Square Enix heeft zich de laatste jaren actief beziggehouden met het heruitbrengen van hun eerdere games en een nieuw gerucht lijkt de terugkeer van een andere klassieker te signaleren. MP1st laat namelijk weten dat er wordt gewerkt aan een remake van Dragon Quest VII.
Vorig jaar nog kregen we de remake van Dragon Quest III en binnenkort staan ook deeltje I en II op de planning, dus zo gek zou een remake van nummer VII niet zijn. Het is echter niet duidelijk hoe deze heruitgave er zal uitzien, maar de nadruk ligt wel degelijk op ‘remake’ en niet remaster. Deze game zou ook ergens in 2026 moeten verschijnen.
Voorlopig is dit nog een gerucht, dus vergeet je zoutkorreltje niet!


Hoe meer games van Square, hoe liever mijn PS5 het heeft. Square is altijd top. #I stand with Sony
Laat maar komen.