Topic: iPad, hot or not?

30 januari 2010om 18:45

Afgelopen woensdag heeft apple de iPad aangekondigd en ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden…
ik persoonlijk vind het een lameass ding:P

11 reacties

1. User  avatar
    1512 XP

ik vind hem wel gaaf maar kan je er eigelijk games op doen net als bij de Ipod Touch ???

0
  2. User  avatar
    2449 XP

[quote]ik vind hem wel gaaf maar kan je er eigelijk games op doen net als bij de Ipod Touch ???[/quote]

Yup.. alleen je kan odnertussen geen muziek luisteren wat wel erg lame is:/
    je kan ook niet internetten EN muziek luisteren:S
    http://www.doobybrain.com/wp-content/uploads/2010/01/ipad-vs-stone-600×400.jpg

0
  3. User  avatar
    441 XP

[quote]Yup.. alleen je kan odnertussen geen muziek luisteren wat wel erg lame is:/
    je kan ook niet internetten EN muziek luisteren:S
    http://www.doobybrain.com/wp-content/uploads/2010/01/ipad-vs-stone-600×400.jpg%5B/quote%5D

hahaha die afbeelding:PxDxD

on: Lameass ding..:wacko2:

0
  4. User  avatar
    135 XP

dan kan je toch beter een ipod touch kopen?

0
  5. User  avatar
    555 XP

Nu is het nog een ding dat in de kinderschoenen staat. Later als het door ontwikkelt is en wel alles erop zit wat erop hoort te zitten dan is het hot nou is het nog not.
    Want nu is het een veels te dure touchscreen scherm.

0
  6. User  avatar
    3388 XP

Ipad is gewoon een grote Itouch:P Handig voor films te kijken ofsow

0
  7. User  avatar
    414 XP

[quote]Ipad is gewoon een grote Itouch:P Handig voor films te kijken ofsow[/quote]

Dan kan je ook een draagbare dvd speler ofzo kopen 😛
    Ik vind hem echt lame! Koop je beter een Ipod Touch

0
  8. User  avatar
    3388 XP

Hij is niet zo duur hoor :O Ik denk dat als mensen een draag bare DVD speler nodig hebben dat ze gelijk een Ipad gaan kopen. Als je hem imorteerd kost hij maar 350 euro :O Maarja ik zelf ga hem niet halen maar hij is zeker wel hot! 😀 Alleen hadden der iets meer functies op gemogen:P

0
  9. User  avatar
    2449 XP

[quote]Hij is niet zo duur hoor :O Ik denk dat als mensen een draag bare DVD speler nodig hebben dat ze gelijk een Ipad gaan kopen. Als je hem imorteerd kost hij maar 350 euro :O Maarja ik zelf ga hem niet halen maar hij is zeker wel hot! 😀 Alleen hadden der iets meer functies op gemogen:P[/quote]

ja als je alles omrekent ben je goedkoper uit.. een macbook met studentenkorting uit de VS kost in euro’s ook maar 550 euro ofzo:P en hier dok je 900
    mrja dat kan je toch niet importeren… vind het nog steeds een lame ding!
    heb liever een ipod touch of dan een macbook:S

0
  10. User  avatar
    4682 XP

:bishop2: :blow:

0
  11. User  avatar
    1512 XP

je kunt dus beter een Ipod Touch kopen want ze kunne hetzelfde toch ??

de Ipad is gewoon een XXL versie van de Ipod Touch

0