Hey, ik wou graag gaan capturen en dat wil ik eerst op de easycap uitproberen.
De vraag is: Wat moet ik allemaal er bij kopen? graag de linkjes erbij zetten,, wel van een NL site graag
1. Easycap ( welke site? )
2. ????
3. ????
Hey, ik wou graag gaan capturen en dat wil ik eerst op de easycap uitproberen.
De vraag is: Wat moet ik allemaal er bij kopen? graag de linkjes erbij zetten,, wel van een NL site graag
1. Easycap ( welke site? )
2. ????
3. ????
Moet het percee een NL site zijn?? want hier is hij maar $10 en gratis verzendkosten; [url]http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5707[/url]
ok en welke spullen moeten erbij
Je moet een PC hebben 😀 en een ps3:P
@bardfielt,
zo, dat wist ik niet!! xD
Ja meer heb je niet nodig:P Jij vroeg derom (A)
Ik verkoop een EasyCAP met alle bijbehorende dingen. Laat maar weten, behalve de PS3 – AV kabel, die hou ik zelf maar die heb je als het goed is bij je PS3 gekregen.
sjoerdgames,
voor hoeveel?
Deal extreme is een goede site met weinig verzendkosten, me zusje heeft daar een ipod hoesje bestelden binnen een week binnen 😉
moet je daar persé met CC?
Heb net nog een pakketje binnengekregen van Deal Extreme. Deed er deze keer 1,5 week over, maar het was ook wel eens 2-3 weken.
Bij DX heb je geen CC nodig.
Kan ook gewoon met paypal 🙂
Maar Paypal is ook kut, omdat je togh weer geld op internet moet zetten
ik doe altijd IDeaL
dit is wat je nodig hebt:
– Easycap
– 1x AV kabel
– 1x AV kabel naar ps3 (maar die heb je waarschijnlijk al)
– 3 splitters
pat
ok, weet iemand toevallig ook een site waar je die kabels + splitters kan kopen?
[quote]Maar Paypal is ook kut, omdat je togh weer geld op internet moet zetten[/quote]
Niet als je hem aan je bankrekening gekoppelt hebt, zoals ik. Bestellen met Paypal voor mij duurt maar een paar seconden.
@Rickaa, Ideal werkt niet bij buitenlandse sites.
[quote]pat
ok, weet iemand toevallig ook een site waar je die kabels + splitters kan kopen?[/quote]
kabel kan je wss wel gewoon bij plaatselijke electronica zaakje krijgen 😛
Krijg je die er niet bij?
[quote]Krijg je die er niet bij?[/quote]
bij de ps3 of easycap?
easycap nee
ps3 ja, alleen je hebt nog 1 extra nodig voor het splitsen van je beeld omdat je anders moet recorden vanaf een heel klein beeltje op je pc