Mafia: The Old Country doet het prima bij critici


Mafia is terug, maar in een andere setting dan we gewend zijn. In Mafia: The Old Country gaan we terug naar het begin van de twintigste eeuw op Sicilië, nog voordat de maffia in grote getale aanwezig was in de Verenigde Staten. Vooralsnog lijkt deze andere insteek het prima te doen bij de meeste critici.

Op Metacritic zien we uiteenlopende cijfers. De hoogste waardering op dit moment is een 9.8 terwijl de laagste een 5.0 is. Alle huidige reviews bij elkaar komt Metacritic uit op een gemiddelde van 7.6 wat ruim voldoende is. Of Mafia: The Old Country bij ons goed in de smaak valt,  lees je spoedig in onze review.

  • Impulsegamer – 9.8
  • SECTOR – 9.5
  • Areajugones – 9.0
  • PC Games – 9.0
  • The New York Times – 8.7
  • DualShockers – 8.5
  • Gaming Nexus – 8.5
  • XGN – 8.0
  • VGC – 8.0
  • IGN – 8.0
  • Destructoid – 8.0
  • GamingBolt – 8.0
  • Hobby Consolas – 7.2
  • GAMINGbible – 7.0
  • Power Unlimited – 6.3
  • Game Informer – 6.0
  • Screen Rant – 6.0
  • GameSpot – 6.0
  • Stevivor – 5.0
  • Game Rant – 5.0
  1. Anoniem-8750's avatar

    Tof spel

    0
  2. Anoniem-4955's avatar

    De niet gesponsorde reviewers geven 5en en 6en. Het is een zeer matige game.

    0
  3. Anoniem-3156's avatar

    Bijzonder dat IGN die voor bijna elke game een 7 geeft, deze game toch een 8 geeft. Gesponsord?

    0
  4. User  avatar
    2585 XP

    Ik zie op veel plekken het tegendeel van wat hier wordt beweerd

    0
  5. Anoniem-4660's avatar

    @Anoniem-4955: Heb je nog een eigen mening of ga je echt alleen maar op cijfers af?

    0
  6. User  avatar
    1280 XP

    Spel gespeeld. Ik heb het digitaal op de gewone PS 5, best wel tof spel alleen de frame rate is in de eerste 4 hoofdstukken erg wankel. Op sommige stukken stottert het beeld zowel in Performance als in Quality mode. Ook zie je regelmatig pop -up op de achtergrond.
    Ik denk dat ze de stabiliteit mogen patchen.

    Verder is het verhaal etc wel mijn smaak.

    0
  7. User  avatar
    218 XP

    Leuk om te zien dat reviews die boven een 7 komen altijd worden gezien als betaalde reviews.

    2
  8. Anoniem-9921's avatar

    De ‘grote’ namen onderin in het lijstje.
    De NY times?? Really Playsense? Really?

    0
  9. Anoniem-1715's avatar

    @Anoniem-4955:

    Blablabla, je hebt de game duidelijk niet gespeeld en gaat op de domme review van de PU af waar zelfs onwaarheden inzitten.

    0
  10. Anoniem-8318's avatar

    @Ezio_Auditore:

    Komt omdat mensen dom en zuur tegelijk zijn. Deze game mag natuurlijk niet goed zijn he, geen idee waarom.

    Game is echt fantastisch.

    0
  11. Anoniem-5269's avatar

    @Anoniem-8318: vind hrm ook tof maar wel jammer dat er geen waypoints zijn

    0
  12. Anoniem-8866's avatar

    Ik speel het op de xbox series x, ziet er goed uit zie ook geen pop-up komt misschien dat de base ps5 minder krachtig is dan de Series X. Top game

    1
  13. Anoniem-3762's avatar

    @Anoniem-8318: “Game is echt fantastisch”
    Vind jij. Anderen vinden weer van niet.

    0
  14. Anoniem-9389's avatar

    @Anoniem-1715: “en gaat op de domme review van de PU af”
    Net gelezen. Prima review.

    0
  15. Anoniem-1401's avatar

    @Anoniem-4660:

    Kun je ook lezen? Daar heeft hij het niet over. En jij kunt blijkbaar niet horen dat het een middelmatige game is want je bent meteen op je teentjes getrapt. Dus jij bent degene die geen eigen mening heeft omdat je zo graag wil dat het een 9 is. Maar dat is het niet. Playsense loopt weer eens schijnheilig te doen.. ga naar PUSHSQUARE.

    0
  16. Anoniem-5414's avatar

    @Anoniem-8318: niet lullen

    0
  17. Anoniem-1232's avatar

    7.4 gemiddeld is gemiddeld.

    0
  18. Anoniem-1232's avatar

    Tof spel maar pas tijdens black friday of kerst kopen. Zal wel rond de 25 euro zijn en post patches.

    0
  19. User  avatar
    13155 XP

    @Mouse_NL: is hij ook al officieel uit scheelt maybe hoor.
    Denk als er nog grote day one patch zou moeten komen veel problemen al opgelost worden

    0
  20. Anoniem-936's avatar

    @Anoniem-8318: Nee, hij is niet fantastisch, hij is zeer degelijk, maar velen hadden gehoopt dat het niveau van Mafia 2 weer zou worden gehaald, en dat laatste is niet het geval.

    0
  21. User  avatar
    634 XP

    Vermakelijke game, meer ook niet. Het schieten voelt wel vrij lomp aan moet ik zeggen.

    0

Meer Mafia: The Old Country

Meer