Topic: [OOT] Heavy Rain

27 februari 2010om 18:54

Heey,

Aangezien er een aantal hier vast en zeker heavy rain hebben en ook al uitgespeeld hebben, wil ik wel eens weten wat jullie van bv de afloop vonden. En nog belangrijker, welke afloop jullie hadden.

SPOILER ALERT
[spoiler]Ik vond het verassend dat Scot het had gedaan, laatste die ik verdacht… ik dacht de hele tijd OF etan OF die rechercheur. Ik ben Shaun gevonden door die journalist en heb met Norman Scot doodgeschoten.[/spoiler]

–Clank

PLAATS JOUW EIND IN EEN (spoiler)jouw tekst hier(/spoiler) alleen dan moeten het deze haakjes zijn -> [ ] [ ]

33 reacties

1. User  avatar
    1390 XP

dit is mijn einde:

[b]SPOILERS:[/b]

[spoiler]bij mij vind ethan EN de journaliste shaun en als scott me neer wil schieten als ik shaun uit die put wil halen komt die FBI eraan en rent achter hem aan. ik red shaun en de FBI killt scott. die journaliste gaat samenwonen met ethan en shaun. die FBI agent kapt met het gebruiken van drugs, en scott is dood.. ik denk dat dit t beste einde is.

heb je trouwens het slechte einde al op youtube gezien? die is echt vreselijk.
    dan gaat ethan de bak in, shaun verdrikt en in de bak hang ethan zichzelf op 0.0[/spoiler]

0
  2. User  avatar
    284 XP

[quote]dit is mijn einde:

[spoiler]bij mij vind ethan EN de journaliste shaun en als scott me neer wil schieten als ik shaun uit die put wil halen komt die FBI eraan en rent achter hem aan. ik red shaun en de FBI killt scott. die journaliste gaat samenwonen met ethan en shaun. die FBI agent kapt met het gebruiken van drugs, en scott is dood.. ik denk dat dit t beste einde is.

dan gaat ethan de bak in, shaun verdrikt en in de bak hang ethan zichzelf op 0.0[/spoiler][/quote]

[spoiler]
    Ik heb net gekeken ja, je moet echt veel fout doen om dat einde te krijgen denk ik….

Zijn bij jou alle ethan trials gelukt? Bij mij mislukte die met het elektriciteitsveld.
    [/spoiler]

0
  3. User  avatar
    657 XP

Ik had bijna hetzelfde als Patrick en dat is niet de beste
    [spoiler]Het beste einde is dat lauren ook nog overleefd en dan spuugt ze op het einde op Scotts graf en niet alleen Jayden maar ook Madison komt op Let’s Talk Today, Madison en Ethan gaan samenwonen met Shaun, Jayden stopt met drugs en Madison schrijft een geweldig boek Genaamd HEAVY RAIN en dan komt er iets dat hint naar een Sequel, Oh en Clank je kan er wel achter komen dat Scott het had gedaan namelijk dat die kleine jongen verdrinkt dan hoor je hem zeggen “Scottie Don’t Forget About Me”[/spoiler]

0
  4. User  avatar
    657 XP

[quote][spoiler]
    Ik heb net gekeken ja, je moet echt veel fout doen om dat einde te krijgen denk ik….

Zijn bij jou alle ethan trials gelukt? Bij mij mislukte die met het elektriciteitsveld.
    [/spoiler][/quote]

[spoiler]Je moest alleen degene nemen die niet helemaal Blauw waren maar wat gebeurde er als hij mislukte[/spoiler]

0
  5. User  avatar
    502 XP

Hoelang ben je nou bezig met het uitspelen? En als je andere keuze’s maakt, is het dan niet alsnog veel hetzelfde en saai om opnieuw uit te spelen?

0
  6. User  avatar
    657 XP

[quote]Hoelang ben je nou bezig met het uitspelen? En als je andere keuze’s maakt, is het dan niet alsnog veel hetzelfde en saai om opnieuw uit te spelen?[/quote]

Ik heb er 3 dagen over gedaan en ja als je het meerdere keren uitspeelt dan blijft heel veel hetzelfde

0
  7. User  avatar
    502 XP

Ja 3 dagen, hoeveel uur ongeveer?

0
  8. User  avatar
    1390 XP

[quote][spoiler]

[/spoiler][/quote]

[spoiler]bij mij mislukte die elektriciteitsveld ook! die knoppen combinatie was onmogelijk!
    en ik heb dat ene flesje niet gedronken.. maar aan de hand van dat mobieltje en dat geluid van die boot die erop te horen was, was het vrij makkelijk om te weten waar shaun vast zat[/spoiler]

0
  9. User  avatar
    1390 XP

[quote]Ik had bijna hetzelfde als Patrick en dat is niet de beste
    [spoiler]Het beste einde is dat lauren ook nog overleefd en dan spuugt ze op het einde op Scotts graf en niet alleen Jayden maar ook Madison komt op Let’s Talk Today, Madison en Ethan gaan samenwonen met Shaun, Jayden stopt met drugs en Madison schrijft een geweldig boek Genaamd HEAVY RAIN en dan komt er iets dat hint naar een Sequel, Oh en Clank je kan er wel achter komen dat Scott het had gedaan namelijk dat die kleine jongen verdrinkt dan hoor je hem zeggen “Scottie Don’t Forget About Me”[/spoiler][/quote]

[spoiler] Hoe kan lauren dan overleven? ik wou haar redden maar toen zwom ik er zonder haar uit..[/spoiler]

0
  10. User  avatar
    284 XP

[spoiler]
    Bij mij overleed Lauren ook, ik wou haar redden maar drukte volgensmij de verkeerde knop in…
    ALs hij mislukt dan strompelde hij door COWARD heen, krijg je de trofee lafaard en mis je een aantal letters.

Weet iemand btw of het echt gif was in dat flesje? Want ik koos perongeluk verkeer adres, had wel gedronken en later leefde hij ineens weer???
    [/spoiler]

Ik heb er zelf 3 dagen over gedaan, in totaal zo’n 9/10 uur.

0
  11. User  avatar
    657 XP

[spoiler]Ik heb Lauren wel gered je kon haar armen losmaken van de touwen, het was wel ff moeilijk want hij moest haar ook nog naar boven zwemmen, bij dat gif dat was ook nog een test van Scott, hij wilt toch de perfecte vader vinden en hij wilde weten of hij zijn leven wilde geven voor zijn zoon, dat elektriciteitsveld ik had hem wel gehaald was inderdaad erg moeilijk je moest alleen de niet blauwe lijnen doorkruisen[/spoiler]

0
  12. User  avatar
    132 XP

[spoiler]Mjah dat eleketriciteitsveld was kut. Ik nam het 4e poortje als entree, 2 naar voren, 1 links en weer 2 naar voren. Is me wel gelukt met 1 fuck-up.

Verder was mijn einde dat Ethan en Madisson samenwoonden met Shaun, Scott gekilled door Norman en helaas ben ik er niet in geslaagd om Lauren te redden (wist niet dat het kon) en had dus een “Zweef animatie” over het kerkhof..

Ik heb wel 1 einde gezien op youtube waarin Lauren scott doodschiet.. Die was ook vet nice![/spoiler]

0
  13. User  avatar
    85 XP

[spoiler] Ethan vond Shaun, toen wilde scott hem doodschieten maar die FBI gast duwt scott weg. Ik was noob met de quicktime event om madison op dr motor te laten wegrijden dus die werd gearresteerd. En die FBI gast verloor bij mij het gevecht en viel in de afval pers dinges:P.. Ethan heeft Shaun in zijn armen en doet de deur van de loods open en word door alle politie mannen dood geschoten.. en Madison heeft een bekend boek geschreven : Heavy Rain. En daarna nog komen scott en die vrouw waar hij mee samen werkte samen en zegt ze, I promised on my childs grave, I would kill the person who killed my son. En dat doet ze dan dus scott ook dood. [/spoiler] Ik had best een kut einde maar ga em nog een keer spelen..

0
  14. User  avatar
    657 XP

[quote][spoiler] Ethan vond Shaun, toen wilde scott hem doodschieten maar die FBI gast duwt scott weg. Ik was noob met de quicktime event om madison op dr motor te laten wegrijden dus die werd gearresteerd. En die FBI gast verloor bij mij het gevecht en viel in de afval pers dinges:P.. Ethan heeft Shaun in zijn armen en doet de deur van de loods open en word door alle politie mannen dood geschoten.. en Madison heeft een bekend boek geschreven : Heavy Rain. En daarna nog komen scott en die vrouw waar hij mee samen werkte samen en zegt ze, I promised on my childs grave, I would kill the person who killed my son. En dat doet ze dan dus scott ook dood. [/spoiler] Ik had best een kut einde maar ga em nog een keer spelen..[/quote]

[spoiler]Had je Madison niet vergeven[/spoiler]

0
  15. User  avatar
    284 XP

[spoiler]
    Wanneer krijg je dat boek schrijven gedoe? Als je haar niet heb vergeven ofzo?
    [/spoiler]

0
  16. User  avatar
    85 XP

[quote][spoiler]Had je Madison niet vergeven[/spoiler][/quote]

[spoiler] Bedoel je toen Ethan erachter kwam dat zei journalist was? Ja toen had ik haar vergeven [/spoiler]

0
  17. User  avatar
    657 XP

[quote][spoiler] Bedoel je toen Ethan erachter kwam dat zei journalist was? Ja toen had ik haar vergeven [/spoiler][/quote]

[spoiler]dan hoort ze je te redden en dan word je niet doodgeschoten door de politie[/spoiler]
    voor Clank
    [spoiler]Ik had haar vergeven en ik kreeg het wel[/spoiler]

0
  18. User  avatar
    85 XP

[quote][spoiler]dan hoort ze je te redden en dan word je niet doodgeschoten door de politie[/spoiler]
    voor Clank
    [spoiler]Ik had haar vergeven en ik kreeg het wel[/spoiler][/quote]

[spoiler] Ja maar bij mij mislukte de Quicktime event van Madison bij haar motor dus werd ze gearresteerd.. (ik drukte te laat op R2 om te gassen) [/spoiler]

0
  19. User  avatar
    657 XP

[quote][spoiler] Ja maar bij mij mislukte de Quicktime event van Madison bij haar motor dus werd ze gearresteerd.. (ik drukte te laat op R2 om te gassen) [/spoiler][/quote]

[spoiler]ja dat gebeurde ook bij een vriend van mij hij zette meteen zijn ps3 uit en begon opnieuw en toen lukte het[/spoiler]

0
  20. User  avatar
    85 XP

[quote][spoiler]ja dat gebeurde ook bij een vriend van mij hij zette meteen zijn ps3 uit en begon opnieuw en toen lukte het[/spoiler][/quote]

[spoiler] haha ja ik ga de laatste scene nog een keertje spelen en nog een keer het hele spel opnieuw om andere keuzes te maken. [/spoiler]

0
  21. User  avatar
    657 XP

[spoiler]Ik niet er verandert niet veel en ik vind het een beetje saai worden[/spoiler]

0
  22. User  avatar
    657 XP

[spoiler]Welke origami challenge vonden jullie het leukst[/spoiler]

0
  23. User  avatar
    492 XP

[quote]dit is mijn einde:

dan gaat ethan de bak in, shaun verdrikt en in de bak hang ethan zichzelf op 0.0[/spoiler][/quote]

Ik had hetzelfde einde 🙂 Ik had als een addict zittens pelen, in één avond uit :p :$

[spoiler]Moesten jullie bij dat electriciteitsveld niet door buizen met glas kruipen? Ik was daar verdwaald geraakt ofzo omdat ik een lijk had gevonden daar, echt balen, zomaar mijn missie gefaald. Ik vond het ook echt crappy sturen daarbinnen, als ik hem naar links wilde laten kruipen ging ie gewoon rechtdoor :p[/spoiler]

Ik had op youtube de trailer bekeken en daar had een grapjurk harstikke groot geschreven wie de dader was, nog voor ik het spel ging spelen, dat vond ik zo verneukt he. Dan zit je toch met voorbedachte rade iemands spel te vergallen?! Dat soort mensen zijn echt triest, ik ben blij dat het hier tenminste discreet besproken wordt! 🙂

0
  24. User  avatar
    1299 XP

[spoiler]
    Ik heb 2x het einde gedaan, de eerste keer ging de journalist naar ethan toe en daardoor bleef hij in leven en rede hij shaun en gingen ze samen wonen enz.

De 2e keer was de journalist in het brandende huis uit het raam gesprongen en dood, hierdoor red je shaun en dan komt scot pas, die heb ik toen in leven gelaten en niet neergeschoten, dan gaat hij weg, als ethan dan naar buiten gaat, word ie dood geschoten, en scot gaat naar die andere vrouw, ff de naam kwijt, en die is erachter gekomen dat hij de dader is en schiet hem dood. en Shaun is terug bij zijn moeder.

[/spoiler]

0
  25. User  avatar
    657 XP

Ja dat waren bijna alle eindes
    [spoiler] maar je kan ook nog hebben dat Ethan bij Shauns graf staat met Madison en dat hij zichzelf voor haar ogen dood schiet[/spoiler]

0
  26. User  avatar
    492 XP

[spoiler] Gezellig. Ik ben geloof ik toch wel blij met mijn happy end :p[/spoiler]

0
  27. User  avatar
    492 XP

[spoiler]Heey hadden jullie ook dat dat kruipen door die buis met glas zo moeizaam ging? Als ik naar links ofzo wilde sturen bleef ie maar rechtdoor kruipen, zo failde ik hem 🙁 Nooooooo! Doe ik iets verkeerd ofzo of hadden jullie dit ook, ik werd er namelijk helemaal leip van… Sorry voor de dubbelpost :p[/spoiler]

0
  28. User  avatar
    3343 XP

[quote][spoiler]Heey hadden jullie ook dat dat kruipen door die buis met glas zo moeizaam ging? Als ik naar links ofzo wilde sturen bleef ie maar rechtdoor kruipen, zo failde ik hem 🙁 Nooooooo! Doe ik iets verkeerd ofzo of hadden jullie dit ook, ik werd er namelijk helemaal leip van… Sorry voor de dubbelpost :p[/spoiler][/quote]

Ja, R2 alleen indrukken moet je gewoon doen. Niet sturen want dat ging inderdaad heel brak. Eerst stilstaan en dan sturen.

0
  29. User  avatar
    502 XP

[quote][spoiler]Heey hadden jullie ook dat dat kruipen door die buis met glas zo moeizaam ging? Als ik naar links ofzo wilde sturen bleef ie maar rechtdoor kruipen, zo failde ik hem 🙁 Nooooooo! Doe ik iets verkeerd ofzo of hadden jullie dit ook, ik werd er namelijk helemaal leip van… Sorry voor de dubbelpost :p[/spoiler][/quote]

Ik had hem wel gehaald, enige wat bij mij faalde van de challenges was die eerste op de selweg xD.

0
  30. User  avatar
    502 XP

[b]Oke mijn einde vandaag eindelijk gehaald:[/b]
    [spoiler]Gif genomen, dan vind Mars zijn zoontje. Als je hem eruit heb geholpen komt de journaliste binnen. En dan komt Scott binnen. Die schiet Mars neer maar die is niet dood, dan gaat hij achter de journaliste aan. Dan boven schiet Mars scott dood. FBI komt niet, op het nieuws is Mars zelf de held. FBI agent neemt ontslag en gaat een normaal leven leiden. En Shaun, Ethan Mars, en de journaliste gaan samen wonen[/spoiler]. Best een aardig einde dacht ik zo.

0
  31. JBVisual's avatar

alle eindes vrijgespeeld, ruim 70 uur speeltijd.

0
  32. User  avatar
    3343 XP

[quote]alle eindes vrijgespeeld, ruim 70 uur speeltijd.[/quote]

Ik was het ook van plan, maar ik vind het zo vreselijk veel (saai) werk, dat ik het nooit gedaan heb tot nu toe. xD

0
  33. User  avatar
    190 XP

[quote]Ik was het ook van plan, maar ik vind het zo vreselijk veel (saai) werk, dat ik het nooit gedaan heb tot nu toe. xD[/quote]

dat had ik ook ja xD

0