Forum

Topic: v3.5 topic – Bugs, opmerkingen, etc ..

Anoniem's avatar

Hallo,

Zoals je al kan zien is forum V3.5 online, natuurlijk zullen er bugs inzitten, gelieve deze ook te melden zodat onze lieve admins deze kan fixen. Heb je ook een opmerking of iets te zeggen over de nieuwe versie mag het altijd, zolang het maar ontopic blijft 😉

Mvg Shmet.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

83 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Tis sweeeeett!!!!!:D Alleen ja………die avatars in de chatbox he!:P jammer

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Tis sweeeeett!!!!!:D Alleen ja………die avatars in de chatbox he!:P jammer

    Naam lezen kan toch geen kwaad ? lol xD

    Ik heb al een bug/fout gevonden. Bij menubalk heb je knop settings en soms word die settings, instellingen als naam, dus 2 verschillende namen voor dezelfde knop ( is iets kleins maar toch iets lol :p )

  3. 276 XP
    ClankStar's avatar

    Even een leuk weetje voor de members, we zijn bezig met een vorm van PSN integratie, zodat je nog beter je trophies kan showen etc.
    Dit komt online als het werkt en als het ook echt meerwaarde heeft, maar de kans is groot dat het er komt.

    Denk o.a. aan trophies in je profiel geintegreerd en een PS3-Sense trophie sig.

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Waar is de knop Nieuwe berichten (A)?

  5. 542 XP
    niels's avatar

    erg vet dit forum.. gelukkig nog geen bugs tegengekomen 🙂

  6. 542 XP
    niels's avatar

    @ vinnie
    onder het kopje meldingen toch..? (A)

  7. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Even een leuk weetje voor de members, we zijn bezig met een vorm van PSN integratie, zodat je nog beter je trophies kan showen etc.
    Dit komt online als het werkt en als het ook echt meerwaarde heeft, maar de kans is groot dat het er komt.

    Denk o.a. aan trophies in je profiel geintegreerd en een PS3-Sense trophie sig.

    Awwwsummmmeee!!!!

    Ps. Dat citaat is oowk wel naaiceeee! 😀

  8. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Waar is de knop Nieuwe berichten (A)?

    Dat vroeg ik mezelf ook al af, ik mis die knop echt!

  9. 276 XP
    ClankStar's avatar

    Ik denk dat roy(M4GN3T) die knop wel neer wilt zetten, tot die tijd bookmark dit:

    http://www.ps3-sense.nl/forum/search.php?do=getdaily&contenttype=vBForum_Post

    😉

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik denk dat roy(M4GN3T) die knop wel neer wilt zetten, tot die tijd bookmark dit:

    http://www.ps3-sense.nl/forum/search.php?do=getdaily&contenttype=vBForum_Post

    😉

    jup done 😉

  11. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Bedankt M4GN3T!!

    Nu is het compleet :p

  12. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Ehm, ligt het aan mij of is er nu echt iets heel erg fouts 😛 (Ligt niet aan mij :P)

    De opmaak klopt nu voor geen kant meer, elk bericht staat vaag, maarja, hoef niet uit te leggen, want je zou het zelf ook wel merken

    http://i49.tinypic.com/sywhgy.jpg

    EDIT: O, dat is snel verholpen 😛
    + ik zie nu meteen dat de plaatjes niet meer automatisch aangepast worden? (= verkleind voor forum?)

    En nou ik toch hier reageer: Ziet er mooi uit hoor het forum nu 🙂

  13. 276 XP
    ClankStar's avatar

    Ehm, ligt het aan mij of is er nu echt iets heel erg fouts 😛 (Ligt niet aan mij :P)

    De opmaak klopt nu voor geen kant meer, elk bericht staat vaag, maarja, hoef niet uit te leggen, want je zou het zelf ook wel merken

    EDIT: O, dat is snel verholpen 😛
    + ik zie nu meteen dat de plaatjes niet meer automatisch aangepast worden? (= verkleind voor forum?)

    En nou ik toch hier reageer: Ziet er mooi uit hoor het forum nu 🙂

    Over dat plaatjes gedoe: Dat was voor zover ik weet en mod voor VB3, die niet op VB4 werkt/gewoon niet geinstalleerd is.
    Neem aan dat roy hier nog actie voor onderneemt.

  14. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ziet der allemaal nog beter uit! 😀 Echt een goede verbetering!!!!!!!!!!! 😀 Heb verder nog geen bug gevonden……

  15. 69 XP
    frankaugurk's avatar

    Hier een bug:

    http://i50.tinypic.com/2yzk1th.png

    er staat in dat rood gearceerde vak op een raare plek reclame.

    Verder is hij veel beter dan de oude versie!

    EDIT:

    Nog een bug gevonden:

    http://i48.tinypic.com/2uh8qdf.png

  16. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Images resizen is inmiddels gefixt!

  17. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Als je met je muis over dat icoontje gaat voor een topic, met dat briefje, dan zie je een hele hoop wit en bij sommige icoontjes zelfs niks.

  18. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Als je je bericht wijzigd ziet het er niet echt netjes uit 😉

  19. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Graag ook even browser vermelden en liefst screenshots posten 😉

  20. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Als je met je muis over dat icoontje gaat voor een topic, met dat briefje, dan zie je een hele hoop wit en bij sommige icoontjes zelfs niks.

    Dit bedoel je zeker?
    http://i49.tinypic.com/nyzkvn.jpg
    (Niet in gepost.)

    http://i45.tinypic.com/eir14h.jpg
    (Wel in gepost.)

  21. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Er staat i.p.v offline

    Status : Callme is o

  22. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Snel reageren werkt niet altijd even goed, er zijn al drie berichten van mij kwijt geraakt…

  23. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Soms, als ik terug naar het forum ga en iets wil posten in chatbox, kan ik in het tekstvak niet klikken, moet ik de pagina refreshen. Iemand nog met zo een probleem ?

  24. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    was bij de vorige ook zo, e meot forum drukken vanaf het menu en niet direct navigeren 😉

  25. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    ik mis mijn 2008 uiterlijk optie 🙁 :sorry:

  26. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Soms, als ik terug naar het forum ga en iets wil posten in chatbox, kan ik in het tekstvak niet klikken, moet ik de pagina refreshen. Iemand nog met zo een probleem ?

    Heb ik idd ook last van ;(!

  27. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    er duiken weer een aantal bugs op, mocht je er eentje zien, meldt hem dan ff!

  28. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Deze bug was er al een tijdje, maar als ik op nieuwe berichten klik, dan komen er bijvoorbeeld 4 topics, klik ik nog een keer op nieuwe berichten, dan komen er opeens een hoop meer? maar die topics heb ik al gelezen/bezocht.

  29. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Deze bug was er al een tijdje, maar als ik op nieuwe berichten klik, dan komen er bijvoorbeeld 4 topics, klik ik nog een keer op nieuwe berichten, dan komen er opeens een hoop meer? maar die topics heb ik al gelezen/bezocht.

    Als ik erop klik blijven het 16, no matter hoe vaak. Zit je misschien op ps3-sense.nl i.p.v. www.ps3-sense.nl?

  30. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Nee, ik zit op http://www.ps3-sense.nl/forum (etc..)
    en t lijkt dat het steeds dezelfde topics zijn 😛 ff kijken wat er gebeurt als ik ze gelezen markeer, misschien ligt het aan mij

  31. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Snel reageren werkt niet altijd even goed, er zijn al drie berichten van mij kwijt geraakt…

    Heeft niemand hier last van??? Het gebeurde net alweer…

  32. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Heeft niemand hier last van??? Het gebeurde net alweer…

    nop nog geen een keer last van gehad

  33. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Heeft niemand hier last van??? Het gebeurde net alweer…

    Ik ook niet, het reageren werkt perfect :p

  34. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    mij is wel wat opgevallen onder profiel loopt je avatar een beetje over de tekst heen
    zie bijlage

  35. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Spoiler is kapot! :O

  36. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Spoiler is kapot! :O

    2 bugjes gevonden:
    zie die quote boen mij normaal als je op pijltje drukte ging je terug naar post van die persoon maar nu ga je naar een plaatje

    en helemaal onderin kan je keizen voor: nieuws in forum of nederlands ? xD

  37. 244 XP
    oOMorfieusOo's avatar

    Heb problemen met het bekijken van screenshots e.d. op Google Chrome, ik kan het plaatje bekijken, daarna klik ik nogmaals zodat het verdwijnt. Daarna klik ik op de volgende maar deze wil dan niet laden. Ik moet dan de pagina herladen wil ik weer iets kunnen doen op dit tablad. Zeer irritant 😛

  38. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Heb problemen met het bekijken van screenshots e.d. op Google Chrome, ik kan het plaatje bekijken, daarna klik ik nogmaals zodat het verdwijnt. Daarna klik ik op de volgende maar deze wil dan niet laden. Ik moet dan de pagina herladen wil ik weer iets kunnen doen op dit tablad. Zeer irritant 😛

    En op de pijlen klikken lukt ook niet ?

  39. 244 XP
    oOMorfieusOo's avatar

    Nope, ook dat faalt. Krijg dan alleen een verduisterd beeld met rode letters “Loading”

  40. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    is de frontpage kapot?
    ik krijg helemaal geen plaatjes meer te zien..
    alleen maar rode kruisjes.

  41. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    is het misschien een idee om de teller wie de meeste frontpage berichten heeft geplaatst iedere 1ste van de maand te resetten? dit is onmogelijk om in te halen 🙂

  42. 1402 XP
    Selec1's avatar

    is het misschien een idee om de teller wie de meeste frontpage berichten heeft geplaatst iedere 1ste van de maand te resetten? dit is onmogelijk om in te halen 🙂

    Het is ook niet de bedoeling om er een wedstrijd van te maken. Het valt meer onder “grappige informatie”

  43. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    clan forum icoontje bug, blijft altijd opgelicht zelfs als alle topics zijn gelezen

  44. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    clan forum icoontje bug, blijft altijd opgelicht zelfs als alle topics zijn gelezen

    Ongelezen is die blauw, gelezen is die grijs..werkt prima?

  45. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ongelezen is die blauw, gelezen is die grijs..werkt prima?

    😮 zo dus.

  46. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    De klok van PSX loopt trouwens verkeerd, hij loopt 1 uur achter.

  47. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Waarom is de Unit 13 review van PSX verwijderd? 😛

    http://www.psx-sense.nl/78828/review-unit-13/

  48. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Waarom is de Unit 13 review van PSX verwijderd? 😛

    http://www.psx-sense.nl/78828/review-unit-13/

    Mocht nog niet online van Sony

  49. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Waarom is het nWo gedeelte weggehaald?

  50. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Waarom is het nWo gedeelte weggehaald?

    Ja ik miste een gedeelte, wel raar. Best wel zonde ( als het echt weg is )

  51. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Niet echt, we hadden er niks aan, en de clan was sws on-actief. Maar voor mij nog niet geheel duidelijk.

  52. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Had genoeg van nWo.

  53. 243 XP
    terrorquin's avatar

    bij de psx app heb je soms heel lang whitescreen het is best wel irritant kunnen jullie daar iets aan doen?

  54. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik heb op de frontpage met dat flash dingetje steeds dat hij overtoeren gaat
    dan schieten alle reviews voorbij en zit hij in een soort loop

    ik gebruik Google chrome trouwens

  55. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    ik heb op de frontpage met dat flash dingetje steeds dat hij overtoeren gaat
    dan schieten alle reviews voorbij en zit hij in een soort loop

    ik gebruik Google chrome trouwens

    Heb wat aangepast, als het goed is moet het op Chrome nu ook goed werken.

  56. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    ik heb op de frontpage met dat flash dingetje steeds dat hij overtoeren gaat
    dan schieten alle reviews voorbij en zit hij in een soort loop

    ik gebruik Google chrome trouwens

    Google Chrome gebruikt processen voor elke tabblad, zij stoppen javascript per tabblad als je het niet bekijkt. Gevolg is inderdaad dat die als je wel kijkt, alles weer in haalt.

  57. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Komt er nog een + 1 button o.i.d?

  58. 243 XP
    terrorquin's avatar

    reageert er nog iemand op mijn vraag?

  59. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    reageert er nog iemand op mijn vraag?

    iPhone app krijgt binnenkort een update

  60. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Euhm, op tapatalk word nig steeds het oude pm systeem gebruikt, kan dit verandert worden?

  61. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Euhm, op tapatalk word nig steeds het oude pm systeem gebruikt, kan dit verandert worden?

    Helaas niet, dat is een aparte service.

  62. 243 XP
    terrorquin's avatar

    oke is goed dan kan ik weer gewoon psxsensen op me ipod 😀

  63. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik weet niet of dit al bekend is, maar het viel bij mij zonet op bij mijn post dat de tijd van de post twee uur achter staat.

    Bijvoorbeeld om 14:00 uur plaatste ik het bericht en er stond bij vermeld 12:00. Ik weet niet of dit opzettelijk is ingesteld, maar een achterlopende tijd kan problemen opleveren met databases e.d.

    (nog even bij de rest gecheckt van mijn recente posts, loopt ook achter)

    Nog even een screenshotje:
    http://img40.imageshack.us/img40/1198/tijdfout.png

  64. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dat is erg apart, ik heb er geen last van..

    Waarschijnlijk heb je geen GMT +1 ingesteld.

    Toevoeging: https://lh6.googleusercontent.com/-sE4DHfEYgEg/T6kiIfmbqHI/AAAAAAAABEQ/R2n4wbobmPA/s1063/Fullscreen+capture+582012+33356+PM.bmp.jpg

  65. 2457 XP
    peyj's avatar

    Dat is erg apart, ik heb er geen last van..

    Waarschijnlijk heb je geen GMT +1 ingesteld.

    Dat had ik al als eerste gecontroleerd. Dan weer, bij jouw post staat op mijn scherm :Geplaatst op 08-05-2012 om 13.33. Wat niet kan gezien ik toen m’n bericht nog niet eens heb geplaatst.
    Ik zie trouwens dat onder IE het maar een uur is (jouw posttijd staat daar op 14.33). Beide browsers zijn op de meest recente versie geupdate.

    Heel raar, ik verwacht dat het wel aan m’n laptopje zal liggen:P. Ik weet niet over meer mensen hier last van hebben?

    —————————
    Even een edit, ik heb het even geprobeerd op de laptop van mn maat en die geeft ook dezelfde tijd achterstand aan. Ook met chrome btw.
    —————————
    Weer een edit :p.

    Op mijn PSX-sense app geeft die de tijd 15:08 aan. (uur achterstand)
    Misschien toch verstandig om de time server van jullie server te checken/updaten.

  66. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Volgens mij ligt het niet aan de server van PSX-Sense, want ik heb er geen last van.

  67. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik ook niet..

  68. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Dat had ik al als eerste gecontroleerd. Dan weer, bij jouw post staat op mijn scherm :Geplaatst op 08-05-2012 om 13.33. Wat niet kan gezien ik toen m’n bericht nog niet eens heb geplaatst.
    Ik zie trouwens dat onder IE het maar een uur is (jouw posttijd staat daar op 14.33). Beide browsers zijn op de meest recente versie geupdate.

    Heel raar, ik verwacht dat het wel aan m’n laptopje zal liggen:P. Ik weet niet over meer mensen hier last van hebben?

    —————————
    Even een edit, ik heb het even geprobeerd op de laptop van mn maat en die geeft ook dezelfde tijd achterstand aan. Ook met chrome btw.
    —————————
    Weer een edit :p.

    Op mijn PSX-sense app geeft die de tijd 15:08 aan. (uur achterstand)
    Misschien toch verstandig om de time server van jullie server te checken/updaten.

    http://www.psx-sense.nl/forum/profile.php?do=editoptions

    Onder Datum- & tijdopties. Niks met time server te maken, maar is afhankelijk per user account.

  69. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Vet. Ik kom er dankzij die link ook eens achter dat ik foto’s kan uploaden op PSX. xD

    http://www.psx-sense.nl/forum/album.php?u=7388

  70. 2457 XP
    peyj's avatar

    http://www.psx-sense.nl/forum/profile.php?do=editoptions

    Onder Datum- & tijdopties. Niks met time server te maken, maar is afhankelijk per user account.

    Ok, stond idd op de verkeerde tijd (GMT ipv GMT+1). Dus het is weer gefixt;). Maar waar staat deze pagina dan? Ik heb het geprobeerd te vinden om te zien of ik daar de tijd kan vinden.

    Anyway problem solved! 😀

  71. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik keek even bij mijn profiel berichten en klikte een paar keer op Meer Berichten Laden en opeens krijg ik 6 berichten van M4GN3T met de inhoud “boe”, met 2011 als datum en allemaal dezelfde post time. xD ?

    http://i.imgur.com/oZUGV.jpg

  72. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Misschien was die ongeduldig, en maakte hij een Hexa Post (de 6x versie van “Dubbel Post”)?

  73. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Misschien was die ongeduldig, en maakte hij een Hexa Post (de 6x versie van “Dubbel Post”)?

    Nee, het is een bug in ieder geval. Daarom meld ik het hier ook. 🙂

    Elke keer wanneer ik op “Meer Berichten Laden” druk word de oudste comment op mijn profiel onder de nieuwste comment geplaatst. In dit geval is dat dus de comment van M4GN3T en als ik dan bijvoorbeeld 3x op “Meer Berichten Laden” druk, dan wordt zijn comment 3x onder de nieuwste comment op mijn profiel toegevoegd. Als ik er 5x op druk dan word de comment 5x onder de nieuwste comment toegevoegd, etc, etc.

  74. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    We zullen er ff naar kijken, thanks Patty!

  75. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Opgelost!

  76. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Opgelost!

    Klopt, nice!

  77. 210 XP
    R-frodo's avatar

    Beste psx medewerkers,

    Ik heb.opgemerkt dat het niet mogelijk is om mijn instellingen van
    Mijn profiel te wijzigen via mijn mobiel (galaxy s2).

    Het probleem is als volgt, als ik het volgende doe.
    -ik ga via mijn web browser naar de site
    -daar wordt ik direct door gestuurt naar de mobiele weergaven
    -ik druk op de link forum en log me in (ook dit in Mobiele weergaven
    -vervolgens verander ik dat naar pc weergaven
    -en ga dan naar inatellingen van mijn mij profiel

    (dit zijn de stappen die ik neem…)
    -vervolgens wordt ik weer naar de mobiele site gestuurt
    Dit met de layout van stap 1)

    Er wordt wel aangegeven dat ik bij me profiel instellingen zit maar
    meer Ook niet.

    probleem: kan niks wijzigen door middel van het gebruik van mijn mobiel

    Mvg R-frodo
    Sorry geen screenshot atm mogelijk.

  78. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    inderdaad. heb ik ook. zelfde als je een notificatie hebt en wil bekijken, dan ga je ook naar hetzelfde scherm wat jij aangeeft.

    @Iphone

  79. 210 XP
    R-frodo's avatar

    inderdaad. heb ik ook. zelfde als je een notificatie hebt en wil bekijken, dan ga je ook naar hetzelfde scherm wat jij aangeeft.

    Thx voor je reactie, ben ik niet de enige die er last van heeft.

    Ps: de optie met die schakelaar… Mobiel mode on/of werkt totaal niet.

    Thx for reading my whining.

  80. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ps: de optie met die schakelaar… Mobiel mode on/of werkt totaal niet.

    Ooh vreemd, bij mij wel. Zal het doorgeven.

  81. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Beste psx medewerkers,

    Ik heb.opgemerkt dat het niet mogelijk is om mijn instellingen van
    Mijn profiel te wijzigen via mijn mobiel (galaxy s2).

    Het probleem is als volgt, als ik het volgende doe.
    -ik ga via mijn web browser naar de site
    -daar wordt ik direct door gestuurt naar de mobiele weergaven
    -ik druk op de link forum en log me in (ook dit in Mobiele weergaven
    -vervolgens verander ik dat naar pc weergaven
    -en ga dan naar inatellingen van mijn mij profiel

    (dit zijn de stappen die ik neem…)
    -vervolgens wordt ik weer naar de mobiele site gestuurt
    Dit met de layout van stap 1)

    Er wordt wel aangegeven dat ik bij me profiel instellingen zit maar
    meer Ook niet.

    probleem: kan niks wijzigen door middel van het gebruik van mijn mobiel

    Mvg R-frodo
    Sorry geen screenshot atm mogelijk.

    Sommige functies zijn zo complex, die zitten alleen in de desktop site. Zoals je profiel aanpassen zou dan helemaal opnieuw vormgegeven moeten worden voor mobiel gebruik, dat is kostbare tijd die we liever steken in het verbeteren van de (desktop)site zelf. We willen geen advertenties in de mobiele versie, dus vandaar dat we hier lange na niet zoveel functionaliteit in kunnen bouwen als in de desktop versie.

    Betreft het uitzetten, dat moet gewoon lukken hoor. Controleer alleen wel even of je cookies toestaat van PSX-Sense, ik weet niet hoe dit met Android zit maar op de iPhone kun je dit doen door privemodus uit te schakelen.

  82. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Hierbij aan toe te voegen dat het switchen van modus alleen werkt bij de Standaard Browser van Android zelf.
    Mocht je Mozilla Android, Dolphin Browser, Skyfire, Opera of Ninesky gebruiken, dat werkt redelijk onstabiel, tenminste op mijn mobiel, en dus vandaar dat ik de standaard Android browser aanraad.

  83. 210 XP
    R-frodo's avatar

    Owh okey cookies!
    Gebruik altijd standaard browse.

    Opzoek naar oplosssingen! Tata ta taaaaaa

    Thanks again.
    Ps. Ik ben zeer te vreden met alles. 😉

    Owh okey cookies!
    Gebruik altijd standaard browse.

    Opzoek naar oplosssingen! Tata ta taaaaaa

    Thanks again.
    Ps. Ik ben zeer te vreden met alles. 😉

    Nope… Werkt nog steeds niet on / of knop
    Wellicht update van android nodig :s