Topic: Gouden medaille 10km

23 februari 2010om 23:00

Wie heeft het gezien????
Wat een kutzooi zeg. Als ik Sven was zou ik meteen naar huis gaan:(
Maar gelukkig is dat niet zo:)
Ik hoop maar dat hij de ploegenachtervolging wel wint

22 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Niet gezien, het ging heel Twitter over. Sjongejonge, van zijn coach moest hij naar binnen toe ofzo?

0
  2. User  avatar
    3650 XP

Ik ben de enige ter wereld die de olympische spelen onzin vinden? Geld verneukerij? Die het een opgeblaze shit vinden?:|
    Kom op een gast die niks met zijn leven kan en daarom gaat schaatsen om zijn eten te verdienen, gaan wij naar kijken opt TV. Of die een rondje van nep goud wint :|?
    Zelfde als voetbal idiote media SHIT!

ps. LEES MIJN MENING NOG 3 KEER VOOR JE ZIJKT!

0
  3. User  avatar
    1377 XP

[quote]Ik ben de enige ter wereld die de olympische spelen onzin vinden? Geld verneukerij? Die het een opgeblaze shit vinden?:|
    Kom op een gast die niks met zijn leven kan en daarom gaat schaatsen om zijn eten te verdienen, gaan wij naar kijken opt TV. Of die een rondje van nep goud wint :|?

ps. LEES MIJN MENING NOG 3 KEER VOOR JE ZIJKT![/quote]

Natuurlijk kan jij veel meer met je leven, Vinnie, in plaats van die Sven Kramer!… En die Olympische Spelen zijn ook onzin. Want zeg nou zelf, sport is toch alleen maar goed voor je?…

ps. Lees je eigen mening nog 30 keer voor je z[b]EI[/b]kt!

Erg lullig voor Sven Kramer. Een ongelooflijke fout van de coach!

0
  4. User  avatar
    3343 XP

[quote]Ik ben de enige ter wereld die de olympische spelen onzin vinden? Geld verneukerij? Die het een opgeblaze shit vinden?:|

Dit slaat nergens op? Olympische Spelen zijn traditioneel, daarbij is het gewoon normaal. Het is een heel evenement. En ja, hij verdient zijn geld er mee. Dus? Pro skaters doen dat toch ook, of niet dan?

0
  5. User  avatar
    1191 XP

Uhmmm…? gast, Olympische spelen is het allerhoogste wat je kan bereiken, dat jij nou een hekel aan sport heb kunnen wij niks aan doen, maar ga dan niet zo`n lulverhaal neerzetten.

P.S. wat Selec1 al zei: het is ZEIKT! niet ZIJKT

0
  6. User  avatar
    511 XP

vinnie.. je hebt echt oogkleppen op he ofzo..

maar, dus: ECHT KUT!
    ik kijk nooit naar dat schaatsen, maar gister wel ff gekeken, hij ging echt fucking goed gek, 3 seconden voor op die tjap, en dan door die coach! laat de schaatser met rust zeg, hij weet zeker wel welke baan die moet hebben.. dat is gewoon een soort trance als je aan schaatsen bent, geconcentreerd, en dan komt er een coach die zegt: BINNENBAAN

Ook die tjappies die nu zgn. goud hebben gewonnen, HOE kunnen zij blij zijn? HOE? ze zouden zilver verdienen, en die nederlandse bob had niet eens een medaille moeten krijgen? hoe kunnen ze er blij mee zijn, ze WETEN dat er iemand is die beter is dan zij, en dan nog gaan juichen? wtf mensen, of je geeft sven een penalty van 4! seconden die je ermee wint om in de binnenbaan te rijden ipv de buitenbaan, dan had ie alsnog gewonnen! zo ver stond ie voor

nog een x: ik kijk nooit schaatsen 😛 maar dit is gewoon oneerlijk, en slaat echt nergens op

0
  7. User  avatar
    1191 XP

[quote]vinnie.. je hebt echt oogkleppen op he ofzo..

maar, dus: ECHT KUT!
    ik kijk nooit naar dat schaatsen, maar gister wel ff gekeken, hij ging echt fucking goed gek, 3 seconden voor op die tjap, en dan door die coach! laat de schaatser met rust zeg, hij weet zeker wel welke baan die moet hebben.. dat is gewoon een soort trance als je aan schaatsen bent, geconcentreerd, en dan komt er een coach die zegt: BINNENBAAN

Ook die tjappies die nu zgn. goud hebben gewonnen, HOE kunnen zij blij zijn? HOE? ze zouden zilver verdienen, en die nederlandse bob had niet eens een medaille moeten krijgen? hoe kunnen ze er blij mee zijn, ze WETEN dat er iemand is die beter is dan zij, en dan nog gaan juichen? wtf mensen, of je geeft sven een penalty van 4! seconden die je ermee wint om in de binnenbaan te rijden ipv de buitenbaan, dan had ie alsnog gewonnen! zo ver stond ie voor

nog een x: ik kijk nooit schaatsen 😛 maar dit is gewoon oneerlijk, en slaat echt nergens op[/quote]

Je hebt helemaal gelijk, man maar er kan gvd niks aan gedaan worden. Dat zijn de regels:(
    Die Kemkers mag ook wel opdonderen voor mijn part en junioren gaan trainen ofzo. en het team had al niet zoveel prestaties met hem als coach, dus nu moet hij zeker weg

0
  8. User  avatar
    718 XP

@ Vinnie1234 LOL Doe jij dan iets nuttigs dan alleen maar trophies halen ? xD

ik heb het gister gezien is idd wel zwaar klote voor hem …. en de coach zal zich wel schaamen

0
  9. User  avatar
    602 XP

Vinnie ga leren zingen ofzoo xD

Het is geen commerciele troep, als er niet dat soort evenementen zouden zijn eens in de paar jaar, dan was het leven veel saaier. Nu heb je gewoon iets om gezellig met z’n alle naar te kijken etc. Gewoon het gevoel dat we een Natie zijn (neej, geen Nazi). Als we dan (nep)goud of zilver of brons winnen, zijn we trots op onze natie.

Genoeg uitgeluld?? kan nog ff doorgaan als je wilt 😉

Owja, wel leuke bijnaam voor Sven: Sven Miskramer xD (ook al was het eigenlijk die Kemkers (k**kers xD, als je begrijpt wat ik bedoel)

0
  10. User  avatar
    3388 XP

Haha ik wou net zeggen commerciele shit? xD Vinnie zit wel iedere vrijdag achter de TV uri geller te kijken en doet mee aan popstars……… Anywayz, ik ben der ook geen fan van. Sterkter nog ik weet niet eens precies wat der is gebeurt. Ja iets met de coach, sven en verkeerde baan ofsow had ik gehoord xD

0
  11. User  avatar
    602 XP

Check deze dan xD
    [url=http://img706.imageshack.us/i/machinist.jpg/]http://img706.imageshack.us/img706/4178/machinist.jpg[/url]

0
  12. User  avatar
    555 XP

Tja iedereen geeft de coach wel de schuld maar uiteindelijk staat toch sven op de schaatsen.
    Maja wss werd hij in verwarring gebracht en maakte hij uiteindelijk de verkeerde keuze.
    Bale voor hem maar over 4 jaar heeftie weer een kans 😉

0
  13. User  avatar
    602 XP

Haha, ze verzinnen togh wat xD:
    [url=http://img687.imageshack.us/i/monsterboard.jpg/]http://img687.imageshack.us/img687/7892/monsterboard.jpg[/url]
    [url=http://img203.imageshack.us/i/domdom.jpg/]http://img203.imageshack.us/img203/895/domdom.jpg[/url]
    [url=http://img535.imageshack.us/i/binnenbaansneller.jpg/]http://img535.imageshack.us/img535/1765/binnenbaansneller.jpg[/url]
    [url=http://img205.imageshack.us/i/miljonairs.jpg/]http://img205.imageshack.us/img205/3307/miljonairs.jpg[/url]

0
  14. User  avatar
    71 XP

ja is wel dom van zo’n coach maar als schaatser wordt je ooK in twijfel gebracht als je coach iets zegt

0
  15. User  avatar
    3388 XP

Het is echt de schuld van Sven, hij staat op de schaatsen en hij weet toch heus wel welke baan hij moet nemen? Hij staat niet voor het eerst op de schaatsbaan!:O

0
  16. User  avatar
    1584 XP

[quote]Het is echt de schuld van Sven, hij staat op de schaatsen en hij weet toch heus wel welke baan hij moet nemen? Hij staat niet voor het eerst op de schaatsbaan!:O[/quote]

Het is niet de schuld van Sven, van baan wisselen is net als ademhalen voor hun, hun denken er niet bij na. Daarom heb je een coach naast de baan die het aangeeft 😉

maar even wat anders nog:

– Zoek je een andere job? Bel Gerard Kemkers, hij helpt je graag aan een andere baan!

– Kemkers wisselt van baan, hij wordt tandarts. Hij helpt je gegarandeerd van de plak af!

– Sven Kramer tegen Kemkesr: “Klootzak!” Kemkers tegen Sven: “Dat vindt ik een beetje kort door de bocht!”

– Wat hebben Sven Kramer en de NS met elkaar gemeen? Als er een laagje ijs ligt, is er gelijk een wisselstoring!

0
  17. User  avatar
    495 XP

die coach kan idd maar beter emigreren.. 😛

0
  18. User  avatar
    555 XP

[quote]Het is niet de schuld van Sven, van baan wisselen is net als ademhalen voor hun, hun denken er niet bij na. Daarom heb je een coach naast de baan die het aangeeft ;)[/quote]

Jij hebt zeker na afloop die discussie gekeken bij nederland 1 😛

En daar zeiden ze juist dat de coach zich nooit bemoeit met welke baan hij moet nemen.
    Die coach is er meer voor om aanwijzingen te geven en om te zeggen of je harder of zachter moet gaan rijden.

0
  19. User  avatar
    800 XP

Agja, wat heeft deze discussie van zin? Het is gebeurd en het zal ook niet veranderen. Gewoon weer vooruit kijken…

0
  20. User  avatar
    1214 XP

Je bent niet verplicht te kijken..

On: Het blijft sport. Blunders horen er ook bij.

0
  21. User  avatar
    1584 XP

[quote]Jij hebt zeker na afloop die discussie gekeken bij nederland 1 😛

En daar zeiden ze juist dat de coach zich nooit bemoeit met welke baan hij moet nemen.
    Die coach is er meer voor om aanwijzingen te geven en om te zeggen of je harder of zachter moet gaan rijden.[/quote]

En daar ben ik het niet met je eens, want als je de hele rit van Kramer kijkt op de 10 KM dan zie je Kemkers continu aanwijzen waar ie moet schaatsen…

0
  22. User  avatar
    555 XP

[quote]En daar ben ik het niet met je eens, want als je de hele rit van Kramer kijkt op de 10 KM dan zie je Kemkers continu aanwijzen waar ie moet schaatsen…[/quote]

Maar hoe weetje dat hij de baan aanwijst?
    Misschien roeptie wel harder sven en zwaait daarbij heel hard met ze armen weet jij veel 😛

0