Topic: Sony brengt 3D Tv op de markt!!

29 januari 2010om 12:44
[b]Sony verkoopt 3D-televisie vanaf zomer[/b] [img]http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/4/15/13/media_xl_100723.jpg?20100128111417[/img]

Het Japanse elektronicaconcern Sony brengt in juni 3D-televisies op de Nederlandse markt. Het gaat om platte schermen waarin de technologie is ingebouwd, met beelddiagonalen van 40 inch (ruim 1 meter) en 60 inch (anderhalve meter). Dit heeft het bedrijf donderdag gemeld. Onbekend is nog wat de tv’s gaan kosten.
3D-televisie was op de afgelopen elektronicabeurzen in Las Vegas en Berlijn een van de belangrijkste nieuwe ontwikkelingen op televisiegebied. Sony wil een voortrekkersrol spelen. Maar ook andere fabrikanten zijn volop met 3D bezig.

De komende maanden komen al televisies op de markt die 3D-beelden aankunnen, ook wel 3D-Ready genoemd. Eigenaren van deze tv’s moeten er echter nog wel een speciale zender en bril bijkopen om de beelden driedimensionaal te kunnen zien. (ANP)

Brond: Algemeen Dagblad

Dit houd dus in dat de 3D-Ready wel bril nodig hebben, die komen eerder en de Full-3D zijn zonder bril 😉

Wordt dit op, of wordt dit een flop.
Ok, hij zal in het begin duur zijn, maar denk je dat je er wel een zou willen kopen.
Zet het dan hier:D

7 reacties

1. User  avatar
    260 XP

Ik wil er zeker wel zo een… Alleen lijkt het me vetter om nog even te wachten en dan een tv te kopen die gewoon 3D kan uitzenden, zonder zender en speciale bril.

Nog goed sparen dan… XD

0
  2. User  avatar
    16 XP

Ga mijn huidige HD tv optimaal gebruiken en daarna kijk ik wel verder. Ben niet heel erg into de 3d, ben meer een persoon die pas overstag gaat als de grote menigte het omarmt..

0
  3. User  avatar
    2036 XP

3D-Ready lijkt me niks.
    die in juni uitkomen, zijn die dan Full-3D?? 😀
    en zonder brilletje?
    anders moet je natuurlijk sowieso al meerdere brilletjes aanschaffen als je met meerdere mensen een film gaat kijken bijvoorbeeld.

0
  4. User  avatar
    602 XP

3D-Ready is met brilletje en Full-3D zijn zonder. Full-3D komt in Juni uit

0
  5. User  avatar
    1512 XP

lijkt me er wel stom uitzien want als je een film kijkt moet iedereen in de woonkamer zo’n bril op hebben 😛

0
  6. User  avatar
    602 XP

Is togh dik, met al je vrienden chille

0
  7. User  avatar
    571 XP

Doe mij maar Full 3D. Is zo lullig als er maar 1 of 2 mensen 3D kunnen kijken en de rest moet naar zo’n vaag beeldscherm kijken.

0