Topic: Youtube videos in HD bekijken op je PS3!

14 februari 2010om 14:01

Als je het nog niet wist, het is niet mogelijk om op [url]www.youtube.com[/url] in je PS3 browser videos in HD te bekijken, dit omdat ps3’s internet browser door de beperkingen te langzaam is.
Gelukkig heb ik er iets op bedacht…een website gemaakt waarmee je dus wel alle HD video’s van youtube op je ps3 kan bekijken. De website werkt correct alleen in PS3’s Internet Browser.
Ga naar [url=”http://www.ps3youtube.com”][b][u]PS3 Youtube[/u][/b][/url] op je PS3(!) en laat hier weten wat je ervan vindt.

29 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Ziet er lekker uit 🙂

Maar via de TV speler van Youtube vind ik het scherp genoeg :)!

0
  2. User  avatar
    602 XP

maar HD is altijd beter.

Ik heb via mijn TV ook youtube (philips Net TV) maar dat is ook niet zo scherp.

Dan maar via playstation Youtube kijken 😀

0
  3. User  avatar
    495 XP

super! ik ga hier zeker gebruik van maken 😀

0
  4. User  avatar
    1983 XP

Ik ergerde me altijd aan de slechte kwaliteit op youtube van de browser van mn ps3. Bedankt voor de oplossing X

0
  5. User  avatar
    602 XP

Zou je ook niet Uitzending gemist in HD kunnen krijgen?? (A)

0
  6. User  avatar
    3343 XP

[quote]Zou je ook niet Uitzending gemist in HD kunnen krijgen?? (A)[/quote]

Nee, dit zou niet kunnen omdat het niet in HD geüpload is.

0
  7. User  avatar
    511 XP

Dat is handig! Tnx 🙂
    Vond t al irritant dat ik steeds me pc aan moest zetten om normaal een filmpje te kijken…

0
  8. User  avatar
    602 XP

[quote]Nee, dit zou niet kunnen omdat het niet in HD geüpload is.[/quote]

Dan moeten die luie donders dat maar doen xD

0
  9. User  avatar
    2449 XP

Oh sounds cool.. morgen ff kijken:)

0
  10. User  avatar
    21 XP

[quote]Oh sounds cool.. morgen ff kijken:)[/quote]
    Je kan nu zelfs videos van gametrailers rss feed bekijken…

0
  11. User  avatar
    969 XP

1 ding, hij moet telkens bufferen

0
  12. User  avatar
    21 XP

[quote]1 ding, hij moet telkens bufferen[/quote]
    Veel mensen hebben hier last van …daarom is het nu weer mogelijk (het was eerst disabled) om die videos te downloaden op je hdd. Selecteer Watch HD of Watch HQ, druk driehoek dan file->save target.

0
  13. User  avatar
    21 XP

OK ik heb wat dingen aangepast, en als je problemen had met bufferen…nou dan heb je nu geen problemen meer 😀 Hij buffert niet meer namelijk!!!

0
  14. User  avatar
    21 XP

Ja kan nu ook op 2 manieren videos sorteren en meer dan 25 resultaten bekijken 🙂

0
  15. User  avatar
    21 XP

youtube classic werkt nu helemaal niet meer op de ps3 dus is het nu een mooie tijd om ps3youtube uit te proberen 😉 Er is nu mogelijk om de comments en categorieën te doorzoeken.

0
  16. User  avatar
    2 XP

Dit is echt Pwnage van de hoogste orde ! Ik heb echt hele avonden zitten prutsen om het
    op 1 of andere manier voor elkaar te krijgen met Tversity… maar dat werkte maar half…
    altijd maar pauzeren en bufferen etc etc.

Dit werkt echt geweldig. Ik snap niet hoe je het bedacht hebt… maar het werk !

:yahoo:

0
  17. User  avatar
    571 XP

Ik maak er meteen een bladwijzer van op me ps3

0
  18. User  avatar
    2 XP

1 vraagje. Ik kijk op het moment 720p vids… en tbh… dat is HD genoeg voor me.

Maar ik dacht te zien dat als ik een filmpje kijk met zowel 720p en 1080p als optie.
    Dat ik dan de 720p versie te zien krijg en niet de 1080p. Is er nog iets wat ik daar aan kan doen
    want het zou toch wel geinig zijn. Niet nodig… maar wel geinig.

Groets.

Skrie

0
  19. User  avatar
    3343 XP

Ik heb het vanmorgen getest en het werkt wel goed. Alleen het bufferen wordt je wel gek van, maar nicely done mate! 😀

0
  20. User  avatar
    9 XP

Even verplaatsen naar de tutorial sectie? Werkt uitstekend!

0
  21. User  avatar
    150 XP

Zeer handig dit bedankt !

0
  22. User  avatar
    115 XP

dat ziet er al wat beter uit:) tnx

0
  23. User  avatar
    15 XP

Mmm maar ik blijf youtube fijner vinden voor de computer aangezien je toch wat gemakkelijker kan surfen. Maar altijd handig als je een filmpje in goede kwaliteit met veel mensen wilt zien.

0
  24. User  avatar
    1512 XP

zit toch liever achter de pc maar het is handig als je snel een filmpje op het grote scherm wil zien (Y)
    deze moet eigenlijk verplaatst worden naar tutorials

0
  25. User  avatar
    1299 XP

Wat een spammers ook voor de credits, reageren op een topic dat 6 maanden oud is met een vrij nutteloze reactie xD

0
  26. User  avatar
    1512 XP

[quote]Wat een spammers ook voor de credits, reageren op een topic dat 6 maanden oud is met een vrij nutteloze reactie xD[/quote]ja maar dit is niet het enige topic waar dat gebeurt xD

0
  27. User  avatar
    524 XP

Nice 🙂 Heb ff geprobeerd het werkt snel en hij hapert niet 🙂 TOPPIE

0
  28. User  avatar
    168 XP

ik ga het zeker eens uitproberen

0
  29. User  avatar
    21 XP

Ik wilde jullie laten weten dat het vanaf nu mogelijk is om in te loggen op [url]www.ps3youtube.com[/url] met je youtube account. Dit maakt het mogelijk om je favorieten/afspeellijsten te browsen, zich abonneren op kanalen, video’s toevoegen aan favorieten en je abonnementen bewerken. 🙂

0