Topic: Bioshock 2

09 februari 2010om 09:01

Als het goed is komt tie vandaag uit! Haal hem gelijk iedereen, hij is echt gruwelijk goed! Meningen en opmerkingen enzo kunnen hier, welkom in het officiele BioShock 2 topic!

9 reacties

1. User  avatar
    1100 XP

gister speelde iemand in me lijst hem al. weet alleen niet meer wie:$

0
  2. User  avatar
    647 XP

Wel jammer van die fueltank van je drill…. Zou leuker geweest zijn als je ongelimiteerd mee kon spelen 🙂

0
  3. User  avatar
    4682 XP

Dit had ik al ergens anders getypt !.

Had deze game vandaag gekocht, en bij het zien bij de eerste gameplay beelden, sprongen bijna spontaan de tranen in mijn ogen, eerst dacht ik, staat het beeldscherm/ps3 wel goed ingesteld op 1080p?. De game draait op 1080p maar ziet er uit alsof hij op 567p draait, en de game draait niet vloeiend.

Zit er aan te denken om de Ps3 te dumpen voor mijn nieuwe pc, als dit zo blijft doorgaan.

Dat wordt dus morgen omruilen 🙁

0
  4. User  avatar
    903 XP

of het ligt aan je tv….. een tweedehands budget merk

0
  5. User  avatar
    4682 XP

[quote]of het ligt aan je tv….. een tweedehands budget merk[/quote]

Een PANASONIC 720p plasma tv van 1000 euro, is niet bepaald een budget tv.
    Als ik deel 1 op mijn PC speel, op de zelfde tv, heb ik geen blokjes van 4 pixels.

0
  6. User  avatar
    502 XP

Mijn Xbox heeft eergister besloten bij het allerlaatste level te sterven. Fijn. Geen garantie meer, en ik heb geen zin om hem ergens anders te laten repareren. Dus ik stap nu 100% over op PS3, (ookal had ik die ook al) Klote Xbox, met z’n heerlijke kapot gaan timing. Microsoft, Sterf.

0
  7. User  avatar
    1191 XP

[quote] Microsoft, Sterf.[/quote]

HahahahahahahxD

0
  8. User  avatar
    492 XP

Oooooh Bioshock 2 wil ik nog wel hebben 😀 Doet me eraan denken, moet 1 nog ff uitspelen :p Al die online games zuigen mijn tijd op… En ik vond em een beetje eng, ik ben zo’n schijterd :p
    Maarja als meisje mag je daar gelukkig voor uitkomen (A)

0
  9. User  avatar
    403 XP

[quote]Dit had ik al ergens anders getypt !.

Had deze game vandaag gekocht, en bij het zien bij de eerste gameplay beelden, sprongen bijna spontaan de tranen in mijn ogen, eerst dacht ik, staat het beeldscherm/ps3 wel goed ingesteld op 1080p?. De game draait op 1080p maar ziet er uit alsof hij op 567p draait, en de game draait niet vloeiend.

Zit er aan te denken om de Ps3 te dumpen voor mijn nieuwe pc, als dit zo blijft doorgaan.

Dat wordt dus morgen omruilen :([/quote]

Had ik ook last van maar dan op de PC, hij had automatisch ingesteld dat die mooi draaide maar ging ook niet al te mooi ik heb gewoon settings lager gezet en nu loopt het wel mooi.

0