Topic: ps3 films bekijken via externe schijf

29 januari 2010om 18:33

Ik heb een ps3 slim en wil films daarvan af kijken. Ik heb een laptop, daarmee heb ik mijn films (VOB bestanden) gedownload. Via mijn laptop kan ik de films streamen naar mijn playstation, maar dan hapert de film. Er zit wel ondertiteling onder, werkt goed! Wat doe ik tegen het haperen???

Als ik met mijn externeschijf (FAT32), waarop ik de films heb gezet vanaf mijn laptop,kan ik geen ondertiteling selecteren. Hieraf speelt de film perfect, alleen ontbreekt de ondertiteling.

Beide scenario’s werken dus niet optimaal, wie kan mij helpen???:|:|

10 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Is je verbinding thuis wel optimaal ?

0
  2. User  avatar
    3 XP

Jah de verbinding is top! 30mb..!

0
  3. User  avatar
    931 XP

Uhm, gwn kopieren naar je hdd van je ps3
    Ondertiteling zit er toch al bij..?

0
  4. User  avatar
    3 XP

duurt dit niet erg lang en hoe doe je dit??? k heb ps3 media server, kan ik daar ook makkelijk vanaf mijn pc daar iets op kopieren?? of moet ik het via mijn ps3 doen, streamen??

En als ik het kopieer naar mijn ps3, staat de ondertiteling er dan wel bij? als ik het stream van pc naar ps3, dan kan ik een optie doen, voor ondertiteling.. als ik het via mijn harddisk draai, kan ik nergens ondertiteling vinden namelijk! werkt dit wel als ik het gekopieerd heb?? dan is een harddisk eigenlijk overbodig toch? want heb harddisk gehaald tegen het stotteren.. ???

Ik hoor het van je hoop ik!!

0
  5. User  avatar
    555 XP

Nee als je de film op je PS3 zet dan kan je geen losse ondertiteling selecteren. Maar met [url=http://forum.ondertitel.com/index.php?showtopic=1789]deze[/url] tuturial kan je met virtual dub mod ondertitelingen in “branden”

0
  6. User  avatar
    3 XP

Dat is alleen voor AVI, en ik vind de kwaliteit niet zo goed hiervan! (Dvix)
    Kan dat ook vanaf DVD??

0
  7. User  avatar
    555 XP

vast wel, heb het zelf nooit geprobeert 😛
    Anders moet je het ffe proberen 😉

0
  8. User  avatar
    602 XP

Je moet fftjes K-lite code package downloaden, dan zet hij het er beter bij 😉

0
  9. User  avatar
    524 XP

Gebruik: PS3 Media Server.. Werkt Perfect en snel.

0
  10. User  avatar
    1 XP

mijn probleem zit hem niet in het beeld of geluid maar in de subs.Heb avchd gedownload en uitgepakt. met losse srt subs.
    Ikkrijg het maar niet voorelkaar om deze af te spelen met subs.Hoe moet dat, of is het onmogenlijk. heb tsmuxer ed al geprobeerd maar kom niet verder.

0