Ik had een kort vraagje. Kan ik in HD blijven gamen als ik in SD aan het recorden ben? Dan gebruik ik als set-up:
1. Laptop (Apple MacBook) -> USB-ding EasyCAP
2. S-video uitgang van EasyCAP -> PS3 s-video ingang
3. PS3 HDMI-out -> HDMI-in LCD-tv Philips 32PFL8404H/12
Kan dit of moet ik dan weer met splitters en in SD spelen (wat erg lelijk is op een lcd tv) en dan recorden?
Alvast bedankt,
Paultje_B

nee dat kan niet, je kunt alleen in SD spelen, tenzij je een amerikaanse tv hebt, maar dat lijkt me sterk..
Inderdaad, alleen in SD spelen tijdens het opnemen. Als je niet opneemt, kan je over schakelen op je HDMI kabel in je beeldinstellingen op je PS3!
Is dat niet verschrikkelijk klote?
Ik bedoel, moet er niet aan denken om een hele no-scope montage op te nemen terwijl ik met SD kwaliteit speel…
nee kan je idd niet MAAR je kan ook HD capture card kopen (is wel prijzig) en dan kan je wel HD gamen terwijl je captured.
@ Robbert: idd enorm klote xD
Ja ik zit er inderdaad ook aan te denken om gewoon meteen te beginnen met een HD-PVR. Waar kan ik ze kopen, en zit er software bij die ook op Mac OSX draait? En waar kan je zien watvoor specs je nodig hebt om die HD shizzle goed op te nemen? Alvast bedankt, Paultje_B
[quote]Ja ik zit er inderdaad ook aan te denken om gewoon meteen te beginnen met een HD-PVR. Waar kan ik ze kopen, en zit er software bij die ook op Mac OSX draait? En waar kan je zien watvoor specs je nodig hebt om die HD shizzle goed op te nemen? Alvast bedankt, Paultje_B[/quote]
Je kan die dingen overal op internet kopen. Ik zou alleen niet weten waar je daar voor kan kijken. Er zit wel een CD bij voor MAC dacht ik.
Welke HD-PVR’s gebruiken jullie en wat voor een HD-PVR raden jullie mij aan? ik wil iets dat niet duurder is dan 150-200 euro. En de dingen die er bij nodig zijn zoals kabels waar zou ik die moeten halen? Ik heb zelf al 2 HDMI kabels maar ik neem aan dat ik component moet gaan gebruiken rite? Alvast bedankt, Paultje_B
Je hebt nodig:
een PS3 – Component kabel
een HD PVR (ik gebruik de 1256, heb ik gekocht op [url]www.mnm-computers.nl[/url]).
Dat is hem, HDMI heb je niet nodig. Je beeldinstellingen moet je ook op Component instellen op je PS3.
Of je Speelt Gewoon op SD en zet je TV Resolutie Klein.. zodat het niet lelijk is. Teminst dat doe ik
Sorry voor double post maar, op de ps3 zit een functie ”upscalen” als je dat even inschakeld op Full Screen zit er een duidelijke verbetering die optie moet je gebruiken als je gaat filmen dat doe ikook want dan heb je geel wit en rood nodig.
Edit: Dit is het resultaat van Upscaling: http://www.youtube.com/watch?v=mvz-yREwFoA
@ fazzel
dat ziet er goed uit. maar is dat easy cap ? als dat zo is ziet er goed uit dan.