Forum

Topic: DualShock 3

Anoniem's avatar

Wie van jullie is allemaal in het bezit van de DualShock3? Ik heb hem ook, heb het via deze website geïmporteerd. En ben er blij mee 😐 wil je niet geloven :horny:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

70 reacties

  1. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ik heb em natuurlijk ook al πŸ™‚ hijs relaxt

  2. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik wil de controller nog zeker hebben, heb op dit moment alleen geen geld.

  3. 207 XP
    Niekker's avatar

    nee, omdat: ik m nog niet heb gekocht:)

  4. 84 XP
    killer's avatar

    Ik heb op nee gestemd, vanwege het feit dat ik nog geen PS3 heb πŸ™‚

    Groeten van Willem

  5. 251 XP
    Bassen's avatar

    En waneer gaat die er komen ?

    Trouwens, waneer komt de controller in nederland en voor welke prijs ?

  6. 84 XP
    killer's avatar

    Ik heb op mijn planning ergens rond de winter deze jaar.

    Omdat ik pas een vette PC heb geupdate met dure onderdelen en straks moet ik nieuwe onderdelen kopen voor mijn mauntenbike en nog een nieuwe FULL HD TV van Sony en daarna een VETTE PS3 πŸ˜€

    En reeds is mijn FULL HD TV kapot van samsung, had eerst een Sony maar heb het aan een kennis door verkocht. Heb er wel spijt van achteraf, dus nooit meer Samsung voor mij. Volgende maand heb ik weer een VETTE SONY zoals het hoort πŸ˜€

    De Dualshock3 controller moet ergens tussen Mei en Julli als ik het goed heb.

    Groeten van Willem

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Voor Europa is dat laatst alweer ontkracht, het is nog niet eens zeker of hij hier ΓΌberhaupt wel uit gaat komen dit jaar.

  8. 251 XP
    Bassen's avatar

    Dat zuigt, zit niks anders op dan importeren

  9. 304 XP
    Edwin's avatar

    Ik kan je zowieso importeren aanraden, is nog veel goedkoper ook πŸ™‚

  10. 84 XP
    killer's avatar

    Was het niet zo dat de Dualshock 3 in het bundel gaat zitten van MGS4?

    Groeten van Willem

  11. 251 XP
    Bassen's avatar

    Dat weet ik niet, wel weet ik dat ik de controller van ebay ga halen πŸ™‚

  12. 304 XP
    Edwin's avatar

    Was het niet zo dat de Dualshock 3 in het bundel gaat zitten van MGS4?

    Groeten van Willem

    In Japan en Amerika misschien, een Europese release van de dual shock is er nog niet.

  13. 251 XP
    Bassen's avatar

    Heb ik zowiezo al niks aan, heb al een ps3. Ik heb al wel door dat europa weer flink word benadeeld door sony

  14. 454 XP
    arwin1993's avatar

    heb momenteel geen geld en ik moet eerst nog gta kopen en er blijven maar vette spellen komen πŸ˜›

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    Nog niet gekocht, staat nog op me todo-list. πŸ˜€

  16. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik heb een minuut geleden een controller besteld :smoke: (maar ik rook niet)

  17. 3 XP
    JTxtreme's avatar

    heb hem gisteren bestelt hoop hem snel binnen te hebben πŸ˜€

  18. 13 XP
    BusT3D's avatar

    Nee, want ik koop hem als hij hier in de winkels ligt. πŸ™‚

  19. 304 XP
    Edwin's avatar

    Nee, want ik koop hem als hij hier in de winkels ligt. πŸ™‚

    Mag ik vragen waarom? Allereerst wordt de controller door sommige winkels al verkocht (meestal rond de 55 eu), maar als je ‘m importeert ben je vaak ook nog veel goedkoper uit (lage dollar)!

  20. 251 XP
    Bassen's avatar

    ben 38 euro kwijt inclusief verzenden

  21. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik had hem besteld bij YesAsia voor $55,- (omgerekend €35,-). Ik zou hem 18 mei ontvangen en had hem 8 mei.

    Hij is relaxed πŸ˜€

  22. 251 XP
    Bassen's avatar

    gaat vaak wel wat sneller maar dat van jou is wel erg extreem, beter ja πŸ˜›

  23. 424 XP
    Dawes's avatar

    Geweldig ding, ik heb hem nu een kleine maand.
    Als ik het verschil neem met de normale sixaxis vind ik dat eingelijk een prutding. De DS3 ligt lekkerder in de hand vanwege het gewicht dat wat meer is en de knoppen lijken wat stroever wat beter klikt..

    kortom, aanraderrr

    // Dawes

  24. 27 XP
    killerbrian007's avatar

    ik heb hem al:D

  25. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Morgen krijg ik mijn Dual Shock 3. Ik hoop dat het zo goed is zoals er hier word geschreven.

    EDIT: Ik heb mijn Dual Shock 3 controller(uit de VS) binnen en het ding is BRUUUUUUUUT. Veel beter dan de SIXAXIS het geeft ook tegelijk een gevoel van dat je een echte controller in je hand hebt ipv een Onbekend controller van 5 euro op marktplaats gekocht :). De tril functie is ook echt goed het heeft een meer gevoelsmatige shock dan de andere controllers

  26. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ik wil nu ook wel eens weten waar die van mij blijft πŸ™

  27. 110 XP
    Marshall's avatar

    Laatst besteld op Ebay vanuit Hongkong voor 40 eurotjes. Geweldig apparaat!!

  28. 212 XP
    Kontsnor's avatar

    Ik heb er 2 binnen, en ik verzeker je, dat ze 10x zo fijn zijn als de normale sixaxis controllers. Bij de normale heb je het gevoel dat je niks vast houdt, bij DS3 is dat niet het geval :).

    Zoals iedereen zegt: Aanrader!

  29. 257 XP
    Joost's avatar

    Wie van jullie is allemaal in het bezit van de DualShock3? Ik heb hem ook, heb het via deze website geïmporteerd. En ben er blij mee 😐 wil je niet geloven :horny:

    Toen je hem via die site bestelde, heb je neem ik aan met creditcard betaald? Hoe lang duurde het ongeveer voordat hij aankwam? Was hij goed verpakt en door welk bedrijf werd hij bij je bezorgd? En als je in Europa woont, moet je je order plaatsen op deze site. Had je de US versie? Zal toch geen verschil zitten in de Japanse versie of US versie?

  30. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    DualShock is een DualShock geen verschil in versies. En heb via PayPal betaald. En hij wordt gewoon door TNT bij je deur gebracht, gratis verzenden, duurt maximaal 2 week.

  31. 194 XP
    little big planet's avatar

    ik ga hem van het wiekend halen denk ik tog wel lekker dat trillen ha ha πŸ˜›

  32. 1 XP
    race1968's avatar

    ja alleen jammer dat die het niet op alle games doet

  33. 515 XP
    patrickvanloosbroek's avatar

    nee omdat heb geen geld

  34. 1386 XP
    Redd's avatar

    Heb er 3 besteld. xD

    Voor 2 vrienden en mij, maar goed.. Mischien hou ik ze alle 3 wel. πŸ˜›

  35. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik ga hem nog niet kopen pas als 1 van mijn 2 controllers stuk is denk ik:D
    Duurt nog wel ffe voordat die stuk zijn dus ja jammer dan:p

  36. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    neej:)
    heb nu al 2 controllers en ben niet van plan een 3e er bij te kopen πŸ™‚
    doe ik wel als 1 kapot is πŸ˜€

    off topic: iedereen zegt altijd dat je sixaxis
    snel op zijn en dan niet lang meer volhouden :O
    nou mijn controller heb ik al vanaf begin (release PS3 nederland) en ik kan er gewoon nog minsten 15 tot 20 uur me gamen :O dus wat zeurt iedereen ..?
    en ik game gemiddelt tog wel 3 tot 5 uur per dag

  37. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Ja ik heb al en tijdje de satin silver versie , besteld bij yesasia voor 38 euri.
    Met een week of 2 was tie binnen en geen verzendkosten(h)

    Alleen jammer dat COD4 geen rumble ondersteund het is hier wel het meest gespeelde game.

  38. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik heb afgelopen week 2 Sixaxis controllers gehaald πŸ˜€
    2 voor de prijs van 1 sinds ze aijn afgeprijst voor de helft van de prijs.

    mij gaat het niet om de trilfuncie , (die is alleen maar goed voor de vrouwen tussen ons πŸ˜‰ )ik wil gewoon samen kunnen spelen met mn vrienden.
    en wij kunnen dus ook niet wachten op littlebigplanet !

  39. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Waar was dat? Dat wil ik ook wel!

  40. 1386 XP
    Redd's avatar

    … ik wil gewoon samen kunnen spelen met mn vrienden.
    en wij kunnen dus ook niet wachten op littlebigplanet !

    Ik kan ook niet wachten op LBP, maar nu hoop ik lekker dat er rumble ondersteuning in zit. :p

  41. 421 XP
    Rhox's avatar

    Ben er blij mee, hij weegt weer wat meer (ligt beter in m’n handen) en geeft toch een meerwaarde aan gamen πŸ™‚

  42. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Heeft iemand er al van die Triggers voor gekocht die ook op de 360-controller zit of niet :p?

  43. 236 XP
    Djierod's avatar

    nee ik heb hem nog niet gekocht, hij is behoorlijk duur hier in Europa en aan importeren doe ik niet. Daarnaast mis ik de rumble niet en hebben mijn vrienden geen zin om met mij te gamen.

  44. 1386 XP
    Redd's avatar

    Heeft iemand er al van die Triggers voor gekocht die ook op de 360-controller zit of niet :p?

    Wat voor triggers?! :p

    Daarnaast mis ik de rumble niet en hebben mijn vrienden geen zin om met mij te gamen.

    Dat klonk vast ‘zieliger’ als je het bedoelde. :p

  45. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    @ Japsuh

    bij de Bart Smit zijn de SixAxis controllers (de controllers zonder rumble)
    nu voor 30 euro , ik zou wel opschieten want deze worden niet meer gemaakt / geleverd
    dus zodra ze op zijn , zijn er geen meer te krijgen

    30 euro is de helft van de prijs van wat de nieuwe controller kost!
    dus dat is 30 euro extra wat je betaald voor enkel de rumble ! o.O

    en zoals al eerder gezegt , de rumble heb ik niets mee.. ik ga niet méér ”in een spel zitten” als ik een rumble controller heb =/ ik vind het in zoverre een overbodige luxe
    leuk als je het hebt , maar niet extra voor betalen vindt ik

  46. 293 XP
    Japsuh's avatar

    OkΓ©, bedankt. De bartsmit is hier vlakbij, dus ik ga wel even kijken.

  47. 896 XP
    WoofeR's avatar

    moet em nog halen, doet ik na de vakantie

  48. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ze zijn indd cool

  49. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Wat voor triggers?! :p

    klik
    Zo’n opzetstukje voor die L2 en R2 :P.

  50. 1386 XP
    Redd's avatar

    klik
    Zo’n opzetstukje voor die L2 en R2 :P.

    Ieuw, waarom zou je dat willen? :p

    Ze probeerden net het pakketje met me DS3 controllers te bezorgen, maar ik hoorde de deurbel niet. πŸ™
    Nu kan ik het morgen pas halen op het postkantoor. :p

  51. 1553 XP
    Roytjuh's avatar

    Ik vond het jammer dat de PS3-controllers niet zoiets hadden :P. Dat vond ik van de 360-controller wel fijner dan op de PS3 πŸ˜‰

  52. 236 XP
    Djierod's avatar

    Dat klonk vast ‘zieliger’ als je het bedoelde.

    Dat klonk inderdaad zieliger dan dat ik het bedoelde, maar die vrienden van mij hebben geen smaak en zitten alleen maar zo’n stomme warcraft game te spelen. Waar voor je online moet betalen. Ze zeggen ‘ik heb geen geld voor een ps3’ maar vervolgens betalen ze wel aan world of warcraft.

    *no offensive aan de mensen die warcraft spelen, maar ik vind het niet zo veel aan*

  53. 1386 XP
    Redd's avatar

    Dan snap ik hem inderdaad, ik ken er ook een aantal die (alleen) WoW spelen.. :p

    PS, om maar even ontopic te blijven.. Ik heb ze binnen!

    http://itsredd.nl/pics/PIC-0248.jpg

  54. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    En ? hoe bevalt de dualshock?:game:

  55. 1386 XP
    Redd's avatar

    Prima!

    Het gewicht is nog steeds wel ff wennen, helemaal met langere sessies merk je dat toch wel..
    Ik moet ook zeggen dat ik bijvoorbeeld m’n DS3 alleen pak als ik echt rumble wil, het is niet me nieuwe “player 1 controller”.

    Verder is het trillen echt geniaal, al die verschillende ‘vibes’ πŸ˜€

  56. 200 XP
    bokito007's avatar

    ik heb hem niet, ik kocht net een 2e controller voordat het nieuws kwam dat hij in julie in nl kwam πŸ™

  57. 266 XP
    clockthieve's avatar

    ik ga hem denk ik binnenkort aanschaven mega vet ding

  58. 89 XP
    Jau-Paulo's avatar

    Ik vind het gewicht van de DS3 iig prettiger , ik heb nu het gevoel een controler vast te houden ipv een hol plastic dingetje van nix.

  59. 266 XP
    clockthieve's avatar

    indd dat verwacht ik er ook van

  60. 236 XP
    Djierod's avatar

    Prima!

    Het gewicht is nog steeds wel ff wennen, helemaal met langere sessies merk je dat toch wel..
    Ik moet ook zeggen dat ik bijvoorbeeld m’n DS3 alleen pak als ik echt rumble wil, het is niet me nieuwe “player 1 controller”.

    Verder is het trillen echt geniaal, al die verschillende ‘vibes’ πŸ˜€

    Zit er nu eigenlijk die nieuwe soort van trilling in of is het de soort rumble die we kennen van de ps2 controller?

  61. 266 XP
    clockthieve's avatar

    denk hetzelfde

  62. 9 XP
    Timmeh_PS3's avatar

    Hetzelfde denk ik, ik voel geen verschil:p maarja dat ben ik:29:

  63. 266 XP
    clockthieve's avatar

    smaken verschillen πŸ˜€

  64. 38 XP
    fawakaswa's avatar

    ik heb er 1 uit japan laten over komen ben er erg over te spreken heb die 6x snel verkocht

  65. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik ga de DS3 waarschijnlijk volgende maand halen, ik hoor alleen maar goede dingen erover:).

  66. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik ga de DS3 waarschijnlijk volgende maand halen, ik hoor alleen maar goede dingen erover:).

    Zeker doen! Is het niet voor de rumble dan is het wel voor het gewicht, is het niet voor het gewicht dan is het wel voor de verschillende kleuren, is het niet voor de verschillende kleuren dan is het wel voor euh ja dan weet ik het ook niet meer….

  67. 145 XP
    Flux's avatar

    Ik hoop dat ze metalic blauw hebben. Ben ik dol op:).

  68. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Wat is er nieuw aan dan?

  69. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik hoop dat ze metalic blauw hebben. Ben ik dol op:).

    Wit, zilver en zwart. Helaas. Je kan er wel stickers voor kopen trouwens

    Wat is er nieuw aan dan?

    Hij trilt πŸ™‚

  70. 66 XP
    sneezle's avatar

    Ik vind de dualshock 3 geweldig. Ondanks dat hij zwaarder is. Ligt hij lekker in de hand. en Trilfunctie is Topppie. Je kunt goed voelen of je bv ligt geraakt wordt of zwaar.

    Heb zelf even getest met RSV2 Geraakt worden met een AK 47 of een MP9 en dat kun je zelfs voelen. Echt geweldig. Ik heb mijn Dualshock 3 nu bijna een jaar denk ik en heb er nog steeds geen spijt van.
    ( weet niet meer de precieze datum maar Ik heb hem vanaf de dag dat hij verkrijgbaar was in japan geimporteerd).
    Koste me incl verzendkosten ongeveer 35 euro. Koopje dus.