Wie gaat Just Cause 2 halen?
Ik ga hem denk ik wel halen, alleen te zien welke games er rond die periode nog uitkomen…
Ik wacht alvast op de demo.
Wie gaat Just Cause 2 halen?
Ik ga hem denk ik wel halen, alleen te zien welke games er rond die periode nog uitkomen…
Ik wacht alvast op de demo.
Wordt mij wel leip! (H)
Weet iemand welke (top)games er dan nog uitkomen?
ik krijg alleen maar lag als ik langs jou plaatje kom!
[quote]ik krijg alleen maar lag als ik langs jou plaatje kom![/quote]
Kan ik niet veel aan doen?
Heb nu toch besloten hem niet meteen te kopen. GOW3 komt in de plaats.
Ik zal Just Cause 2 later wel kopen, als ie wat in prijs is verminderd.
eerst maar is eff de revieuws en demo afwachten.. geen zin om weer een miskoop te doen.. * denkt aan saints row 2..* ook €60,= voor betaald..
[quote]eerst maar is eff de revieuws en demo afwachten.. geen zin om weer een miskoop te doen.. * denkt aan saints row 2..* ook €60,= voor betaald..[/quote]
ik vond saints row 2 anders wel lagge..
Saints Row 2 was gewoon goed. Just Cause gaat net als zijn eerste deel gebreken hebben. Heb gameplay gezien van de dvd van Engelse PlayStation Magazine. Zitten grappige dingen in, maar ook weer heleboel twijfelachtige dingen. Schieten ziet er nog steeds niet al te soepel uit. Aan voertuigen hangen, klimmen en de omgevingen daarintegen wel weer!
Al gepre-orderd!! Word een killer game!! Heb de eerste hier liggen en zo slecht is die niet hoor, ik heb nog geen enkele bug gevonden. 😀 KOPEN DIE HANDEL
[quote]ik vond saints row 2 anders wel lagge..[/quote]
smaken verschillen :), het was niet echt mijn game.. en ik had wel wat verwacht nadat ik al die goede reviews had gelezen.. het was opzich wel lachen om het uit te spelen maar na 2-3 uur kon ik me er al niet meer mee vermaken.. 😉