Topic: Wie wil sly 4?

24 februari 2010om 00:47

Oke ik wil graag van jullie weten: Willen jullie sly 4?

Ik zelf vind dat de sly cooper reeks een van de beste reeks games ooit gemaakt is!
Ik hoop ook heel erg dat sucker punch op de komende E3 misschien iets loslaat over een komende sly 4, maar ik denk dat ze eerst inFAMOUS 2 af willen maken.. wat dan ook, Ik wil sly gewoon voor de laatste keer terug zien in een geweldige sequel!
want zoals de sly reeks nu eindigt klopt het niet. bentley heeft een tijdmachine gemaakt, je weet niet wat er met sly verder gebeurt, en murray. je kunt niet zomaar een verhaal afblazen..

Ik vind dus dat Sucker Punch de cooper bende voor de laatste keer bij elkaar moet brengen voor Sly cooper 4

6 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Mag ik vragen hoe jou op dit idee in 1 keer komt :)?

Ik zelf ken de game, na wat ik van jou heb gelezen voor schaamte, niet.! Lijkt me opzig wel wat :)!

0
  2. User  avatar
    511 XP

Ik wil het ook heel graag zien op de PS3 😛

(En ook een SSX3! :P)

0
  3. User  avatar
    657 XP

Er is een vraag die nu bij me op komt
    Wat Is Sly?

0
  4. User  avatar
    1390 XP

[quote]Mag ik vragen hoe jou op dit idee in 1 keer komt :)?

Ik zelf ken de game, na wat ik van jou heb gelezen voor schaamte, niet.! Lijkt me opzig wel wat :)![/quote]

nou.. ik zat er al een tijdje mee en wou ergens me verhaal kwijt xD

0
  5. User  avatar
    3343 XP

Zou het ook wel willen. Heb ze alle drie hier liggen en ze zijn oprecht goed! Twee jaar terug werd er beweerd dat er een Sly voor de PSP werd gemaakt.
    @Pikeepikee, Google! xD

0
  6. User  avatar
    1390 XP

[quote]Er is een vraag die nu bij me op komt
    Wat Is Sly?[/quote]

sly cooper.. check google. als je niet echt weet wat t is kun je ook niet op deel 4 wachten denk ik xD

0