Topic: Call of Duty Modern Warfare 2 Tactical Knife Montage

23 januari 2010om 21:46

Hee, ik heb een tactical knife montage gemaakt
Comment and Rate plz

>>> [ame]http://www.youtube.com/watch?v=xH7BNmDqXb8[/ame] <<< Laat een video reactie achter met jou Call of Duty Montage/filmpje Greetings, Fazzel.

8 reacties

1. User  avatar
    2574 XP

self-made ?

0
  2. User  avatar
    524 XP

Ja, Zelf gemaakt en ge-edit

0
  3. User  avatar
    511 XP

ik zelf vind die kleurverandering kut, maar das mijn mening, want dan zie je veel minder..
    en ook zeg je: kijk in hd ofzo, maar het is totaal niet hd. ik weet niet of er wat fout gegaan is tijdens uploaden ofzo, of hoe dat werkt, maar tis iig niet hd 😛

ik wil je niet bashen, maar,.. als het betere beeldkwaliteit had dan was het veeeeel beter geweest, nu is het veel te korrelig

0
  4. User  avatar
    3388 XP

Beetje faking chaos!:O Beeldkwaliteit is klote :O Maar wel stoere acties 😉

0
  5. User  avatar
    1700 XP

De kwaliteit vind ik eerlijk gezegd nog niet heel slecht ofzo, maar die kleurveranderingen steeds en wazige momenten.. damm.. dat verpest het wel wat 4/5

0
  6. User  avatar
    524 XP

Hij is een beetje over-edited :P, De kwaliteit is om de Computer gewoon goed maar youtube maakt het helemaal lelijk. Ik moet even een mannier zoeken hoeik dit oplos 😛

0
  7. User  avatar
    903 XP

wel mooi gemaakt filmpje…. maar hoe je speelt < zwak man < hele tijd knifen + campen + run outfit

0
  8. User  avatar
    6621 XP

[quote]wel mooi gemaakt filmpje…. maar hoe je speelt < zwak man < hele tijd knifen + campen + run outfit[/quote] Ik wilde het net zeggen, wel leuk geedit enzo maar jammer genoeg kan ik het niet respecteren omdat ik zulke mensen met tacticale knfie enzo vaak een pest hekel aan heb. Kut manier van spelen.

0