Topic: PS3 geeft YLOD HELPP !!!!!!!!

16 februari 2010om 19:52

hee iedereen,

ik zat net inFamous te spelen toen opeens mijn PS3 uitviel
daarbij piepte hij 3 keer

toen hij uit was bleef het rode lampje maar knipperen
en al ik hem aan drukte kreeg ik het YLOD en viel hij ook weer uit:depressed:

ik heb de stroom er al vanaf gehad

WEET IEMAND WAT IK KAN DOEN ???????? :depressed: :depressed:

EDIT: het is een 60 GB versie

10 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Sony bellen, hij heeft YLOD en dat moet je laten repareren.

0
  2. User  avatar
    2449 XP

Dat kost je dan meestal wel een flinke smak geld hoorde ik.. alsje hem wil laten repareren..:P

0
  3. User  avatar
    1512 XP

[quote]Sony bellen, hij heeft YLOD en dat moet je laten repareren.[/quote]ik heb op internet gelezen dat ze dat alleen doen met apparaten met garantie en ik heb deze vanaf het begin (60GB)

0
  4. User  avatar
    9970 XP

je kunt em voor 35 euro laten repareren
    moet je ff op marktplaats kijken naar YLOD en dan in zwolle
    die is te vertrouwen, maat van me heeft het daar ook laten fixen!

ik heb ook een telefoonnr voor je, als je dat wilt moet je me maar een pm sturen..

0
  5. User  avatar
    3650 XP

In Almere zit er 1 voor 70 euro 😉

0
  6. User  avatar
    1512 XP

[quote]In Almere zit er 1 voor 70 euro ;)[/quote]heb gekeken in groningen (want almere is nogal ver weg) die doet het voor €75,00 met 3 maanden garantie en al het hun niet lukt hem te reparen hoef je niks te betalen

0
  7. User  avatar
    9970 XP

35 euro, 1 jaar garantie
    en ze doen nog veel meer, niet alleen YLOD’s

0
  8. User  avatar
    2036 XP

wat is dat dan, is dan alleen de bluray drive defect? of is het mainboard dan defect?

0
  9. User  avatar
    511 XP

Tis iig niet de bluray drive, anders zou die gewoon opstarten (denk ik, 95% zeker :P), was het niet dat ie te oververhit raakte en dat ze de ps3 kunnen maken als ze de mainboard opnieuw gingen verhitten zodat de verbindingspunten weer verbonden ofzo?
    😛 iig had k dat es gezien dat zo de ylod werd gerepareerd (youtube, wss amerika, stonden 10-tallen mensen voor het sony gebouw te wachten voor reparatie. stond een busje voor de deur die alles wel zou fixen in protest tegen sony die er belachelijk veel geld voor vraagt/ gereviseerde ps3 geeft)

0
  10. User  avatar
    495 XP

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=4_Ic1_TY-GU[/ame] als je zelf een poging wilt wagen.. niet aan te raden als je nog garantie heb… 😛

0