Forum

Topic: Rumor: Nieuwe ps3 Fw update verwijderd otherOS

Anoniem's avatar

Hallo mensen,

mensen met een ps3 slim mogen ophouden met lezen dit is alleen belangrijk voor mensen met een ps3 fat

misschien wisten jullie het al, misschien nog niet, maar er gaat een gerucht dat in de aankomende firmware updates ,OtherOS wordt verwijdert bij de ps3 fat, dus wil je OtherOS behouden en/of wil je misschien je PS3 hacken ( daar zijn ze bij ps3news.com al goed mee bezig) Update je firmware die vooral NIET

Waarom gaan ze dat OtherOS verwijderen?
Sony gaat het waarschijnlijk verwijderen, omdat hackers de ps3 proberen te kraken via OtherOS en Sony heeft een patent aangevraagd wat een reactie was op de voormalig ipod hacker George Hotz (geohot)

Sommige zijn tegen het hacken, update je ps3 gewoon. maar je zult spijt krijgen :rofl:

Zijn er nog meer ps3 sites waar het nieuws nog niet is aangekomen, dan: “Spread the word”

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Jullie gaan spijt krijgen als je begint met faking hacken. Ben blij dat ze dit doen.

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ze mogen OtherOS niet verwijderen, is een functie van de PS3 en het weghalen van zo’n functie zonder grondige reden is niet toegestaan. Doenze het wel, dan is het most likely dat ze aangeklaagd worden.

  3. 276 XP
    ClankStar's avatar

    Vermeld je bron even, grote kans dat dit fake is:
    http://www.yellowdog-board.com/viewtopic.php?f=19&t=7132

  4. 163 XP
    Thijzzy's avatar

    zal ik volgende X doen

  5. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    wat is otherOS eigenlijk?

  6. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik ben een eerlijke ps3 speler en ik hou met heel mijn hart van mijn Playstation 3 dus ik ga hem gewoon keihard updatenxD

  7. 131 XP
    bnk90's avatar

    íedereen moet gewoon updaten anders zul je poep games krijgen netzoals bij de psp

  8. 564 XP
    Rox92's avatar

    Als ze dat gaan doen dan word die update verplicht dus als je nog online wil gamen MOET je hem wel updaten.

  9. 8866 XP
    7th-son's avatar

    uhmmm nou poep games krijg je niet zo zeer hoor…

    OtherOS staat voor: Andere Operating System
    OS = bv windows, linux, noem maar op..

    Nou kan op de ps3 alleen Linux geinstalleerd worden, maar is niet alles volledig te gebruiken, omdat er deel van de hardware gelocked is door de PS3.

    Maargoed, ik heb de ps3 toch eigenlijk ook gekocht vanwege het feit dat ik er Linux op kan installeren.
    Dan wil ik gewoon een deel van me geld terug! stelletje naaiers! (mocht het waar zijn dan)

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Even terzijde; ps3news.com is een vreselijk slechte site. De site zit vol met mensen die allerlei onzin lullen over de PS3. Ze hebben ook een paar domme zetten gedaan in het verleden met de PSP en Dark-AleX.
    Die site is totaal niet te vertrouwen.

  11. 117 XP
    CasperH's avatar

    íedereen moet gewoon updaten anders zul je poep games krijgen netzoals bij de psp

    De logica spat er van af!

  12. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    hangt er vanaf kijk maar naar de X360 die is ook gehackt (ISO’s etc. zijn speelbaar) Ik vind dat het hoog tijd word dat de PS3 gehackt word niet zo zeer voor games ofzo maar voor homebrew. Ik miss veel dingen op de PS3 zoals codecs bijv.

  13. 163 XP
    Thijzzy's avatar

    ik ben het met je eens, ps3 moet niet gehacked worden voor ISO’s maar meer voor de dingen die hij mist, het schijnt zelfs dat er in de 40gb modellen een ps2 emulator zit (hier ben ik niet zeker van), maar die nog gelocked is.