Forum

Topic: Bfbc 2 demo

Anoniem's avatar

Mogge,

Wat vinden jullie van de demo, ik vind hem geweldig!

Is dit voor jullie een overtuiging om het spel te halen?
Laat even weten wat jullie van de demo vinden!

Later

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

28 reacties

  1. 993 XP
    rickaa12's avatar

    nice, ckr weten!!

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    ik denk wel dat ik m ga halen! alleen het was wel ff wennen toen ik weer mw2 ging spelen xD

  3. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik vind hem geweldig ik heb al alle guns die je kan krijgen en ben al bijna level 3

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Vind het wel vet maar op de een of andere manier vind ik het best lelijk, de beta leek mooier?

  5. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Ik vind de DEMO mooier, maar…. er komt een eindproduct hΓ©

  6. 480 XP
    Flow's avatar

    Fantastische demo. Wel jammer dat er wat weinig upgrades aanwezig zijn in vergelijking met de bèta, maar deze demo maakt me al helemaal lekker voor 9 maart wanneer we eindelijk met de volledige versie aan de gang kunnen gaan!

  7. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    Ik vind hem wel nice en me vader ook πŸ˜› lol

  8. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik vind hem wel nice en me vader ook πŸ˜› lol

    speelt je vader ook?

  9. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    af entoe niet vaak… heel soms. Hij kijkt vaak mee xD maar me vader werkt in het leger dus vindt het helemaal geweldig die sounds effects en voertuigen πŸ˜›

  10. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    ik vond de demo van bf bc 1 leukker dus blijf bij cod mw2

  11. 219 XP
    basvandelouw's avatar

    fantastisch spel:D

  12. 42 XP
    RaoulJ's avatar

    Ik vind em zeker nice, alleen idd jammer dat je niet red dot ofzo in de demo heb..

  13. 39 XP
    janter's avatar

    Ik ben hem op dit moment aan het downen. Ben benieuwd :)!

  14. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Ik vind hem geweldig ik heb al alle guns die je kan krijgen en ben al bijna level 3

    tuurlijk -.-
    je moet 4 miljoen xp voor lvl 3..

  15. 593 XP
    tovenaar's avatar

    vond ook de beta mooier en leuker.. maar dat zal de map wel zijn..
    deze map in de demo is wat compacter en wat somberder.

    vind alleen raar om met die helicopter te vliegen :S kan niet shiften met dat ding (naar links en rechts bewegen zonder te draaien met de helicopter).

    mja ik ga de game zeker halen πŸ˜›

  16. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    tuurlijk -.-
    je moet 4 miljoen xp voor lvl 3..

    hee al heel veel mensen hebben het al gehaald

  17. 537 XP
    CREATIVETRIANGLE's avatar

    En dat is niet in de full game dat 4 miljoen punten halen.

  18. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik vind hem heel erg tegenvallen.
    geluid is erg vet, maar die graphics konden toch echt wel veel beter.
    en de gameplay is naar mijn mening ook niet echt super.

  19. 993 XP
    rickaa12's avatar

    wrrm vindt iedereen de graphics tegenvallen?? het wordt nog allemaal bewerkt hoor.. w8 maar tot het eindproduct

  20. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik vind Hem Erg goed hoor

  21. 790 XP
    Robbert's avatar

    Mwa, denk niet dat in de volledige versie het zoveel beter zal zijn dan in de demo. Op grafisch gebied al helemaal niet. Ze kunnen misschien nog wat bugs + vervelende dingetjes eruit halen, misschien nog licht oppoetsen, maar verwacht geen grote veranderingen. Daar hebben ze nog maar 1 maandje voor namelijk. Dus als je het nu al lelijk vind, zal je het niet straks mooi gaan vinden ben ik bang.

  22. 188 XP
    JeFF_717's avatar

    Ik vind de demo helemaal super!!! Kan niet wachten tot de game uit is

  23. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Mwa, denk niet dat in de volledige versie het zoveel beter zal zijn dan in de demo. Op grafisch gebied al helemaal niet. Ze kunnen misschien nog wat bugs + vervelende dingetjes eruit halen, misschien nog licht oppoetsen, maar verwacht geen grote veranderingen. Daar hebben ze nog maar 1 maandje voor namelijk. Dus als je het nu al lelijk vind, zal je het niet straks mooi gaan vinden ben ik bang.

    BFBC2 is eergisteren goud gegaan dusde graphics blijven gwn zo..en ik vind het er grafisch gewoon goed genoeg uitzien..

  24. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Man wat ben ik dom
    ik ben een nulletje vergeten ik vond het al zo raar dat de bar zich niet opvulde

  25. 993 XP
    rickaa12's avatar

    ik weet al waarchijnlijk wrrm de graphics er niet goed uitziet… Het level Port Valdes heeft van die vierkante bomen, die bomen verpeste de graphics.. dus waarschijnlijk bij de andere maps; bijvoorbeeld panamal canal, die map wordt waarchijnlijk heel mooi omdat je daar geen sneeuw met vierkante bomen ziet

  26. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Wel vaag sommige dingen… Je pakt een sniper en schiet op een boom… de boom valt dan om. WTF?? :O dat hoort niet….

    wel grappig opzich, maar heb laatst MAG gekocht dus sla deze over

  27. 188 XP
    JeFF_717's avatar

    Ja het viel me ook op dat heel veel bomen zomaar omvallen en dan zit je echt te kijken van wtf waar is die tank die die bomen plat walst maar dan zie je gewoon niks πŸ˜›

  28. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Nee, het ligt gewoon aan die map man!