Activision toont plattegrond van Verdansk met 19 POI’s en water

Volgende week keert de map Verdansk terug naar Call of Duty: Warzone, waarmee we na jaren weer op de oorspronkelijke map aan de slag kunnen. In aanloop naar de terugkeer van deze map heeft Activision nu een plattegrond gedeeld met daarop de ‘Points of Interest’, waarvan er 19 zijn. De volgende:

  • Dam
  • Military Base
  • Quarry
  • Airport
  • TV Station
  • Storage Town
  • Superstore
  • Stadium
  • Lumber
  • Boneyard
  • Train Station
  • Hospital
  • Downtown
  • Farmland
  • Port
  • Prison
  • Park
  • Promenade
  • Hills

Als je bekend bent met de map van toen, dan zal je opmerken dat de map nagenoeg onveranderd is gebleven. Wel lijkt de ‘nieuwe’ map nu over rivieren te beschikken, daar waar de oorspronkelijke map dit niet had.

Gezien zwemmen werd geïntroduceerd met Warzone 2.0, zal dit ongetwijfeld ook mogelijk zijn op Verdansk wat toch weer net wat andere gameplay mechanieken met zich meebrengt die je in een tactisch voordeel kunt gebruiken.

Verdansk zal op 3 april worden toegevoegd.

 

  1. Anoniem-7900's avatar

    Hoop dat het afgelopen is met warzone en call of duty, met in staat waar het nu in verkeerd. En dat ze weer terug gaan na de basis. Ze hadden goud in handen, maar ze hebben zich flink in de vingers gesneden. Het draaide alleen nog maar om de store, money money money. Het spel verbeteren, hoor maar.

    0
  2. Anoniem-8145's avatar

    Ik ga het in ieder geval niet meer spelen.

    0
  3. User  avatar
    1583 XP

    @Anoniem-7900:

    [quote] Ze hadden goud in handen, maar ze hebben zich flink in de vingers gesneden.[/quote]
    Ik denk dat ze meer dan genoeg goud eruit gedolven hebben. Maar alles heeft zo zijn houdbaarheidsdatum, ook Warzone. Ik snap je punt wat betreft de store, en ook ik heb een hele stevige mening over de roze confetti guns en Nikki Minaj skins, maar anderzijds… Het is free to play, ze moeten het geld ergens aan verdienen.

    0
  4. Anoniem-1693's avatar

    @Anoniem-7900: je hoeft het natuurlijk ook niet te spelen. Het spel vind ik nog steeds fantastisch en kan niet wachten tot verdansk! Ja het is altijd gezeik maar werkt op het moment dik prima. Ze maken soms aparte keuzes, maar hee wie zijn wij om daar wat van te vinden. Hun spel en wij mogen het spelen

    0
  5. Anoniem-1693's avatar

    @Anoniem-7900: je hoeft het natuurlijk ook niet te spelen. Het spel vind ik nog steeds fantastisch en kan niet wachten tot verdansk! Ja het is altijd gezeik maar werkt op het moment dik prima. Ze maken soms aparte keuzes, maar hee wie zijn wij om daar wat van te vinden. Hun spel en wij mogen het spelen

    0
  6. Anoniem-1693's avatar

    @Anoniem-7900: je hoeft het natuurlijk ook niet te spelen. Het spel vind ik nog steeds fantastisch en kan niet wachten tot verdansk! Ja het is altijd gezeik maar werkt op het moment dik prima. Ze maken soms aparte keuzes, maar hee wie zijn wij om daar wat van te vinden. Hun spel en wij mogen het spelen

    0
  7. User  avatar
    436 XP

    Kan niet wachten om met mijn Turtle of Daryl skin deze map te spelen

    0
  8. Anoniem-2770's avatar

    Wat n zielige bedoeling. Met Verdansk nog hun gierige ass proberen te redden. Gewoon omdat er 2 jaar geleden om gevraagd werd en toen hadden ze er schijt aan. Ze hebben er zelf een kindercircus van gemaakt wat van alle kanten gemanipuleerd wordt en vol zit met cheaters. Dit mag geen Call of Duty meer heten, deze unicorn, ninja turtles rommel.

    0
  9. Anoniem-8472's avatar

    @Anoniem-1693: Ga toch weg altijd met dat “je hoeft het niet spelen” Ik speel dit al vanaf de eerstw COD en ze hebben er fortnite van gemaakt.

    Als jij een auto koopt en na een jaar plakken ze m vol unicornstickers, spuiten een ninjaturtle op de motorkap, er komen confetti hartjes uit de uitlaat en als je er in wil rijden, moet je een konijnen pak aan.
    En dan zegt de buurman “Je hoeft er niet in te rijden hè”

    0