Topic: ps3 2e keer kapot

23 februari 2010om 07:44

mijn ps3 leest weer geen discs meer….hij is dus vanaf dat ik m terug kreeg, een maand later kapot gegaan!!!
als ik m terug krijg he …van sony, en hij gaat weer kapot….kan ik mn geld terug krijgen of moet ik weer repareren….en dan weer en weer weer weer weer weer….want dit slaat nergens op!!! 1 keer kapot, dan kan, het is een elektronisch apparaat..die horen bijv. na 2 jaar kapot te gaan….maar weer kapot gaan na een maand, nee, ik pik dat nie….ik wil m geld trug!

wat kan ik nou gaan doen als ie weer kapot gaat???

Alvast Bedankt!

18 reacties

1. User  avatar
    848 XP

Hij mag drie keer gerepareerd worden [b]op hetzelfde euvel[/b], daarna hoeven ze je pas een nieuwe te geven…

0
  2. User  avatar
    1390 XP

ga gewoon dreigen xD nee grapje.. mss kun je vragen bij de winkel waar je hem hebt gekocht?

0
  3. User  avatar
    43 XP

dus als ie 3x geen cd’s leest..heb ik recht op een nieuwe?

0
  4. User  avatar
    848 XP

Nee, vier keer, hij mag drie keer gemaakt worden…

Mijn ps3 doet het ook niet meer, YLOD, gaat zo’n reparatie snel?

0
  5. User  avatar
    495 XP

[quote]Nee, vier keer, hij mag drie keer gemaakt worden…

Mijn ps3 doet het ook niet meer, YLOD, gaat zo’n reparatie snel?[/quote]

ik zou hem niet naar sony opsturen als je geen garantie meer hebt, dan ben je gauw 3 weken verder en vaak een gereviseerde .. (ervaring) er zijn genoeg zaken die dit doen voor 60-75 euro 🙂 (als je nog garantie hebt zou ik hem wel opsturen.. :D!)

0
  6. User  avatar
    848 XP

Heb nog 1 dag garantie, had hem 1 dag na mijn verjaardag gekocht in 2008.
    Zat nog wel in twijfel nieuwe kopen of opsturen, heb toch maar voor het tweede gekozen.

0
  7. User  avatar
    492 XP

Damn man jouw ps3 is echt de hele tijd kapot wtf… Dit kan echt niet hoor…

0
  8. User  avatar
    1191 XP

Weet je wat ik niet snap? ik heb mijn ps3 is al sinds de launch en ik heb nog NOOIT iets gehad! WTF!xD

0
  9. User  avatar
    492 XP

[quote]Weet je wat ik niet snap? ik heb mijn ps3 is al sinds de launch en ik heb nog NOOIT iets gehad! WTF!xD[/quote]

Ikke ook… Voorzichtig straks jinx ik het…

> klopt af <

0
  10. User  avatar
    848 XP

Ik had er ook nooit problemen mee…

Hij ging trouwens wel op een mooi moment kapot.
    Ik was aan Battlefield: Bad Company 2 multiplayer aan het spelen, het spel was net begonnen ik schoot twee mensen dood, toen ik daarna dood werd doodgeschoten gaf me beeld eerst allemaal strepen en toen piep piep piep geel lampje.
    Daarna nog heel vaak geprobeert maar deed echt niks meer.

0
  11. User  avatar
    492 XP

Ja dan heb je yellow light gehad, dan gaatie echt niks meer doen…
    :bishop2:

0
  12. User  avatar
    233 XP

lullig man. ik heb ook ylod gehad

0
  13. User  avatar
    848 XP

Hoop dat ik hem volgende week weer terug krijg, wil nou toch wel eens het blu-ray schijfje van BF: BC2 gaan gebruiken :P.

0
  14. User  avatar
    848 XP

Kom ik net thuis, heb ik en pakketje mis gelopen. Ik heb net na gekeken en het is gewoon mijn Playstation. Nu komt ie morgen! gewoon 7 werkdagen (inclusief verzenden)! Heel netjes, dit had ik niet verwacht! :yahoo:

0
  15. User  avatar
    233 XP

[quote]Kom ik net thuis, heb ik en pakketje mis gelopen. Ik heb net na gekeken en het is gewoon mijn Playstation. Nu komt ie morgen! gewoon 7 werkdagen (inclusief verzenden)! Heel netjes, dit had ik niet verwacht! :yahoo:[/quote]

Lekker man. Bij mij duurde het 4 weken ofzo. Was in de periode van nieuwjaarswisseling. Drukke periode

0
  16. User  avatar
    848 XP

Ben blij dat het bij mij een stuk sneller ging! 😀

0
  17. User  avatar
    233 XP

[quote]Ben blij dat het bij mij een stuk sneller ging! :D[/quote]

Ben ook blij voor je :yay:

0
  18. User  avatar
    363 XP

Had op het allereerste PS3 model ook een YLOD zou ik hem na 3 jaar nog gratis door Sony kunnen laten repareren?

0