Forum

Topic: Graphics

Anoniem's avatar

Ik wilde graag weten wat jullie vinden van mijn nieuwe Roxio Device hier is een filmpje het gaat alleen om de Graphics
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=st2fH3oHpAU[/ame]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Hij is wel mooi hoor.

    Tip: upload het in HD πŸ˜‰

    Als je &fmt=22 achter het filmpje zet heb je HD, maar als je het in HD upload is het nog mooier πŸ˜‰

  2. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Hij is wel mooi hoor.

    Tip: upload het in HD πŸ˜‰

    Als je &fmt=22 achter het filmpje zet heb je HD, maar als je het in HD upload is het nog mooier πŸ˜‰

    Sorry maar ik ben nog een beetje nieuw in het uploaden kun je me vertellen hoe ik dat doe

  3. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    * H.264, MPEG-2 or MPEG-4 format
    * 1280×720 resolution
    * 44.1KHz Stereo MP3 or AAC audio
    * Frame rate as the original video
    * Up to 1GB file size and 10 min. duration

    Misschien heb je hier meer aan.
    Dit gewoon volgen, dan moet het lukken πŸ˜‰

    Je kan ook dit fftjes bekijke:

    http://video.tiscali.it/canali/truveo/3343953879.html

    Er staat bij die meer instellingen ook WMM HD 1080 (PAL), die kan je ook aanklikke πŸ˜‰

    Daarna moet je gewoon uploaden zoals je normaal bij YouTube doet πŸ˜‰

  4. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    hmm…….
    Ik zal het proberen

  5. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    beste formaat file is trouwens Mpeg-2

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Met wat is dit gerecorded?
    H.264 als Codec gebruiken met PAL 1280 x 720. Ik ben altijd van de originele bitrate. Met te veel renderen, levert niks op, behalve een gigantisch bestand. Vergeet niet CBR te gebruiken (mocht het in je edit programma ingesteld kunnen worden).