Hoe hoog moet je signaalsterkte zijn om goed draadloos online te kunnen gamen?
Hoe hoog is jullie signaalsterkte?
Topic: Signaalsterkte
08 februari 2010om 19:51
Hoe hoog moet je signaalsterkte zijn om goed draadloos online te kunnen gamen?
Hoe hoog is jullie signaalsterkte?
mijne 60%, en ik heb nooit last van lagg of iets dergelijks, of het moet aan de speler liggen. (Speel op zolder, router staat beneden)
Ik speel zelf ook op zolder, router staat 1 verdieping lager. M’n signaal schommelt meestal tussen de 60 en 80 %. Router is vrij oud. Als ik een nieuwe veel sterkere router aanschaf, zal dat dan ook m’n signaalsterkte bevorderen ??
Je hebt verschillende routers, het ligt er aan wat voor plafond er boven de router zit. Als je een betonnen vloer hebt, raad ik je aan een sterke router te kopen, als het hout is, en je er geen last van hebt, kan je hem ook houden.
verschillend 😉 Ongeveer 40% 😉 Heb wel is dan is ie 20 maar ook soms 60 of 70, ook nooit last van lags
de mijne had nog voor het laast 80% dus kan wel goed gamen:P
ik heb gewoon LAN xD
[quote]Je hebt verschillende routers, het ligt er aan wat voor plafond er boven de router zit. Als je een betonnen vloer hebt, raad ik je aan een sterke router te kopen, als het hout is, en je er geen last van hebt, kan je hem ook houden.[/quote]
Tis beton, k heb er over het algemeen weinig last van
de mijne is tussen de 50 en 70. nooit last. 🙂
mijne is 90%/93% ongeveer
Lan ruleeez!!! 100%
Ik heb 100% met een draadloze router 😀
ik ook 100% draadloos, maar mijn ps3 staat er ongeveer naast xD
mijne schommelt tussen de 70 en de 90%..
zit 2 verdiepingen boven de router. in een rechte lijn ong bijna 20 meter.
heb een linksys router van 80 euro.. werkt perfect
[quote]mijne schommelt tussen de 70 en de 90%..
zit 2 verdiepingen boven de router. in een rechte lijn ong bijna 20 meter.
heb een linksys router van 80 euro.. werkt perfect[/quote]
Woon je in een flat ofzo? Met de router op de begane grond?
[quote]Woon je in een flat ofzo? Met de router op de begane grond?[/quote]
nope slaap op zolder en heb daar me pc en ps3 ook staan duzz
maar had gekunt
[quote]nope slaap op zolder en heb daar me pc en ps3 ook staan duzz
maar had gekunt[/quote]
20 meter hoog huis, vind ik wel erg hoog. xD Maar als ik er bij nadenk… Zou kunnen.
40%-50%… bijna nooit lag
LAN 100% (Heel flauw)
32% Brak dus. xD
[quote]20 meter hoog huis, vind ik wel erg hoog. xD Maar als ik er bij nadenk… Zou kunnen.[/quote]
dan heeft die wel 6 a 7 verdiepingen xD land der fabelen? :$
Klinkt als een kleine flat :p
Dus dat kan best wel 🙂
Dan moet je een dikke uberrouter hebben staan xD
WOOOOW!!!! wat een gelul over een foutje :P..
geen 20 maar 12 meter!!! Sorry mensen..! hoop dat jullie me nu niet gaan slaan 🙂
router staat in de meterkast. slaap zelf op zolder boven de aanbouw. bij 2 tegenovergestelde hoeken… dus denk dat mijn schatting van 12 (geen 20 :P) wel goed in de buurt komt..
Het ligt er aan hoe groot je meterkast is, ik geloof dat de straling van de router de ruimte nodig heeft (of lul ik nou uit mijn nek :p). Bij mijn vriend staat de router onder een massief houten kast, en daar heb je op de 1e verdieping al geen draadloos bereik meer…
Ik heb een linksys router, op de begane grond, en me ps3 is op de 2e verdieping, signaalsterkte tussen 55 en 62% ongeveer, dat is echt kutverbinding, je merkt echt de lag, misschien is de router niet helemaal goed ofzo, maar hij is net nieuw gekocht, linksys 320N.
Tis niet dat ik onwijze lag heb ofzo, maar ik haat lag, elke seconde is echt kut, ook al ‘lagt’ ie 2x in 10 minuten, vind k irritant. Dus daarom heb ik ook eigenlijk altijd een kabeltje drin hangen 🙂 (=100% :P)
50-60% Werkt lekker snel :),
[quote]Ik heb een linksys router, op de begane grond, en me ps3 is op de 2e verdieping, signaalsterkte tussen 55 en 62% ongeveer, dat is echt kutverbinding, je merkt echt de lag, misschien is de router niet helemaal goed ofzo, maar hij is net nieuw gekocht, linksys 320N.
Tis niet dat ik onwijze lag heb ofzo, maar ik haat lag, elke seconde is echt kut, ook al ‘lagt’ ie 2x in 10 minuten, vind k irritant. Dus daarom heb ik ook eigenlijk altijd een kabeltje drin hangen 🙂 (=100% :P)[/quote]
licht eraan wel spel je doet maar als je cod doet heb je zowiezo lag ook al heb je 100 % verbinding of je moet al host zijn
Ik zit ook op 2e verdieping zelfde router maar gewoon goeie verbinding