Topic: nat 3 naar nat 2 eperia box kpn

23 januari 2010om 20:48

ik vraag jullie help

ik heb gisteren geprobeert de poorten voor de ps3 open te maken en dat lukte maar ik kwam erachter dat toen de telefoon het niet meer doet.

toen heeft mijn vader via hulp van kpn de experia box kunnen resetten
en nu is de ps3 ook weer nat type 3 en de telefoon doet het weer

nu mijn vraag hoe doe ik dit zonder dat de telefoon niet uit gaat ?

het is een Siemens Gigaset SX55

grt patrick

12 reacties

1. User  avatar
    327 XP

Ik kamp met hetzelfde probleem, alleen toen ik het geprobeerd had, hadden we nergens in huis meer internet én telefoon, alleen op mijn ps3…

0
  2. User  avatar
    1 XP

Ik heb exact hetzelfde gehad, guide op internet zorgvuldig gevolgd. En het werkte! Ik zat online te spelen met games waar ik door nat-3 niet mee online kon, maar toen ik weer naar mijn pc ging bleek internet + telefoon er volledig uit te liggen.. KPN gebeld en toen gereset. Maar het probleem is er nogsteeds… Online levert nogsteeds veel problemen op..

0
  3. User  avatar
    327 XP

Ja, ik heb ook nog steeds geen oplossing…

0
  4. User  avatar
    8 XP

Kan een moderator dit even samenvoegen ofzo met dit topic? [url]http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php?9824-NAT-Type-2-op-PS3/page2[/url]

Gaan over exact hetzelfde, ik ben er ook nog steeds niet uit. Jammerlijk van KPN dit hoor.

0
  5. User  avatar
    3388 XP

Ik heb ook die experia box en ik had ineens NAT2 😀 Nou maar houden zooo!! 😀

0
  6. User  avatar
    8 XP

Heb je ook precies de Thomson TG789vn? Dat zou mooi zijn want dan is er nog enige vorm van hoop voor m’n Experia Box.

0
  7. User  avatar
    3388 XP

Jaaa volgens mij wel 😀 wel iets met Thomson maar weet niet welke:P boeit me ook niet xD Maar twas ineens sow!!

0
  8. User  avatar
    582 XP

heb precies hetzelfde met die experia box van kpn… NAT type 3 heb alles al geprobeert naar mijn weten maar het blijft poepen met de broek aan.. 🙁

0
  9. User  avatar
    20030 XP

Ik ken de box verder niet, misschien helpt dit?: [url]http://www.pregamelobby.com/forum/ps3-ps2-psone-discussions/5618-how-get-type-2-open-nat-your-ps3.html[/url]

0
  10. User  avatar
    2574 XP

voor de oude sx551 moet je het doen via exposed host

0
  11. User  avatar
    327 XP

?

(moet 10 tekens)

0
  12. User  avatar
    8 XP

[quote]Jaaa volgens mij wel 😀 wel iets met Thomson maar weet niet welke:P boeit me ook niet xD Maar twas ineens sow!![/quote]

Kijk dan gewoon eens welke je hebt, mij boeit het namelijk wel.

Oh en @M4GN3T, geloof me ik heb alles al geprobeerd. Die standaard stappenplannen naar NAT type 2 werken in elk geval niet bij deze box.

0