Er was nog geen topic over twitter dus praat hier maar over twitter of drop je Twitter-account!:D
Mijn twitter-account is [url]www.twitter.com/globalsoldier[/url] mocht je me willen volgen^^
Er was nog geen topic over twitter dus praat hier maar over twitter of drop je Twitter-account!:D
Mijn twitter-account is [url]www.twitter.com/globalsoldier[/url] mocht je me willen volgen^^
mijn twitter is [url]www.twitter.com/p0rkproductions[/url]
voor de gene die mijn youtube kanaal willen bekijken xD
[url]www.youtube.com/p0rkproductions[/url]
ik heb trouwens nog nooit iets getwittert xD
patrickg jij hebt echt grappige mw2 youtube filmpjesxD
twitter.com/gerbengeeraerts
Veel zinnige shit komt daar ook niet op.
[quote]patrickg jij hebt echt grappige mw2 youtube filmpjesxD[/quote]
thanks man
ik maak ze samen met nis-gens :p
[url]www.twitter.com/Sjoerdgames4[/url]
En [url]www.youtube.com/user/sjoerdgames4[/url]
Deze actieve twitteraar heet UrbanTommy! Voor je dagelijkse behoefte aan nasty info
Meerendeel van de twitteraars twittert zelf niet maar followed alleen. 1 op 5 dacht ik. Ik heb zelf wel een twitter-account maar gebruik hem niet. Enkel om te followen.
[quote]Meerendeel van de twitteraars twittert zelf niet maar followed alleen. 1 op 5 dacht ik. Ik heb zelf wel een twitter-account maar gebruik hem niet. Enkel om te followen.[/quote]
Ik twitter weldegelijk. xD
Wil je graag grote poep lezen? [url]www.twitter.com/ThijsWTF[/url] (staat vooral privé stuff op; voor de liefhebbers dus)
Heb net twitter aangemaakt 😛
Mijne is [url]www.twitter.com/Rox92[/url]
Tot nu toe volg ik alleen PS3 sense.
En gebruik het om lockerz invite’s te slijten 😛
Ik heb er ook een maar gebruik het alleen om nieuws te kijken enzo, je zal niets spannends op mijn twitter vinden 😛
[url]http://twitter.com/Myx21[/url]
volg mij ook dan [url]www.twitter.com/M4GN3T[/url] xD
twitter.com/Oneill_079