Electronic Arts heeft voor het eerst een Premium Pass aan EA Sports FC 25 toegevoegd. Het gaat hier om de Season Seven Premium Pass, die pakweg een tientje kost en 40 tiers bevat met vrij te spelen content.
De beloningen die je vrij kunt spelen zijn zoal Ultimate Team pakketten, Evolutions, cosmetische items, items voor spelers en meer. Hieronder valt een Frank Ribery Immortal item met een rating van 96.
Het is mogelijk om player packs die je via de pas verkrijgt te ruilen, waar dat in soortgelijke varianten eerder niet mogelijk was. Verder bestaat er naast de Premium Pass ook een gratis variant zoals we dat reeds van de franchise kennen.
Goed om te weten is dat Premium Pass geen in-game valuta oplevert, het is dus niet mogelijk om de volgende Premium Pass daarmee te bekostigen.


Letterlijk te zot voor woorden, en het feit dat er geen in-game valuta te verkrijgen is in de Pass is zo typisch EA.
Maar ja, FIFA spelers kennende zal dit wel populair zijn.
Speel de game graag maar dit soort praktijken moet verboden worden.
geldwolven zijn het.
En Cruyff heeft een 94 rating.
Kansloos.
Leuk voor de liefhebbers.
@Anoniem-286: Je bent toch niet verplicht om die pass te kopen?
Nou ik pass
@Anoniem-2164: ik koop het ook niet zeg alleen dat dit verboden moet worden
Lekkere timing aan het einde van het voetbal seizoen
@Anoniem-1737: Waarom moeten ze dit verbieden?
domme ea
@Anoniem-3101: Je kan hem kopen met 500k munten en je krijgt aardig wat verhandelbare pakketten dus op die manier krijg je weer munten terug met name als je nu een team van het seizoen krijgt, dan heb je het zo weer terug verdiend.
@Anoniem-7343:
Omdat eafc al genoeg mtx heeft…
@Anoniem-2164: als je online beetje mee wilt komen word je bijna gedwongen omdat je anders niet mee kan
@RobanosSmatros:
Git gud.
Je hoeft echt geen geld uit te geven om een beetje deftig te zijn in dit spel.
@Anoniem-3101:
Je haalt er coins uit. Beetje goed managen en je hebt die premium pass zo unlocked. Ik wist toch niet waaraan ik mijn 2M coins nog zou moeten uitgeven. Liever mensrn een battle pass voor 10 euro laten kopen dan ze een half huis laten weggokken door packs. Die shift zit er mede door de EU toch bijna aan te komen.
Snap niet dat hier geen verbod op komt geldzuigers daaro bij fifa
@Anoniem-4149: wat jij een beetje deftig noemt
Dat noemen de andere thrash
zeg het m,aar