[quote]Een klein uurtje geleden konden we je melden dat Infinity Ward patch 1.08 gereleased heeft voor Modern Warfare 2. Deze patch lostte irritante problemen op waaronder dat je overdreven snel kon rennen wanneer je een Care package marker vasthield. Ook zijn de Model 1887’s meer gebalanceerd.
Wanneer je deze patch hebt gedownload en besluit online te spelen dan zul je vreselijk veel last hebben van freezes. Deze freezes kunnen zelfs zo erg worden dat je PS3 helemaal vastloopt en je deze opnieuw op moet starten. Dit is toch wel erg raar want de patches worden duidelijk getest voordat ze online worden gezet. Infinity Ward heeft nog niet gereageerd op deze problemen.[/quote]
ik snap niet echt veel van je topics, maar lag in MW2 is bijna normaal.
speel je wireless of via de kabel?
Voor mij praat die kerel echt wartaal ik snap er bijna niks van
Het is niet een kleine lag die je soms krijg. Deze heb ik altijd nu en nog nooit gehad zorg. Ik speel via draadloos? Hoplijk snappen jullie het nu?
Lees svp het nieuws op de VP is wat vaker 😐
Het komt doot patch 1.08. IW is op de hoogte er er mee bezig ;)!
Het ligt gwn aan je Inet connectie 😉 Ik heb soms ook lags maar dat ligt aanmezelf en niet aan Mw2 😉 En die patch was volgens mij alweer gefixed
voor de mensen die het nog STEEDS niet snappen:
[quote]Een klein uurtje geleden konden we je melden dat Infinity Ward patch 1.08 gereleased heeft voor Modern Warfare 2. Deze patch lostte irritante problemen op waaronder dat je overdreven snel kon rennen wanneer je een Care package marker vasthield. Ook zijn de Model 1887’s meer gebalanceerd.
Wanneer je deze patch hebt gedownload en besluit online te spelen dan zul je vreselijk veel last hebben van freezes. Deze freezes kunnen zelfs zo erg worden dat je PS3 helemaal vastloopt en je deze opnieuw op moet starten. Dit is toch wel erg raar want de patches worden duidelijk getest voordat ze online worden gezet. Infinity Ward heeft nog niet gereageerd op deze problemen.[/quote]
[url]http://www.ps3-sense.nl/2010/01/modern-warfare-2-patch-1-08-zorgt-voor-veel-problemen/[/url]
[quote]Lees svp het nieuws op de VP is wat vaker :|[/quote]
is t niet FP?
front page? xD
Denk doe het ff in nederlands 😛
Voorpagina xD:$
[quote]Denk doe het ff in nederlands 😛
Voorpagina xD:$[/quote]
dan kan t wel 😛
[quote]voor de mensen die het nog STEEDS niet snappen:
[url]http://www.ps3-sense.nl/2010/01/modern-warfare-2-patch-1-08-zorgt-voor-veel-problemen/[/url][/quote]
Bedankt man weetje mis waneer dit gefixt is?
Niet DUS:bye1:
****Topic is al bijna een jaar oud!****
dit ligt waarschijnlijk aan je internet connection:juggle: