PlayStation Plus Extra en Premium line-up voor april aangekondigd

Volgende week dinsdag zitten we op de helft van de maand en dat betekent een nieuwe update voor PlayStation Plus Extra en Premium. Zoals gebruikelijk heeft Sony de details van die update via het PlayStation Blog bekendgemaakt en hieronder het overzicht.

De line-up voor april bestaat uit de volgende titels:

PlayStation Plus Extra

  • Hogwarts Legacy (PS4/PS5)
  • Blue Prince (PS5)
  • Lost Records: Bloom & Rage – Tape 2 (PS5)
  • EA Sports PGA Tour (PS5)
  • Battlefield 1 (PS4)
  • PlateUp! (PS4/PS5)

PlayStation Plus Premium

  • Alone in the Dark (PS4/PS5)
  • War of the Monsters (PS4/PS5)

Benieuwd naar deze games? Dan kan je de onderstaande video even bekijken waarin ze aan bod komen.

PlayStation Plus abonnement nodig of je bestaande abonnement upgraden? Klik dan hier.

  1. User  avatar
    2585 XP

    Niet verkeerd!

    0
  2. Anoniem-8276's avatar

    Ben echt blij dat ik geen ps plus extra meer hebt

    0
  3. Anoniem-6971's avatar

    Alweer zeikerds hier

    0
  4. Anoniem-4949's avatar

    Wat een schijt weer.

    0
  5. Anoniem-4058's avatar

    Top wilde Hogwarts Legacy eens proberenen.

    0
  6. Anoniem-5525's avatar

    @Anoniem-7257: Dan moet je voortaan beter afvegen na toiletbezoek..

    Ontopic: leuke toffe games. Hogwarts proberen, Lost Records 2 hoef ik niet meer te kopen, lekker chill een potje golfen met PGA tour en Blue Prince eens spelen, toffe Indie game.

    0
  7. Anoniem-8208's avatar

    @Anoniem-6971: dat jij nog intrapt in deze bs

    0
  8. Anoniem-2102's avatar

    Was lost records en battlefield 1 niet al gratis…

    0
  9. Anoniem-6482's avatar

    @Anoniem-2102: lost records tape 1 inderdaad, tape 2 komt volgende week pas uit

    0
  10. Anoniem-9839's avatar

    De laatste jaren echt nooit een gebrek aan top games om te spelen. Ik kom er al jaren gewoon niet eens meer aan toe.

    0
  11. User  avatar
    619 XP

    Het gaat nu echt wel de goede kant op qua maandelijkse games.

    0
  12. Anoniem-1516's avatar

    Mijn ps5 pro lig in de kast stof te happen geen zin meer in die remakes of remasters ik ga wel voor de switch2

    0
  13. User  avatar
    13155 XP

    @Anoniem-1516: ik koop je ps5 pro wel over voor 250!

    0
  14. Anoniem-3591's avatar

    Verbaast me niets dat de games op extra en premium steeds minder worden.. trariffs worden gewoon door gevoerd ook al heb je er voor betaald en plus abbo gaat ook duurder worden let maar op voor premium straks meer dan €200 euro. En extra €175 euro en essential €130 euro let maar op

    0
  15. User  avatar
    914 XP

    @Anoniem-3591:

    Dankjewel, ik zal erop letten.

    0
  16. Anoniem-7041's avatar

    @Anoniem-3591: 1 april is al geweest

    0
  17. Anoniem-7157's avatar

    @Anoniem-1516: kan niet want je hebt geen Pro

    Maar je kon het proberen.

    0
  18. Anoniem-7048's avatar

    hogwarts heeeell blij mee!

    0
  19. Anoniem-7245's avatar

    @Anoniem-3591: ben je Brain death of zo?
    Stop met tubeloser kijken en leer zelf denken

    0
  20. Anoniem-2239's avatar

    Leuke maand hoor. Ik kom eigenlijk tot de conclusie dat ik nooit meer een game hoef te kopen. Vorig jaar heb ik ongeveer 10 games gekocht (waaronder Hogwarts Legacy) die inmiddels allemaal op PS+ extra of Gamepass staan. Dat had mij toch een hoop geld gescheeld als ik ze niet had gekocht. Dit jaar maar gewoon mijn lidmaatschap van beide diensten verlengen, en vooral geen game meer kopen! Gamen wordt nog goedkoop op deze manier.

    0
  21. User  avatar
    9970 XP

    @Anoniem-8276: Oh, je bent over gegaan naar premium? Held!

    0
  22. User  avatar
    9970 XP

    @Anoniem-1516: ik bied 300

    0
  23. Anoniem-3341's avatar

    @Anoniem-6971: waaheids sprekers.

    0
  24. Anoniem-9782's avatar

    Alone in the Dark maar eens proberen.

    0
  25. Anoniem-7438's avatar

    @Anoniem-1516: En de Switch 2 heeft geen remasters en remakes…? Zelda??? WiiU/Switch/Switch2 en dat maar voor €80 tot €90.

    0
  26. Anoniem-8045's avatar

    @Anoniem-1516: ga buiten spelen kleuter. Geen enkele remake of remaster in deze lijst dus rot op met je getroll. Het doet pijn dat PS zo’n succes is, ik weet het.

    0
  27. User  avatar
    3098 XP

    @Anoniem-1516:

    Ok, goed verhaal, lekker relevant ook.

    0
  28. Anoniem-6838's avatar

    @Anoniem-1516: krijg je nog meer remakes van mario en Zelda lol

    0
  29. Anoniem-1065's avatar

    @Anoniem-7245: het is braindead…

    0
  30. Anoniem-4416's avatar

    @Anoniem-1065: Een raadseltje, leuk!!! Oeh, is het eeeeeeen … zombie?

    0
  31. User  avatar
    2585 XP

    @Anoniem-3591:
    Sony gaat idd met een prijsverhoging komen. Eerst zijn 15 landen als proef aan de beurt en waarschijnlijk later de rest vd wereld.
    Dit zal op 16 april plaats vinden in Argentinië, Bolivia, Chili, Colombia, Costa Rica, Ecuador, El Salvador, Guatemala, Honduras, Mexico, Nicaragua, Panama, Paraguay, Peru en Uruguay.
    De prijzen zullen daar als volgt zijn:
    1 maand Ps+ Essential wordt $7.99, 3 maanden wordt $20.99 en 12 maanden wordt $64.99.
    1 maand Ps+ Extra wordt $11.99, 3 maanden wordt $33.99 en 12 maanden wordt $39.99.
    En 1 maand Ps+ Premium wordt $13.99, 3 maanden wordt $39.99 en 12 maanden wordt $124.99.
    Met dank aan Trump, want Sony gebruikt idd het invoeren van Amerika’s tarrifs als excuus

    0
  32. Anoniem-6509's avatar

    @Killionaire: Is altijd nog goedkoper dan hier

    0
  33. Anoniem-2087's avatar

    Alone in the Dark heb ik recent nog gekocht op disc, is wel een toffe game als je deze nog niet speelde en graag stories speelt.

    0
  34. User  avatar
    2585 XP

    @Anoniem-6509: vroeg of laat gaat de prijs hier ook omhoog

    0
  35. Anoniem-7625's avatar

    @Anoniem-2239: ka dit heb ik dus ook heb super veel games gekocht maar eigenlijk alles komt er erop te staan vroeg of laat. Betaal ik liever 75 euro extra per jaar en heb ik alles. 🙂

    0