Laatste ‘Harry Potter’-films in 3D
De verfilmingen van het laatste Harry Potter-boek, ‘Harry Potter and the Deadly Hallows’, verschijnen in 3D. Het boek wordt in twee delen verfilmd.
Copyright 2009, Novum
(Novum) – De verfilmingen van het laatste Harry Potter-boek, ‘Harry Potter and the Deadly Hallows’, verschijnen in 3D. Het zevende boek wordt in twee delen verfilmd en beide films zijn in 3D te zien, schrijft filmvakblad The Hollywood Reporter.
Uitgever Warner Bros hakte de knoop door na een test met de 3D-weergave van ‘Clash of the Titans’. Warner was tevreden over de resultaten, waarna werd besloten de laatste Harry Potter-films in 3D in de bioscopen te brengen. De extra kosten die dit met zich meebrengt zijn al omlaaggegaan, waardoor het voor Warner nog vijf miljoen dollar per film extra kost om de 3D-weergave te realiseren.
De zesde film uit de serie, ‘Harry Potter and the Halfblood Prince’ was overigens al deels in 3D te aanschouwen. Dit betrof wel alleen de Imax-versie van de film.
Het laatste Harry Potter-boek wordt in twee delen verfilmd om zoveel mogelijk details uit het boek op het grote scherm te kunnen brengen. Het eerste deel moet november dit jaar verschijnen en het tweede gaat in de zomer van 2011 in première.
bron:[url]http://entertainment.nl.msn.com/nieuws/article.aspx?cp-documentid=151907329[/url]
Wat vinden jullie? Ik vind egt geweldig 😀
1: dat 3D spreek me meer dan aan!
2: Harry potter spreek me meer dan aan 😀
En nu combi :D!!

ben echt klaar met de hp films.
[quote]ben echt klaar met de hp films.[/quote]
Ben je gek :|!
wat vinnie zegt xD
en nee ik denk niet dat hp in 3d moet ik denk dat het dan een touch van zijn magic verliest
emma watson in 3d xD
[quote]emma watson in 3d xD[/quote]
whahahaha vies kindje xD:rofl1:
Hij heb wel gelijk:P
dacht ik dat dit de laatste film zou zijn.. komt er nog een! waarom koopt harry gewoon geen m4 en knalt die voldemort kapot xD
[quote]dacht ik dat dit de laatste film zou zijn.. komt er nog een! waarom koopt harry gewoon geen m4 en knalt die voldemort kapot xD[/quote]
Omdat Voldemort uit Gruzelementen bestaat, wat betekent dat hij niet dood kan totdat al die Gruzelementen stuk zijn gemaakt en die Gruzelementen gaat hij zoeken in de nieuwe film! 😀
ooooooh harry potter fan xD
[quote]wat vinnie zegt xD
en nee ik denk niet dat hp in 3d moet ik denk dat het dan een touch van zijn magic verliest[/quote]denk het juist niet met 3D lijkt het net of je het kan touchen 😛
Dat was ik ook na het 2e/3e deel 😀 totdat ik het laatste deel zag, alleen jammer van het einde :shakehead:
btw het is Ja en Nee, niet Jha of Neej xD
OT: Liever niet hoor, met dat brilletje dragen :p