Volg hier vanavond de nieuwe State of Play-uitzending

Met Summer Game Fest in aantocht mogen we de komende dagen weer een hoop nieuws, beelden, aankondigingen en meer verwachten. Hoewel het evenement officieel vrijdag pas van start gaat, is Sony PlayStation er lekker vroeg bij.

Vanavond zal er namelijk een nieuwe State of Play uitgezonden worden, die om 23:00 uur van start gaat. Deze showcase zal ruim 40 minuten duren en een hoop nieuwe beelden laten zien van reeds aangekondigde titels alsook nieuwe games.

Benieuwd naar wat Sony in petto heeft? Je kan de livestream hier over drie kwartier volgen.

  1. Anoniem-6745's avatar

    Allemaal asian games tot nu toe

    0
  2. Anoniem-6745's avatar

    Hoop troep weer

    1
  3. User  avatar
    271 XP

    Dooie Romeo en Piet Piraat spreken mij wel aan. Ben ook echt wel benieuwd naar die James Bond game.

    0
  4. Anoniem-1962's avatar

    Ghost of yotei deep dive volgende maand enige boeiende imo. Had er meer van verwacht

    0
  5. Anoniem-2300's avatar

    Die 007 game ziet er echt belabberd uit. Niet van deze tijd

    0
  6. Anoniem-1962's avatar

    Eindelijk een bondgame

    0
  7. Anoniem-1962's avatar

    Dat ze zich niet schamen bij Playstation. Ze hebben weer geen blockbusters die ze kunnen tonen. 2026 wordt ook niets qua playstation exclusives.

    1
  8. Anoniem-7051's avatar

    Waar splintercell? Waar tombraider? Waar Halo?

    0
  9. User  avatar
    1583 XP

    Gênante State of Play.

    1
  10. Anoniem-1813's avatar

    Wat een bagger show, morgen lekker Switch 2 spelen

    1
  11. User  avatar
    29 XP

    Deze was echt slecht

    0
  12. Anoniem-2275's avatar

    Voor mij persoonlijk zaten er geen games tussen die ik tof vond; dus voor mij was het een slechte State of Play.

    0
  13. User  avatar
    5256 XP

    Was weer een goede State of Play. Op Lumines Arise, Romeo is a Dead Man en Tides of Tomorrow na vond ik alles eigenlijk wel interessant.

    0
  14. Anoniem-9096's avatar

    Zoals verwacht niks om een ps5 voor te houden of kopen.

    1
  15. Anoniem-1179's avatar

    Helft van de spellen komen niet eens uit.

    0
  16. Anoniem-6828's avatar

    Ik was aan het vechten tegen de slaap tijdens het kijken van deze SOP, en ik heb verloren.

    0
  17. User  avatar
    4017 XP

    @coola: Je mening slaat weer door tot fanboy gedrag helaas is dat standaard bij jou als het over de ps5 gaat..90 procent van deze games hoef je geen ps5 voor ye hebben. Waar zijn de beloofde.

    Wolverine
    2e Naughty dog project
    Until Dawn 2
    Zelf een datum geven voor de State of play over Ghost of yotei was teveel gevraagd.
    Soras
    Op first party gebied is deze generatie redelijk geflopt. De eerste partij games kunnen we ook op de ps4 en ps4 Pro spelen op een paar games na. En nu hebben ze hooguit een game per jaar.

    1
  18. User  avatar
    3098 XP

    @Smaakmaker:

    Zou het niet zo kunnen zijn dat hij een compleet andere smaak heeft en minder interesse heeft in triple A first party games?

    Ik vond zelf pragmata en romeo is a dead man interessant en had op het god of war gerucht na nergens op gehoopt.

    0
  19. User  avatar
    4017 XP

    @DukeClap: Ja maar je mag toch van een presentatie van de grote 3 toch ook eigen werk verwachten. En dat vind ik erg magertjes. Dus ik hoop dat ze nou eens in september een showcase optuigen en daar nou eens de toekomst van Sony tonen.

    1
  20. Anoniem-389's avatar

    Dit was echt matig, xbox zal het hopelijk zondag beter doen

    0
  21. User  avatar
    569 XP

    Dit was wel schandalig nadat Sony mij een half uur geïrriteerd heeft met hun lameass state of disaster dacht ik met Ghost of Yotei eindelijk iets dat de moeite waard was te zien maar nee ook dat was teveel gevraagd gameplay pas in juli haha f*ck off Sony is dit een grap ofzo.

    0
  22. User  avatar
    115 XP

    Waar TF was WOLVERINE!!!!!!!!

    0
  23. User  avatar
    5256 XP

    @DukeClap: typisch smaakmaker. Heeft er altijd een probleem mee als ik mijn eigen mening vorm en niet met de menigte mee ga.

    Herder Smaakmaker wilt liever dat ik hem als een Schaapje volg.

    0
  24. Anoniem-5166's avatar

    @Smaakmaker:

    Gast jij bepaald niet wat hij goed vindt!!!! Het is zijn mening! Hoepel op met je zure comment omdat jij het weer eens niet goed genoeg vindt.

    0
  25. Anoniem-8106's avatar

    @coola:

    Haha mooi omgeschreven coola. Helaas is dat wel de waarheid.

    0
  26. User  avatar
    3098 XP

    @Smaakmaker:

    Deze SoP was Japans georiënteerd, als tegenhanger van het verschijnen van dr switch 2.

    De meeste sony first party games

    0
  27. User  avatar
    3098 XP

    @DukeClap:
    Games zijn westers georiënteerd.
    Misschien laat Sony meer zien tijdens dr summer game fest.

    En playsense, kom nou eens met die edit knop….

    0
  28. Anoniem-7762's avatar

    Jammer dat er van sommige games de PS5 pro versie wordt getoond, terwijl de meeste mensen slecht een gewone PS5 bezitten. De games zien er mooier uit dan we uiteindelijk gaan zien, behalve voor de pro bezitter dan. Het was ook prima geweest als ze beide versies laten zien, nu is het boerenbedrog he!

    0
  29. User  avatar
    3098 XP

    @Anoniem-7762:

    Das toch logisch, je wilt als developer toch je mooiste product laten zien?
    Denk je dat ze dat met pc games niet doen? Waat het gros echt geen 50xx kaart heeft…

    0
  30. User  avatar
    5256 XP

    @DukeClap: vind ik niet kunnen, ze moeten het laten zien op een pc die een 3060 heeft. Dan weet ik tenminste hoe het er op mijn pc uitgaat zien.

    0
  31. Anoniem-2512's avatar

    @coola:

    Zou wel iets voor AI kunnen zijn, trailers gebaseerd op je eigen hardware 🙂

    0
  32. User  avatar
    3098 XP

    @coola:

    Zou wel iets voor AI kunnen zijn, trailers gebaseerd op je eigen hardware

    0
  33. Anoniem-3863's avatar

    helaas een zware L deze showcase

    had toch bloodborne ² en wolverine gameplay gezien en yotei gameplay

    0
  34. User  avatar
    306 XP

    Altijd dat gejammer weer.
    Goeie zaak dat er de komende jaren weinig uitkomt. Laat ze allemaal maar lekker werken aan next gen.
    Het is niet alsof ik tegen die tijd door m’n backlog heen ben.

    0
  35. User  avatar
    5256 XP

    @DukeClap: dat zou inderdaad wel een goede oplossing kunnen zijn.

    0
  36. User  avatar
    13155 XP

    @Silencer: maar dit is logisch toch eerst komt death stranding nog uit ?

    0
  37. User  avatar
    13155 XP

    @Anoniem-7762: helaas gaan ze dit altijd doen puur om je over te halen om die pro ook te halen

    0
  38. User  avatar
    13155 XP

    @Draconus: maar met alle respect.
    Misschien zijn andere mensen WEL door hun backlog heen en willen ze nieuwe games.
    Heb je daar al is aan gedacht?

    0