Forum

Topic: niet volledig beeld op de ps3

Anoniem's avatar

ik speel nu al een ruime tijd op een oude tv met beeldbuis en was er laatst achtergekomen dat codmw2 niet helemaal in beeld komt
als ik de beeld instellingen in het spel probeer te veranderen mis ik altijd een stuk van het scherm (denk aan een halve heartbeatsensor die je op je scherm afloopt omdat het erniet op past)

aan de bovenkant is nog wel veel ruimte over maar ik kan het beeld niet naar boven zetten

ik heb ook al geprobeert om de instelllingen teveranderen bij de ps3 maar dat mocht ook niet baten

misschien hier iemand die mij kan helpen:O

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Probeer aan de scart of wat je dan ook gebruikt op je oude tv te prutsten, had dat ook met mijn oude tv beeld viel soms uit of half uit …

  2. 88 XP
    Fynxx's avatar

    Is dit alleen met splitscreen of ook als je in je eentje speelt, want ik heb op mijn LCD tv ook als ik splitscreen speel dat ik me heartbeatsensor niet zie.

  3. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Staat je beeldinstelling wel goed van je Tv, klinkt misschien stom, maar heel veel mensen hebben dat probleem, omdat het te voor de hand liggend is 😛

    De tvs kan je meestal zetten op zoiets als: 16:9 of Breedbeeld, of Wide, of Smart, of 4:3, of Zoom, of weet ik het wat, zet hem dan op de goede stand zegmaar 😛

  4. 533 XP
    fazzel100's avatar

    Of in cod zelf kan je ook instellen

  5. 55 XP
    Paultje_B's avatar

    Ga naar beeld instellingen op je PS3 en dan moet je video uitvoer kiezen enzo, en dan gewoon door klikken totdat je tussen 16:9 en 4:3 kan kiezen. Kies dan 4:3 misschien staat ie nu op 16:9 en doet ie dan iets verkeerds. Het kan ook andersom zijn dat ie nu op 4:3 staat en je em op 16:9 moet zetten. Speel gewoon een beetje met de instellingen.

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Wat is de exacte resolutie van je scherm? Als je scherm bijvoorbeeld maar x1050 heeft dan vallen er 30 pixels weg.

  7. Anoniem -
    Anoniem-5534's avatar

    mijn scherm is raar het lijkt net of er water overheen is gevallen ik kan niet meer met een extra controller spelen wat moet ik doen