Nu Acclaim weer terug is van weggeweest wil de uitgever snel een goede indruk maken. Daarom zal er al snel een showcase worden georganiseerd, waarin duidelijk wordt wat de plannen van de uitgever zijn.
Op 10 september 2025 om 20:30 uur zal Acclaim een showcase houden, waar zij volgens eigen zeggen ‘nieuwe verrassingen, exclusieve content en aankondigingen’ zullen prijsgeven. De officiële aankondiging is als volgt:
“Blink and you might miss it. Hidden in the static, behind the glow of CRT screens, are the titles that will lay the foundation for this exciting new chapter for Acclaim. This isn’t nostalgia for its own sake. It’s something else: a kind of retrofuturenostalgia, paying homage to and embracing the brand’s unmistakable DNA and history while charting a bold new course into the future.”
Het lijkt er dus op dat Acclaim oude titels weer wil terugbrengen en daar ook weer nieuwe delen van wil uitgeven. Er is ook een trailer omtrent de showcase vrijgegeven en die laat een aantal van de games zien die vroeger door Acclaim zijn uitgebracht. Zo komen onder andere Double Dragon II: The Revenge en NBA Jam voorbij.


Fear effect (xbox)
damnnn. nes times komen terug. wat was gamen tof toen.
Ze hebben wel betere titels dan hier benoemd. https://www.grouvee.com/games/?publisher=acclaim-entertainment-inc
NBA Jam
NBA showtime plz
@Anoniem-1913: fear effect was ook op de PlayStation
Nieuwe Turok want de rest kan het niet
Hopelijk ooit ns een nieuwe amiga 500 want dit waren de beste tijden
Turok! N64 feelings!
@Patrick Zwarts; het is het as, niet de as.
@Anoniem-3084: Originele developers zijn waarschijnlijk al lang op pensioen of ergens anders gaan werken, dus zal ook niks worden
@Anoniem-2576: al janken voor je wat gezien heb.
Zielig leven heb jij.