Vorige week bracht Activision Verdansk terug naar Call of Duty: Warzone en de cijfers laten zien dat het een goede keuze is gebleken. Het aantal spelers van Call of Duty: Warzone is flink toegenomen en de geluiden uit de community zijn over het algemeen erg positief.
De terugkeer van Verdansk zou volgens geruchten een belangrijk moment zijn voor de toekomst van de game, omdat spelersaantallen al geruime tijd afnamen. Nu ziet men het tegenovergestelde, waarbij de verwachtingen zelfs overtroffen zouden zijn, aldus Call of Duty insider TheGhostOfHope.
“Activision/Raven Software are excited with the numbers they’ve seen for players returning and playing Warzone after the launch of Verdansk. The update has exceeded expectations. Xbox Game Pass/PS Store numbers are “off the charts” compared to what they were. They have even seen an uplift in BO6 sales and downloads because of the update. They are talking about showing more restraint with Warzone for skins/bundles/microtransactions. Crossovers are “printing money” but they hear the criticism that the game is starting to look stupid.”


Misschien een moment om er eens goed bij stil te staan dat ze meer naar de hardcore community moeten luisteren ipv met de trends mee te gaan (om maar te kunnen cashen).
Verdansk speler vanaf het eerste uur, en eigenlijk nooit gestopt met warzone. Wel ben ik resurgence gaan spelen nadat Verdansk verdween. Naar mijn mening hebben ze alles goed gedaan met het terug brengen van Verdansk !
Crossplay console only was de key, pc community maakte alles kapot met cheaters
Tuurlijk! Laten we over 2 weken weer eens kijken hoeveel het er dan nog zijn haha.
Het is ook een super toffe map!
Er wordt genoeg voor geadverteerd dus daar zal het zeker niet aan liggen.
@Anoniem-3984: Hoe dom ben dit soort game hebben altijd een piek en zak dan en daar weer bij content een piek.
Net als met seizoenen.
Maar ga jij lekker haten en zeuren.
@Anoniem-959:
In mijn beleving is streamers en Ranked een van de oorzaken van cheaten.
@Anoniem-959: Na elk potje springt ie bij mij automatisch weer op crossplay on. Alle drie. Er zijn ook genoeg cheaters op console
COD spelers zijn snel tevreden
MS is goed bezig.
@Robbertvw: bijna alles goed, ik mis op sommige hoge gebouwen wel de verticale ziplines naar het dak toe. Nu loop je soms minuten lang de trap op, om vervolgens opgewacht te worden op de enige route naar het dak toe.
Maar het speelt weer erg lekker.
@Anoniem-9134: ja maar dat is nou juist mooi! De ene keer ben jij het en de andere keer sta jij daar boven aan de trap.
@Anoniem-9965: Je gaat toch geen cheaters op PC met console vergelijken? De een installeert wat bestandjes maar de ander heeft toch echt wel wat meer werk te verzetten. Nog los van de kennis die nodig is.
@Anoniem-3704: ik vergelijk niks. Ik zeg alleen dat ik genoeg cheaters zieligerts tegenkom met crossplay off. Het punt is alleen je kunt alles op console-only zetten maar na elk potje staat ie weer gewoon op crossplay.
@Anoniem-3704: en kun je nagaan watvoor een kneus je bent. Een hoop geld uitgeven en moeite foen om te cheaten in een schietspelletje en dan jezelf overtuigen dat goed bent in call of duty.