PlayStation Plus games voor mei 2025 aangekondigd

Morgen stappen we de maand mei binnen en volgende week dinsdag is het de eerste dinsdag van de maand. Dit betekent dat we een nieuwe reeks titels mogen verwachten als onderdeel van PlayStation Plus Essential. De line-up voor de komende maand is zojuist via het PlayStation Blog bekendgemaakt en bestaat uit de volgende games:

  • Ark: Survival Ascended (PS5)
  • Balatro (PS4/PS5)
  • Warhammer 40,000: Boltgun (PS4/PS5)

De games zijn vanaf aanstaande dinsdag beschikbaar om te downloaden en spelen. Dit betekent ook dat de line-up van april nog maar korte tijd beschikbaar is om te claimen. De huidige titels zijn: RoboCop: Rogue City, The Texas Chain Saw Massacre en Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker’s Memory.

Hieronder een video die langs de drie games voor mei gaat.

PlayStation Plus abonnement nodig? Klik dan hier.

  1. User  avatar
    115 XP

    Helaas niet de until Dawn remake.
    Verder een mwa maand voor mij. Ga deze maand skippen. Afwachten voor volgende maand

    0
  2. User  avatar
    13155 XP

    @Alucard2025: denk dat ze eerst willen cashen met de remake en daarna pas ‘gratis” maken

    0
  3. Anoniem-1038's avatar

    @RobanosSmatros: Gratis? Niks is gratis

    0
  4. User  avatar
    9970 XP

    Ik wist niet dat er een ps5 versie van ark was.
    Balatro is echt een top titel!

    0
  5. Anoniem-8032's avatar

    Stront!

    0
  6. User  avatar
    7718 XP

    @Anoniem-1038: De lucht/zuurstof die je inademt wel 😉

    0
  7. Anoniem-5863's avatar

    @mrb: echt niet. Weet je hoeveel geld er in de luchtkwaliteit gepompt wordt? Kost 1 ieder van ons geld. Dus nee, is niet gratis. Letterlijk niets is gratis.

    0
  8. Anoniem-3008's avatar

    ARK zat al in plus maar dan de ps4. Beetje jammer dat ze dat zo doen maargoed

    0
  9. Anoniem-8985's avatar

    @Anoniem-5863:

    De zon is gratis.

    0
  10. Anoniem-7033's avatar

    @Alucard2025: die komt dan misschien in de premium over 2 weken.

    0
  11. User  avatar
    10599 XP

    Ark, dik haha, die ga ik wel doen

    0
  12. Anoniem-1851's avatar

    Als dino liefhebber altijd ark willen proberen. Maar het type game spreekt mij denk ik niet zo erg aan. Daarom nooit gekocht. Nu een mooie kans om het toch te proberen.

    0
  13. Anoniem-8985's avatar

    @Anoniem-5863: de zon gaat gratis op

    0
  14. User  avatar
    7718 XP

    @Anoniem-5863: De lucht (los van kwaliteit), de zon, regen etc is gratis.

    0
  15. Anoniem-5540's avatar

    Weer een mooi maandje

    0
  16. Anoniem-7485's avatar

    Wat een schijt weer.

    0
  17. Anoniem-6896's avatar

    @Anoniem-7485: Ik vond het wel mooi weer vandaag

    0
  18. Anoniem-4113's avatar

    @Anoniem-1851: daar ga je dan zeker geen spijt van krijgen;)

    0
  19. Anoniem-8695's avatar

    @Anoniem-1851:
    Speel single player of ga met vrienden spelen de ark community is heel toxic

    0
  20. Anoniem-8400's avatar

    Als wij met z’n alle niet massaal onze plus abbo opzeggen dan blijven deze hondenstront krijgen, want dit kan echt niet langer zo door blijven gaan.. de vuile oplichters van Sony

    0
  21. User  avatar
    13155 XP

    @Anoniem-1038: tussenhaakjes poppedoesssssss

    0
  22. Anoniem-1673's avatar

    Nu dat de playerbase van ark keldert door constante crashes, kan iedereen hem gratis spelen. Veel plezier ermee

    0
  23. Anoniem-4103's avatar

    @Anoniem-5863: pff jankerd

    0
  24. Anoniem-2193's avatar

    @Anoniem-5863:

    Fantast!

    0
  25. Anoniem-2979's avatar

    @Anoniem-8640: de meeste matrozen doen dat niet in ieder geval.

    0
  26. User  avatar
    3098 XP

    Balatro is briljant. Ark SA is een flink opgepoetste versie van Ark SE en speelt veel fijner.

    Goede maand als je verder kunt kijken dan Triple A games.

    0
  27. Anoniem-9427's avatar

    Trash maand

    0
  28. Anoniem-593's avatar

    je hebt GWENT, en je hebt ba la tro, waar gaat het over? een fcking card game die echt stom is

    1
  29. Anoniem-7946's avatar

    @Anoniem-8985: Totdat onze regering het idee krijgt om zonbelasting in te voeren. Helaas is deze maand niet geweldig voor mij, maar ach, het kan niet altijd feest zijn he?

    0
  30. User  avatar
    958 XP

    deze maand niet veel bijzonders voor mij.

    0
  31. Anoniem-8788's avatar

    Jammer geen doom en oblivion

    0
  32. User  avatar
    3098 XP

    @Anoniem-593:

    Zijn ook gewoon echt niet met elkaar ’t vergelijken…
    Dat zegt me dat je balatro ook totaal niet gespeeld hebt en dus gewoon dom aan het lullen bent, kleuter.

    0
  33. Anoniem-9037's avatar

    Wat een bagger.

    0
  34. Anoniem-6089's avatar

    @Anoniem-8032:
    Dwaas om @Anoniem-8032:
    Anoniem reageren en dan je naam luidop roepen. Ook niet bijster intelligent.

    0
  35. Anoniem-5471's avatar

    Came here for the comments.

    0
  36. Anoniem-1308's avatar

    @Alucard2025: die was toch voor juni gelekt?

    0
  37. Anoniem-5527's avatar

    @Anoniem-8400: zeg het dan op, ik ben tevreden.

    0
  38. Anoniem-8324's avatar

    Sinds 2017 een Ark speler, veel veranderd sindsdien. Hele vette game, dus mocht je twijfelen, het is het waard.

    0