PlayStation Plus games voor april 2025 aangekondigd

Volgende week dinsdag is het 1 april en dat is ook direct de eerste dinsdag van de maand. PlayStation Plus abonnees weten dan natuurlijk wat ze mogen verwachten en dat is een update van de Essential line-up. Die is zojuist door Sony via het PlayStation Blog bekendgemaakt.

Vanaf volgende week dinsdag kun je als abonnee met de onderstaande drie games aan de slag:

  • RoboCop: Rogue City (PS4/PS5)
  • The Texas Chain Saw Massacre (PS4/PS5)
  • Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker’s Memory (PS4)

Met deze aankomende titels heb je nog een paar dagen de tijd om de games van maart te claimen. Enkel het toevoegen aan je bibliotheek is al voldoende als je er op een later moment mee aan de slag wilt. De drie games van maart zijn: Dragon Age: The Veilguard, Sonic Colors: Ultimate en Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection.

Om een indruk van de aankomende titels te krijgen, kun je de onderstaande video bekijken.

PlayStation Plus abonnement nodig? Klik dan hier.

  1. User  avatar
    726 XP

    Prima maandje hoor, heb Robocop toevallig vorige maand platinum gehaald. Hij is easy en heb er ongeveer 16 uur over gedaan. Voor de jagers een fijne game

    0
  2. User  avatar
    5256 XP

    Nice, ik wou Robocop altijd al eens uitproberen.

    1
  3. Anoniem-3353's avatar

    not bad, robocop lijkt me best leuk

    0
  4. User  avatar
    3098 XP

    Jammer, net robocop in de vorige sale gekocht. Totaal geen slechte game hoor, maar niet van het niveau van een AAA game.

    0
  5. User  avatar
    7718 XP

    Vet, Robocop! 🙂

    0
  6. User  avatar
    696 XP

    Robocop is een zeer vermakelijke shooter. Ik vond deze verrassend goed.

    0
  7. Anoniem-5949's avatar

    Digimon is echt een enorme aanrader! Imo vele malen beter als de laatste pokemon bende voor de switch

    0
  8. User  avatar
    394 XP

    Ho eens, heb ze alle 3 niet en lijken me allemaal vet om te gamen?

    Dat is erg zeldzaam xD

    Maandje hoor
    Een + voor +

    0
  9. Anoniem-3005's avatar

    Robocop haha ja natuurlijk

    0
  10. Anoniem-7719's avatar

    @coola: Jij bent dan bezig met je 10e shadows playthrough

    1
  11. User  avatar
    5256 XP

    @Anoniem-7719: ik ben nog lang niet klaar met mijn eerste Playthrough. Zit nu op 32 uur en volgend mijn PlayStation ben ik op 30% completion van de game.

    1
  12. User  avatar
    2144 XP

    @DukeClap: hoe is atomfall?

    0
  13. User  avatar
    2144 XP

    Goed maandje robocop zoals vele hier zeker proberen.

    0
  14. User  avatar
    271 XP

    Robocop, typisch zo’n spel wat je wil spelen maar niet wil kopen. De rest gooi het in mijn bibliotheek.

    0
  15. Anoniem-7642's avatar

    Heb gvd 2 weken terug robocop gekocht fysiek gelukkig nog de plastic folie er om zitten. Misschien ooit nog geld waard.

    0
  16. Anoniem-2254's avatar

    @DukeClap: daarom is het ook een AA game

    0
  17. Anoniem-9959's avatar

    Robocop een paar weken geleden nog gekocht in de PSN store voor 8 of 9 euro. Wilde het altijd al proberen, maar vond het te duur voor zo’n “simpel” spel. Ik vond er niks aan.

    0
  18. Anoniem-2582's avatar

    @The Dutch Hunter: jagers?

    0
  19. Anoniem-4354's avatar

    Net mn backlog opgeruimd door Spiderman 2 uit te spelen. Deze maand niks leuks voor mij dus lekker door met de volgende AAA game, jedi survivor

    0
  20. User  avatar
    3098 XP

    @PvdW90:

    Zeker geen makkelijke game.
    Grafisch erg sterk (afgezien van de statische luchten). De mêlee combat voelt wat traag, voelt

    0
  21. User  avatar
    3098 XP

    @DukeClap:

    Hij is wel erg interessant qua verhaal en blijft toch doorspelen.

    Heeft wel duidelijk nog wat pleisters nodig ook.

    Het is nog te vroeg om de game er cijfer te geven.
    Maandag schrijf ik m’n review.

    0
  22. Anoniem-4862's avatar

    Wat een schijt weer.

    1
  23. Anoniem-8661's avatar

    Alle 3 goeie games, dat is lang geleden. Altijd al eens Chainsaw Massacre willen spelen

    0
  24. Anoniem-5157's avatar

    Beter seatief gratis maand geven daar wacht ik alzo lang op

    0
  25. Anoniem-1432's avatar

    Krijg altijd jeuk als iemand praat over wegwerken Backlog, het is toch geen werk of straf? Zo klinkt het dan wel altijd.. moet nog backing afmaken, inhalen, je moet niks maar je mag wel lekker spelen waar je zin in hebt, al speel je hetzelfde spel voor de 8e keer uit, als je daar zin in hebt.. gewoon doen

    0
  26. User  avatar
    471 XP

    Meh, weer niks

    0
  27. Anoniem-9185's avatar

    Geweldig Sony dankjewel.

    0
  28. User  avatar
    10599 XP

    Poah, niet echt top maar ook niet slecht, ga RoboCop wel effe spelen en Digimon ook.

    0
  29. Anoniem-2950's avatar

    @Anoniem-5949: ik ga die eens proberen ook. Vind de serie erg leuk vroeger.

    0
  30. Anoniem-8095's avatar

    @Anoniem-1432:
    Beetje een gevolg van FOMO.

    We willen meer spelen dan we tijd hebben. Dus eindigen sommige games op de backlog.

    Als er dan een maandje komt waar je niet per se die nieuwe games wilt spelen denk je automatisch dat je mss je backlog eens kan inkorten.

    Meestal kom je er niet aan toe. Maarja, je wilt of wilde ze wel spelen. Niet als een soort plicht maar eerder enthousiasme voor de game.

    Dat is iig mijn persoonlijke mening.

    0
  31. Anoniem-4573's avatar

    Vaak getwijfeld om Robocop aan te schaffen, gelukkig niet gedaan

    0
  32. Anoniem-1737's avatar

    @Anoniem-1432: komt omdat dit mensen zijn met FOMO bro. Die snappen zichzelf niet eens. En het woord logica heeft volgens hen iets met logistiek te maken.

    0
  33. User  avatar
    116 XP

    Ooooooh Robocop!! Deze al heel lang willen spelen!!! Brings back memories!! Love it….en de rest ook gewoon proberen!!

    0
  34. User  avatar
    1280 XP

    @coola:

    +1

    0
  35. Anoniem-4039's avatar

    @DukeClap:

    Grafisch sterk haha wat een joke. Gisteren digital foundry zitten kijken. Ziet er niet uit. 1 dikke fizzle noise mess, slechte AA. Nauwelijks taa.

    0
  36. User  avatar
    4884 XP

    Stond op mijn verlanglijst

    0