Topic: leuke gratis online strategy/rpg game gezocht

25 februari 2010om 10:38

Wie weet nog een leuke free online strategy/rpg game?
Er zijn er vele gemaakt en op google heb je zelfs top 100 mmorpg lists maar ik vind er veel gewoon bagger.
Welke raden jullie aan? (A)

21 reacties

1. User  avatar
    495 XP

hmm,, speelde heel vaak runescape.. maar die ken je waarschijnlijk al (:P), misschien is maple story iets voor jou..? of hoe heette dat spel ook alweer.. dragonica ofzo.. is iets van een manga-based actie spel 🙂
    of misschien Flyff.. [url=http://flyff.gpotato.com/?m=welcome]klik[/url]
    geen idee eigenlijk welke er nog meer zijn.. 😀

0
  2. User  avatar
    3388 XP

League of legends vind ik wel tof! Is gratis te downloaden en het is geen zwaar spel

0
  3. User  avatar
    1191 XP

Runescape ftw!”D speel het al een tijdje niet meer maar sinds kort toch weer ff geprobeerd:P en heb nu 30 mill:D en 99 cook

0
  4. User  avatar
    3388 XP

[quote]Runescape ftw!”D speel het al een tijdje niet meer maar sinds kort toch weer ff geprobeerd:P en heb nu 30 mill:D en 99 cook[/quote]

Haha heb ik vroeger ook veel gespeeld:p maarja tis nu echt gay geworden, vroeger was ut nog een soort lauw

0
  5. User  avatar
    903 XP

ik raad je Perfect World aan om te spelen….. egt speelt ontzettend lekker..

of als je van grinden houdt: Cabal Online

Ook erg vet… veel actie vooral in cabal

0
  6. User  avatar
    800 XP

Ik heb ook nog een accountje op Rscape waar ik af en toe nog wel op speel als ik me verveel. Mja, ff ontopic blijven guys..

0
  7. User  avatar
    492 XP

Silk Road is gratis
    je moet zo’n ventje maken en dan tijgers en zombies kapot hakken, beetje WoW achtig

0
  8. User  avatar
    778 XP

Een manager-strategy spel: Hattrick ([url]www.hattrick.org[/url]) en als je van het concept dorpjes bouwen en oorlog voeren houdt: Travian ([url]www.travian.nl[/url])
    Travian heb ik voor lange tijd gespeeld, maar daar ben ik mee gestopt. Hattrick doe ik sinds een half jaar weer en het bevalt 🙂

0
  9. User  avatar
    800 XP

Perfect World is zo lelijk als de pest, echt kwaliteitloos nageaapt WoW spel.
    Hattrick valt niet te volgen, helaas. Dan speel ik liever nog steeds osm.

0
  10. User  avatar
    3388 XP

WoW via een private server?

0
  11. User  avatar
    800 XP

Al is gedaan, ook wel betaald gespeeld maar dat is het ook niet meer voor mij.. :$ 😛

0
  12. User  avatar
    3388 XP

Guild Wars? moet je wel 1x payen maar goed

0
  13. User  avatar
    3343 XP

Echt World of Warcraft is Runes of Magic, probeer Runes of Magic maar eens.

0
  14. User  avatar
    643 XP

Allods online is een echte goede RPG, speel ik zelf ook!

0
  15. User  avatar
    778 XP

[quote]Guild Wars? moet je wel 1x payen maar goed[/quote]

GW is inderdaad geniaal! Ik heb alle delen, moet overigens nog steeds aan het laatste deel beginnen…

0
  16. User  avatar
    2449 XP

Heb toevallig nog een levenslange Guild wars keyliggen:P ongebruikt xD

0
  17. User  avatar
    800 XP

Oeh, klinkt aanlokkelijk..

0
  18. User  avatar
    778 XP

[quote]Heb toevallig nog een levenslange Guild wars keyliggen:P ongebruikt xD[/quote]

Key waarvoor? (welk deel) Is dat niet gewoon zo’n uitprobeer key? (lijkt me niet, want die zijn niet levenslang, maar toch :p)

0
  19. User  avatar
    2449 XP

[quote]Key waarvoor? (welk deel) Is dat niet gewoon zo’n uitprobeer key? (lijkt me niet, want die zijn niet levenslang, maar toch :p)[/quote]

Nope is gewoon een key zodat je levenslang guild wars kan spelen:P
    geen uitprobeer key xD

0
  20. User  avatar
    778 XP

Lol. laten we met z’n allen GW gaan spelen xD Tyria/Cantha/Elona needs us! 😛

0
  21. User  avatar
    1 XP

Ik raad je Maffia Gangs aan. 😛 [url=www.maffiagangs.nl]www.maffiagangs.nl [/url]

Hier raakte ik dus gewoon in 10 minuten aan verslaafd. hahaha

gr

0