[/b] [b]PlayStation 3 Games[/b] [i]Army Of Two
MotorStorm: Pacific Rift
Assassin’s Creed 2
Modern Warfare 2
Motorstorm
Warhawk
Infamous: Special Edition
NHL2K10 (Promo-CD)
Afro Samurai (Promo-CD)
Soul Calibur IV
Battlefield Bad Company: Gold Edition
Burnout: Paradise [/i] [b]PlayStation 3 accessoires[/b] [i]Jabra Bluetooth Headset (Van Warhawk) [b]Telefonie[/b] Twee prepaid paketten van HI met 10 euro beltegoed nog nieuw in plastic[/i] [b]Geluid[/b] [i]Boxen setje wat bestaat uit 5 boxjes en een subwoofer[/i] [b]Computer Games[/b] [i]Bet On Soldier
World Of Warcraft[/i] [b]Wii[/b] [i]Nieuw in de verkoop een Wii 7 in 1 sportkit wat een: Golfclub, Baseball Pat, Tennis Pat, Racing Wheel, Remote Handle, Remote Cover en Handstrap bevat. Voor 7,95, opsturen kost 6,75
En ook nog een Wii 10 in 1 sportkit wat een: Pingpong Bat, Fishing Pole, Baseball Bat, Billjards Cue, Golfclub, Tennis Pat, Steering Wheel, Handle, Remote Cover en Handstrap. Dit pakket kost 8,95, en opsturen kost 6,75
Eventuele foto’s zijn op aanvraag en elk pakket is in nieuw staat en nog niet open geweest! Nog steeds iets onduidelijk post het dan gewoon in dit topic.[/i]
[b]PlayStation Portable Games[/b]
[i]Grand Theft Auto: Vice City Stories
Killzone: Liberation[/i]
[b]Gezocht[/b]
[i]Need For Speed: Shift [PS3]
The Godfather 2 [PS3]
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [PS3]
Terminator: Salvation [PS3][/i]
[b]Afgehandeld[/b]
[b][i]Mocht je eventueel nog vragen hebben, of wil je foto’s zien van een product. Kan je deze hier gerust plaatsen.[/i][/b] :)[i][/i]

Welke type boxen zijn het?
De boxen zijn van Thrust en de subwoofer die erbij zit is van Labtec
ik heb operation flaspoint\
wat bied je ervoor?
De bovenstaande games bied ik ervoor. 😛
Afro Samurai Promo tegen iets van dit?
[i]Tony Hawk’s Project 8
Silent Hill HomeComing (Promo)
DragonBall Z Burst Limit
Virtua Tennis 3 (Platinum)
Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots (GÉÉN PLATINUM!!)
Battlefield Bad Company[/i]
Wil hem echt graag door de soundtrack van wu tang…
die headset of de bad comany voor:
shaun white, bourne conspiracy, ghost recon 2, godfather 2?
je mag 1 van die games kiezen en je mag dan zelf duidelijk maken of je het voor bc of hs doet.
@UPD8NL ik zie er niks tussen
@Broodjeaap
Wat dacht je van de headset + Bad Company voor Shaun Whit Snowboarding en The Godfather II?
nee wil geen 2 games kwijt…
maar k vind eigenlijk alleen godfather ook wel goed want die is nog best duur…
Ik heb net even op Budgetgaming gekeken en daar staat hij voor 15 euro te koop, ik wil hem eventueel ruilen tegen de headset maar niet tegen Bad Company 2.
bij gameshop is hij 40…
oke deal: shaun white of godfather voor company
op die site van jou budgetgaming zijn ze allemaal even duur
of als je dit wilt: je headset en bc voor godfather en ghost recon
oke deal: godfather of shaunwhite voor battlefield.
op die site van jou budgetgaming zijn ze even duur
oke deal: shaun white of godfather voor company.
op die site van jou budgetgameing zijn ze allemaal even duur…
Shaun white heeft ook een advies prijs van 15 euro, dus laat maar zitten. 😉
ja maar bc toch ook!
Ik heb de Gold Edition. 😉
haha vervelend, anders toch shaun white en godfather voor de headset en bad company?
of alleen godfather voor headset?
Wat mijn betreft een deal. 🙂
welke? van de 2?
anders msn?
is goed voeg mij maar toe: verwijderd
toegevoegd:)
Hoeveel incl. wil je dan voor Afro Samurai?
euhm ik zie eigenlijk niks leuks. wil je nog wat anders bieden voor flashpoint?
hoor het graag
groet
Deal is niet door gegaan spullen zijn dus nog steeds te koop. 🙂
@hierboven: Er komen te veel leuke titels uit deze maand. 😉
@UDP8NL: 20 euro inclusief verzendkosten?
aha wat had uzelf in gedachten
kijk eventueel wat ik nog meer te koop heb staan.
oke anders toch maar:) shaun white of godfather voor headset? je mag zelf kiezen welke
[quote]
@UDP8NL: 20 euro inclusief verzendkosten?[/quote]
Dat kost tie nieuw, en dit is een promo. Ik bied 10 incl.
Gr.
[quote]oke anders toch maar:) shaun white of godfather voor headset? je mag zelf kiezen welke[/quote]
Wat wil jij nou precies, want je verander elke keer weer en op het laatste moment wil je het niet omdat je me niet “vertrouwt”
@UPD8NL: Ik heb op marktplaats een bod van 15 euro. 😉
oh dus dit: godfather 2 voor de headset. Die bad company hoef ik niet meer, die kan ik lenen van vriend… mail me anders maar met je contact gegevens: [email][email protected][/email]
laters
Hey! Wat wil je hebben voor die Infamous SE? Ik heb eventueel Haze of Virtua Fighter 5 te ruil, maar ik heb een vaag gevoel dat een TK-prijs realistischer is 😉
@Rulezz: Er staan daar ook gesealde voor 20, en ik zie jou adv niet maar goed. Oké succes met je verkoop dan. Als het niet doorgaat heb ik nog steeds interesse.
haha sorry rulez maar ik heb de headset in de winkel gezien met aanbieding voor 10 euro dus heb ik liever een nieuwe verse:)
[quote]haha sorry rulez maar ik heb de headset in de winkel gezien met aanbieding voor 10 euro dus heb ik liever een nieuwe verse:)[/quote]
Lekker ben jij zeg eerst verander je 20 keer met wat je precies wil, dan blaas je alles af en krabbel je later toch nog terug en nu blaas je weer alles af terwijl ik de enveloppe en andere troep al heb gekocht? Jij hoef van mij part hier niet meer te komen en morgen ochtend zijn al je reacties hier zo verwijderd en nieuwe zijn hier dan ook niet meer welkom van jou.
[quote]Hey! Wat wil je hebben voor die Infamous SE? Ik heb eventueel Haze of Virtua Fighter 5 te ruil, maar ik heb een vaag gevoel dat een TK-prijs realistischer is ;)[/quote]
Ik heb er expres geen prijzen bij gezet, kom zelf maar met een bedrag. 🙂
[quote]@Rulezz: Er staan daar ook gesealde voor 20, en ik zie jou adv niet maar goed. Oké succes met je verkoop dan. Als het niet doorgaat heb ik nog steeds interesse.[/quote]
Ik heb gezegd wat ik er voor wil en veranderd de komende maanden niet van gedachten zelfs al gaat die andere deal niet door. 😉
Iemand die Racedriver: GRID wil ruilen tegen een game uit mijn hoofdpost?
Racedriver Grid niet meer gezocht + kick
Mijn Grid tegen infamous?
[quote]Mijn Grid tegen infamous?[/quote]
GRID word niet meer gezocht. 😉
Kickert
iets van mijn topic tegen motorstorm: pacafic rift??
Sorry ik zie er niks leuks tussen.
ik heb NFS Shift. Wat bied je ervoor?
en ik heb operation flashpoint 2 wat bied je ervoor ?? 😛
een game te ruil uit me topic. 😉
MW2? of niet?
Wat denk jij nou? Lekker eerlijke ruil…