Topic: Signaalsterkte

08 februari 2010om 19:51

Hoe hoog moet je signaalsterkte zijn om goed draadloos online te kunnen gamen?
Hoe hoog is jullie signaalsterkte?

26 reacties

1. User  avatar
    240 XP

mijne 60%, en ik heb nooit last van lagg of iets dergelijks, of het moet aan de speler liggen. (Speel op zolder, router staat beneden)

0
  2. User  avatar
    233 XP

Ik speel zelf ook op zolder, router staat 1 verdieping lager. M’n signaal schommelt meestal tussen de 60 en 80 %. Router is vrij oud. Als ik een nieuwe veel sterkere router aanschaf, zal dat dan ook m’n signaalsterkte bevorderen ??

0
  3. User  avatar
    240 XP

Je hebt verschillende routers, het ligt er aan wat voor plafond er boven de router zit. Als je een betonnen vloer hebt, raad ik je aan een sterke router te kopen, als het hout is, en je er geen last van hebt, kan je hem ook houden.

0
  4. User  avatar
    3388 XP

verschillend 😉 Ongeveer 40% 😉 Heb wel is dan is ie 20 maar ook soms 60 of 70, ook nooit last van lags

0
  5. User  avatar
    433 XP

de mijne had nog voor het laast 80% dus kan wel goed gamen:P

0
  6. User  avatar
    1390 XP

ik heb gewoon LAN xD

0
  7. User  avatar
    233 XP

[quote]Je hebt verschillende routers, het ligt er aan wat voor plafond er boven de router zit. Als je een betonnen vloer hebt, raad ik je aan een sterke router te kopen, als het hout is, en je er geen last van hebt, kan je hem ook houden.[/quote]

Tis beton, k heb er over het algemeen weinig last van

0
  8. User  avatar
    1100 XP

de mijne is tussen de 50 en 70. nooit last. 🙂

0
  9. User  avatar
    903 XP

mijne is 90%/93% ongeveer

0
  10. User  avatar
    363 XP

Lan ruleeez!!! 100%

0
  11. User  avatar
    848 XP

Ik heb 100% met een draadloze router 😀

0
  12. User  avatar
    602 XP

ik ook 100% draadloos, maar mijn ps3 staat er ongeveer naast xD

0
  13. User  avatar
    582 XP

mijne schommelt tussen de 70 en de 90%..

zit 2 verdiepingen boven de router. in een rechte lijn ong bijna 20 meter.

heb een linksys router van 80 euro.. werkt perfect

0
  14. User  avatar
    3343 XP

[quote]mijne schommelt tussen de 70 en de 90%..

zit 2 verdiepingen boven de router. in een rechte lijn ong bijna 20 meter.

heb een linksys router van 80 euro.. werkt perfect[/quote]

Woon je in een flat ofzo? Met de router op de begane grond?

0
  15. User  avatar
    582 XP

[quote]Woon je in een flat ofzo? Met de router op de begane grond?[/quote]

nope slaap op zolder en heb daar me pc en ps3 ook staan duzz
    maar had gekunt

0
  16. User  avatar
    3343 XP

[quote]nope slaap op zolder en heb daar me pc en ps3 ook staan duzz
    maar had gekunt[/quote]

20 meter hoog huis, vind ik wel erg hoog. xD Maar als ik er bij nadenk… Zou kunnen.

0
  17. User  avatar
    2449 XP

40%-50%… bijna nooit lag

0
  18. User  avatar
    524 XP

LAN 100% (Heel flauw)

0
  19. User  avatar
    3343 XP

32% Brak dus. xD

0
  20. User  avatar
    1100 XP

[quote]20 meter hoog huis, vind ik wel erg hoog. xD Maar als ik er bij nadenk… Zou kunnen.[/quote]

dan heeft die wel 6 a 7 verdiepingen xD land der fabelen? :$

0
  21. User  avatar
    492 XP

Klinkt als een kleine flat :p
    Dus dat kan best wel 🙂
    Dan moet je een dikke uberrouter hebben staan xD

0
  22. User  avatar
    582 XP

WOOOOW!!!! wat een gelul over een foutje :P..

geen 20 maar 12 meter!!! Sorry mensen..! hoop dat jullie me nu niet gaan slaan 🙂

router staat in de meterkast. slaap zelf op zolder boven de aanbouw. bij 2 tegenovergestelde hoeken… dus denk dat mijn schatting van 12 (geen 20 :P) wel goed in de buurt komt..

0
  23. User  avatar
    492 XP

Het ligt er aan hoe groot je meterkast is, ik geloof dat de straling van de router de ruimte nodig heeft (of lul ik nou uit mijn nek :p). Bij mijn vriend staat de router onder een massief houten kast, en daar heb je op de 1e verdieping al geen draadloos bereik meer…

0
  24. User  avatar
    511 XP

Ik heb een linksys router, op de begane grond, en me ps3 is op de 2e verdieping, signaalsterkte tussen 55 en 62% ongeveer, dat is echt kutverbinding, je merkt echt de lag, misschien is de router niet helemaal goed ofzo, maar hij is net nieuw gekocht, linksys 320N.
    Tis niet dat ik onwijze lag heb ofzo, maar ik haat lag, elke seconde is echt kut, ook al ‘lagt’ ie 2x in 10 minuten, vind k irritant. Dus daarom heb ik ook eigenlijk altijd een kabeltje drin hangen 🙂 (=100% :P)

0
  25. User  avatar
    524 XP

50-60% Werkt lekker snel :),

0
  26. User  avatar
    722 XP

[quote]Ik heb een linksys router, op de begane grond, en me ps3 is op de 2e verdieping, signaalsterkte tussen 55 en 62% ongeveer, dat is echt kutverbinding, je merkt echt de lag, misschien is de router niet helemaal goed ofzo, maar hij is net nieuw gekocht, linksys 320N.
    Tis niet dat ik onwijze lag heb ofzo, maar ik haat lag, elke seconde is echt kut, ook al ‘lagt’ ie 2x in 10 minuten, vind k irritant. Dus daarom heb ik ook eigenlijk altijd een kabeltje drin hangen 🙂 (=100% :P)[/quote]

licht eraan wel spel je doet maar als je cod doet heb je zowiezo lag ook al heb je 100 % verbinding of je moet al host zijn

Ik zit ook op 2e verdieping zelfde router maar gewoon goeie verbinding

0