avatar
    30 XP

    Mooi! Nu nog de laatste stap naar perfectie: schakel niet-ingelogde reacties uit.

    0
  70. User  avatar
    159 XP

    Dit is een mooie update op playsense goed bezig

    0
  71. Anoniem-3788's avatar

    Op de iPad ziet het er niet uit. Mist padding, terwijl andere dingen eruit zien alsof ze voor mobiel zijn. Onbruikbaar dit. Hopelijk fixen jullie dit ook.

    0
  72. Anoniem-3788's avatar

    Pro’s
    – Darkmode!
    – behouden van ‘anoniem’ reageren. Denk dat dit juist mensen aantrekt om deze site te bezoeken. Ben het totaal niet eens met de reactie van Smaakmaker. Ja, inhoudloze reacties van anonieme personen kunnen irritant zijn, maar reacties van ‘bekende’ mensen als Smaakmaker en Coola wekken ook regelmatig irritatie op.

    Nadelig:
    – alles lijkt wat groter, daarom onoverzichtelijker (via desktop)
    – reageren doe ik liever onder de laatste reactie dan boven de eerste reactie

    1
  73. User  avatar
    20030 XP

    @Anoniem-3788: Kan je een screenshot sturen naar [email protected]?

    0
  74. User  avatar
    20030 XP

    @Anoniem-8498: Deze bug is nu gefixt!

    0
  75. Anoniem-7178's avatar

    Top!

    0
  76. Anoniem-9431's avatar

    Geweldige nieuwe site !
    Donkere modus…….heel blij mee !

    0
  77. Anoniem-5413's avatar

    @Anoniem-3788: “– behouden van ‘anoniem’ reageren. Denk dat dit juist mensen aantrekt om deze site te bezoeken. Ben het totaal niet eens met de reactie van Smaakmaker. Ja, inhoudloze reacties van anonieme personen kunnen irritant zijn, maar reacties van ‘bekende’ mensen als Smaakmaker en Coola wekken ook regelmatig irritatie op”

    Helemaal met je eens.

    1
  78. Anoniem-5413's avatar

    Het zou fijn zijn als we een optie krijgen om ook de oude lay-out te gebruiken voor degenen die dat willen, ik ben persoonlijk namelijk geen fan van deze nieuwe nog wat onoverzichtelijke look. Alles is veel te groot naar mijn mening en kan nu veel minder informatie op het scherm zien. Ook zou het fijn zijn om een sorteeroptie te krijgen voor de reacties, waarbij je bijvoorbeeld op meeste likes, meest recent etc kan sorteren.

    1
  79. User  avatar
    914 XP

    @Esromeron:

    Enige waar ik nu nog tegen aan loop is dat ik steeds opnieuw moet inloggen. Zou mooi zijn als dat ook gemaakt kan worden.

    0
  80. User  avatar
    4017 XP

    En de editknop ontbreekt volgens mij nog.

    0
  81. Anoniem-9678's avatar

    testikel

    3
  82. Anoniem-359's avatar

    Gefeliciteerd beste mensen van PlaySense, jullie nieuwe lay-out ziet er geweldig uit. Ik kom hier elke dag even “anoniem” kijken. Ik vind het merendeel van jullie onderwerpen erg goed. Ga zo door.

    0
  83. User  avatar
    9970 XP

    @M4GN3T: ik heb hetzelfde, op mobiel via een browser.
    Ziet er in principe wel gelikt uit, maar wat hij/zij zegt, spacing tussen artikels is te groot op de frontpage, en zo goed als geen onderscheiding van reacties. In light en dark mode

    0
  84. Anoniem-7308's avatar

    @Anoniem-8039: “Verder zou ik wel de ruimte tussen de artikelen kleiner maken”

    Dat zou inderdaad niet verkeerd zijn.

    0
  85. User  avatar
    20030 XP

    @7th-son: ga ik naar kijken. Ik snap wat je bedoeld.

    0
  86. Anoniem-994's avatar

    Mooie update mannen, goed dat jullie bij de tijd blijven! Vraagje over de likes: worden reacties met (veel) duimpjes omlaag op een gegeven moment verborgen/verwijderd?

    0
  87. User  avatar
    6 XP

    Cool

    0
  88. Anoniem-9685's avatar

    De site ziet er goed uit.

    Maar ik heb wel een klacht, ik vindt het “discriminerend” dat anonieme mensen niet mogen plussen of minnen. Iedereen zou de kans moeten krijgen om coola te kunnen minnen.

    7
  89. Anoniem-8095's avatar

    @Anoniem-9685: Dat plussen/minnen mag van mij helemaal wel weg. Nutteloos.

    4
  90. User  avatar
    9970 XP

    @M4GN3T: op de hoofdpagina zijn dingen al veranderd lijkt er op?

    Wellicht ook kijken of het mogelijk om in of bij de artikels aan te geven voor welk platform het is. Dat kon je voorheen bovenaan het artikel duidelijk zien, maar nu niet meer

    0
  91. Anoniem-1594's avatar

    @7th-son: er staat een letterlijk een filter voor artikelen te vinden op platform. Een site bouwen doe je niet op 123. 1 instelling aan/uit zetten is niet altijd met een switch. Maar met code. Oh thematisch gebonden. Dan moet je met nieuwe plug-ins werken. Als iedereen weer alles wilt zoals vroeger dan gaan ze wellicht niet meer kunnen slapen. Geef het even tijd 🙂

    0
  92. Anoniem-8180's avatar

    Spacing is niet al te best. Denk dat door de lettertype komt. Denk een kleinere fontsize dit al fixt. Het is anders echt niet door een artikel heen te komen.

    0
  93. Anoniem-3561's avatar

    @Anoniem-8831:

    Die heb ik al jaten op me iphone. Staat ie niet meer in de appstore dan??

    0
  94. User  avatar
    20030 XP

    @Anoniem-8180: je hebt een punt – kan op veel plekken net wat scherper. Gaan we aan werken!

    0
  95. User  avatar
    145 XP

    Gefeliciteerd, beetje bijschaven nog, alles daarover is al genoemd, en dan is het top.

    0
  96. Anoniem-4330's avatar

    dat was er dus aan de hand maar goed gedaan hij laad sneller in goed zo

    0
  97. Anoniem-933's avatar

    @Anoniem-3561:

    Nee staat helaas niet in de Appstore , dus als iemand de oplossing heeft voor iPhone gebruikers, hoor ik dat heel graag

    0
  98. Anoniem-2178's avatar

    @M4GN3T: Mobiel

    0
  99. User  avatar
    1029 XP

    @Anoniem-3618: Helemaal eens met je reactie. Hopelijk nemen ze dit mee

    0
  100. Anoniem-8299's avatar

    @Smaakmaker: Leuk man, alle anoniemen op 1 hoop gooien. Ik heb een account, log alleen bijna nooit in en eeageer dus anoniem. Maar heb altijd normaal gereageerd met ook vaak nuttige bijdragen.

    Ik zie vaak ook Nijmegen vanuit jouw kant verwijderd worden omdat, denk ik, de discussie naar coola toe te heftig is. Of je nou anoniem xxx heet of je hebt een anonieme usernaam, beide zijn anoniem.

    Ik zit zelf vaak op schaaksites, als daar iemand over de schreef gaat dan kun je downvoten. Gebeurt dat downboten door meerdere users, dan gaat dat door naar de mod om te bepalen of het over de schreef is. Zo ja wordt de reactie verwijderd. Zo nee, wordt gekeken of het melden door steeds dezelfde users wordt gedaan. Blijkt het om trlllen te gaan wordt daar actie op ondernomen. En ja, alleen geregistreerden kunnen downvoten.

    0