Forum

Topic: Graphics

Anoniem's avatar

Ik wilde graag weten wat jullie vinden van mijn nieuwe Roxio Device hier is een filmpje het gaat alleen om de Graphics
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=st2fH3oHpAU[/ame]

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Hij is wel mooi hoor.

    Tip: upload het in HD πŸ˜‰

    Als je &fmt=22 achter het filmpje zet heb je HD, maar als je het in HD upload is het nog mooier πŸ˜‰

  2. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Hij is wel mooi hoor.

    Tip: upload het in HD πŸ˜‰

    Als je &fmt=22 achter het filmpje zet heb je HD, maar als je het in HD upload is het nog mooier πŸ˜‰

    Sorry maar ik ben nog een beetje nieuw in het uploaden kun je me vertellen hoe ik dat doe

  3. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    * H.264, MPEG-2 or MPEG-4 format
    * 1280×720 resolution
    * 44.1KHz Stereo MP3 or AAC audio
    * Frame rate as the original video
    * Up to 1GB file size and 10 min. duration

    Misschien heb je hier meer aan.
    Dit gewoon volgen, dan moet het lukken πŸ˜‰

    Je kan ook dit fftjes bekijke:

    http://video.tiscali.it/canali/truveo/3343953879.html

    Er staat bij die meer instellingen ook WMM HD 1080 (PAL), die kan je ook aanklikke πŸ˜‰

    Daarna moet je gewoon uploaden zoals je normaal bij YouTube doet πŸ˜‰

  4. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    hmm…….
    Ik zal het proberen

  5. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    beste formaat file is trouwens Mpeg-2

  6. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Met wat is dit gerecorded?
    H.264 als Codec gebruiken met PAL 1280 x 720. Ik ben altijd van de originele bitrate. Met te veel renderen, levert niks op, behalve een gigantisch bestand. Vergeet niet CBR te gebruiken (mocht het in je edit programma ingesteld kunnen worden).

    Oh en onthoud. Met EasyCAP kan je dit bovenstaande niet echt mooi afleveren, want die kan niet in HD recorden!

  7. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Met gebruik van roxio op maar ik heb het verkeerde formaat ingesteld het moet 4:3 zijn maar ik heb iets van 16:9
    en ik weet niet of het iets uitmaakt maar ik gebruik een Mac en daar kunnen sommige programma’s niet op

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Met gebruik van roxio op maar ik heb het verkeerde formaat ingesteld het moet 4:3 zijn maar ik heb iets van 16:9
    en ik weet niet of het iets uitmaakt maar ik gebruik een Mac en daar kunnen sommige programma’s niet op

    Je moet juuist 16:9 doen. 4:3 is slecter. Op MAC kunnen juist de goede programma’s. Bioscoopfilms worden ook op Mac’s gemaakt. πŸ˜‰

  9. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Heb je wel een HD tv?:P Want tziet der niet echt mooi uit……… maarja wel goed opgenomen meeste dingen die met camera zijn opgenomen zijn echt zwaar klote, die beelden bewegen etc

  10. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Heb je wel een HD tv?:P Want tziet der niet echt mooi uit……… maarja wel goed opgenomen meeste dingen die met camera zijn opgenomen zijn echt zwaar klote, die beelden bewegen etc

    Hij bedoelt een EasyCAP ofzo!

  11. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Hij heeft een camera gebruikt πŸ˜‰ en voor een camera is het netjes beeld hoor. Alleen het is indd mooier met een EasyCap

  12. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Hij heeft een camera gebruikt πŸ˜‰ en voor een camera is het netjes beeld hoor. Alleen het is indd mooier met een EasyCap

    nog mooier met een HD pvr.. maar die kan ik niet betalen xD

  13. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Nog 1 weekje voor mijn HD pvr als het goed is.

  14. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik weet niet hoor Bardfielt. Maar dit is recorded met een device niet met een filmcamera!! Ga niet op me in als ik 111000% zeker weet dat het zo is. xD

  15. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Met een device niet met een Camera, En het is een HD TV alleen moet hij op AV staan omdat het niet op HDMI kan, dat lukt niet, het programma werkt dan niet
    Edit: gefixt

  16. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Zet fftjes punten en komma’s in je bericht, want ik snap er niks van :S

  17. 528 XP
    UPD8NL's avatar

    Netjes toch.