Hey, ik heb laatst het engelse Zavvi.com ontdekt en gezien de gunstige euro/pond koers zijn die games daar spotgoedkoop, Bayonetta voor 24,95 wat uitkomt op โฌ28 nogwat.:hypo: Heeft iemand ervaring met deze shop?
ik hoor het graag
Arnie753
Topic: Zavvi.com te vertrouwen??
02 maart 2010om 16:14

[url]http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-117.html[/url] :p
Thnx! ziet er wel betrouwbaar uit… binnenkort maar eens wqat bestellen ๐
Ja, ze zijn betrouwbaar. Een aantal keren al besteld, want het is veel goedkoper. 1 keer kwam het niet aan en moest ik een maand wachten of het niet heel laat aankwam, maar daarna hadden ze het gewoon weer verstuurd na een paar mailtjes.
Nou en Bayonetta was eerst bij play 20, en is bij bol.com zelfs 30…
edit: bij play nog steeds 23,50,=
[quote]Nou en Bayonetta was eerst bij play 20, en is bij bol.com zelfs 30…
edit: bij play nog steeds 23,50,=[/quote]
oke heb ik niet gezien heb alleen bij free record shop gekeken en daar istie nog 60,-
tis gewoon goedkoop daar dus vandaar dat ik t vraag
zavvi is een betrouwbare winkel, heb er al het eea gekocht en is altijd aangekomen. Soms kan het wel 2weken of langer duren voordat je het hebt.
TheHut ftw. Gister Red Dead Redemption gepre-orderd voor maar 35,- incl.
Ik heb ook wel eens bij zavvi besteld, duurde wel iets van 3 weken maar voor dat bedrag had ik dat wel over (BFBC1 voor 11 euro).
[quote]TheHut ftw. Gister Red Dead Redemption gepre-orderd voor maar 35,- incl.[/quote]
dan baal je nu flink denk k.. hij is uitgesteld.. ๐
Ach ja, vanochtend vond ik het echt klote. Maar die game word niet elders goedkoper omdat hij is uitgesteld ofzo. Maar we moeten wรฉรฉr langer wachten…
Tsja, krijg je he, als je voor een “dubbeltje op de eerste rang” wilt ๐ Als je games voor deze prijzen wilt importeren moet je er gewoon rekening mee houden dat het lang kan duren. Wil je dat niet? Koop dan bij amazon.co.uk of gewoon in NL (zie budgetgaming.nl).
Wat is dat nou weer voor onzin. Hij is niet alleen voor mij uitgesteld ofzo hoor xD
Zavvi is gewoon te vertrouwen hoor, heb er nu 2 keer iets besteld..
1e keer was MW2 (X360) voor een collega, op maandag besteld, maandag erna in huis..
2e keer was Supernatural Seizoen 4 alleen duurde dat wel iets langer, 10 dagen ofzo…
op de site stond wel dat de DVD nederlandse subs heeft, maar op de DVD zelf staat dat niet, heb ‘m nog niet getest ๐
Kortom, zeer goedkoop en snel in huis ๐
[quote]Wat is dat nou weer voor onzin. Hij is niet alleen voor mij uitgesteld ofzo hoor xD[/quote]
Hoezo zeg ik onzin? Wat ik zeg klopt toch gewoon? ๐ Jij klaagt over de service van Zavvi, ik leg jou uit waarom je eigenlijk niet zou moeten klagen.
[quote]Hoezo zeg ik onzin? Wat ik zeg klopt toch gewoon? ๐ Jij klaagt over de service van Zavvi, ik leg jou uit waarom je eigenlijk niet zou moeten klagen.[/quote]
hij bedoelt dat Red Dead Redemption is uitgesteld.. ๐ niet dat de winkel te laat levert ๐ heeft dus niks met de winkel te maken maar met het uitstellen van de game door de ontwikkelaars ๐
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik zeg niks meer :$
hahaha ๐