DOOM: The Dark Ages laat van zich zien in nieuwe trailer

Ontwikkelaar id Software en uitgever Bethesda Softworks hebben een tweede trailer uitgebracht voor DOOM: The Dark Ages. In de trailer zien en horen we meer over de lore en omgevingen van de game, en krijgen we ook wat gameplay te zien. De titel is een prequel op DOOM 2016 en DOOM Eternal waarin je opnieuw de controle neemt over de DOOM slayer, in een duistere middeleeuwse oorlog tegen wezens uit de Hell. Bekijk de trailer hieronder.

DOOM: The Dark Ages is vanaf 15 mei 2025 beschikbaar voor de PlayStation 5, Xbox Series X|S en pc.

  1. Anoniem-3618's avatar

    Hopelijk komt ie ook naar de Switch 2! Pas geleden Doom en Doom Eternal gekocht voor de Switch (heb de ene op de series X en de andere op de PS5) maar toch is het knap dat ze het op de Switch draaiend hebben gekregen. Lekker in bed verder gamen en buiten ^^

    0
  2. User  avatar
    1583 XP

    “Laat van zich zien”?

    0
  3. Anoniem-8748's avatar

    @Kassandra: Ja

    1
  4. Anoniem-487's avatar

    @Kassandra: ooit van Nederlands gehoord?

    1
  5. Anoniem-8117's avatar

    @Kassandra: Is een normale uitdrukking hoor.

    1
  6. Anoniem-2723's avatar

    @Kassandra: Niet letterlijk opvatten.

    0
  7. Anoniem-8837's avatar

    Het is “Laat van zich horen”, of “Laat zich zien” maar niet “Laat van zich zien”.

    Behalve als je op PlaySense komt, dan mag het blijkbaar.

    0
  8. Anoniem-1740's avatar

    @Anoniem-8837:

    De schrijver heet “Joey”.
    Dit zegt mij genoeg. :’)

    0
  9. Anoniem-7448's avatar

    @Anoniem-1740: Joeyzo.

    0
  10. Anoniem-5650's avatar

    @Anoniem-8837: Waar je je druk om kan maken zeg. Je eigen leven is niet boeiend genoeg?!

    2
  11. Anoniem-3058's avatar

    @Anoniem-5650: Zegt degene die zich druk maakt om iemand die zich volgens hem/haar druk maakt.

    De druktemaker laat van zich zien!

    0
  12. Anoniem-4179's avatar

    Wat een grimmige reacties altijd op dit forum. Alleen maar haat!

    0
  13. User  avatar
    13155 XP

    @Anoniem-3618: is dan een steam deck niet iets voor je?

    0
  14. User  avatar
    13155 XP

    @Anoniem-8837: dacht ik ook al ahhaha!

    0

Meer DOOM: The Dark Ages

Meer