Dead or Alive 5 komt eraan

Tussen al het Vita geweld van vandaag door hebben we ook nog even een leuke Dead or Alive aankondiging. De serie gaat namelijk in 2012 uitgebreid worden met Dead or Alive 5, alhoewel er naast dit gegeven vrij weinig informatie is vrijgegeven.

Wel weten we dat het hoofd van Team Ninja, Yosuke Hayashi, de titel niet zo zeer wil omdopen tot een fighting game als tot ‘fighting entertainment’. Hoe dit precies gaat uitpakken is nog niet duidelijk, maar aangezien het startsignaal van de TGS nu is gegeven zal er spoedig meer info verschijnen.

  1. User  avatar
    3062 XP

    ik klikte op dit nieuws alleen voor die ene chick xD

    0
  2. User  avatar
    2521 XP

    Ninja caiden ziet er ook in zag ik net filmpje

    0
  3. User  avatar
    6621 XP

    Zal heeel vet zijn als het dan op de ps3 komt. DOA2 op de ps2 helemaal kapot gespeeld.

    0
  4. User  avatar
    510 XP

    @moes: Dan viel de rest van het bericht zeker tegen.

    0

Meer Dead or Alive 5

Meer

Dead or Alive 5 fans willen tieten zien

Een vechtspel kopen omdat de gameplay zo goed is? Dat is slechts bijzaak voor Dead or Alive 5 fans, het gaat namelijk allemaal om de grote tieten. Vrouwelijk schoon uitgerust met ontzettend veel pixels aan lekkere grote tieten die overdrev...