Topic: [OOT] Bad Company 2

04 maart 2010om 15:40

Beste ps3-sense lezers,

Bad Company, ik heb hem gister binnengekregen en vind hem geweldig:D:wacko2:

Wat vinde jullie ervan?

groetjes

92 reacties

1. User  avatar
    3388 XP

Kmoet hem nog kopen xD heb nog geen doekoe 🙁 eerste wat ik doe als ik doekoe heb is Heavy Rain en BF kopen 😀

0
  2. User  avatar
    502 XP

Ik krijg hem bij abbo van de PU, op mijn moeders naam haha. Dus moet denk ik wachten tot de 19e voordat ik hem binnen heb.

0
  3. User  avatar
    2449 XP

Ik ga vandaag de Limited Edition halen.. de demo vond ik in ieder geval awesome!

0
  4. User  avatar
    718 XP

Ik heb hem zaterdag binnen 😛

0
  5. User  avatar
    66 XP

ik heb geen limited, maar ik heb wel die maps gratis? hoe kan ditxD

0
  6. User  avatar
    156 XP

Kheb de beta en demo gespeelt , IK GA EM ZEKER HALEN 😛 volgende week ^^

0
  7. User  avatar
    1191 XP

Ik had em gister al:p Haggard FTW!

Ik vind het wel realistisch met online met die zwaartekracht dat je kogel lager gaat naarmate je verder schiet. Ik had zo`n ultiem mooie headshot kill op 500 meter ofzo. Ik denk niet dat die snel wordt nagedaan:P

0
  8. User  avatar
    187 XP

Heb de game vandaag binnen gekregen, ben gelijk online gaan knallen 😛 Vind hem echt super!! Jammer dat je die 2 VIP maps op het moment niet kan downloaden. Hoop dat ze het morgen wel doen.

0
  9. User  avatar
    657 XP

Hij is geweldig

0
  10. User  avatar
    502 XP

Die maps krijgt iedereen die hem koopt 😉

0
  11. User  avatar
    187 XP

De ingame store doet het nog steeds niet 😐

0
  12. User  avatar
    33 XP

dit is een prachtig mooi game geworden
    maar mijn broertje heeft 1 mega fout ondekt

dat is… hij was lvl8 en hij had een groot aantal wapens vrij gespeeld met online
    maar hij moest even terug naar het menu omdat hij moest eten dus na het eten wouw hij weer verder en dan gaf hij aan dat hij weer terug bij lvl1 was en geen 1 wapen had vrijgespeeld
    maar naar een paar keer online en offline te gaan was hij ook ineens weer de oude

heeft iemand dat ook gehad voor die gene die ons wil toevoegen ps3 accounts mollemans …. groninger_nl …… balken-ellende

0
  13. User  avatar
    3388 XP

Geen last van gehad 😀 kvind het echt tof spel!!! Moet Singleplayer nog uitspelen, maar ben al een aardig endje. net een paar potjes online gepspeeld egt superr!! 😀 mensen met een headset voeg me toe 😀 kunnen we een keer samen spelen 😀 PSN id = Bardfielt

0
  14. User  avatar
    657 XP

Welk level zijn jullie ik ben bijna level 11, en welke guns hebben jullie al ik heb al alle van Engineer en 2 van Medic

0
  15. User  avatar
    969 XP

Ik krijg BF morgen

0
  16. User  avatar
    2449 XP

ik ben pas lvl 6:P heb wel al alle unlocks van de vehicles xD

0
  17. User  avatar
    187 XP

[quote]dit is een prachtig mooi game geworden
    maar mijn broertje heeft 1 mega fout ondekt

dat is… hij was lvl8 en hij had een groot aantal wapens vrij gespeeld met online
    maar hij moest even terug naar het menu omdat hij moest eten dus na het eten wouw hij weer verder en dan gaf hij aan dat hij weer terug bij lvl1 was en geen 1 wapen had vrijgespeeld
    maar naar een paar keer online en offline te gaan was hij ook ineens weer de oude

heeft iemand dat ook gehad voor die gene die ons wil toevoegen ps3 accounts mollemans …. groninger_nl …… balken-ellende[/quote]

Heb hier gisteren ook last van gehad,gewoon de game afgesloten en opnieuw opgestart en alles was weer normaal.
    Vind het wel raar dat de ingame store het nog steeds niet doet….

Ik ben nu level 11,heb alle wapens van medic class en alle unlocks van de voertuigen vrijgespeelt en ga me nu storten op de assault en recon class 😛

0
  18. User  avatar
    1377 XP

Heeft iemand ook hier last van?

Mijn broertje heeft de VIP code gebruikt en nu kan ik dus niet meer die VIP code gebruiken. Beetje raar niet?

0
  19. User  avatar
    848 XP

Dat is tegen door verkoop ;)…
    Ik kan vandaag eidenlijk beginnen met het spel…

0
  20. User  avatar
    187 XP

[quote]Heeft iemand ook hier last van?

Mijn broertje heeft de VIP code gebruikt en nu kan ik dus niet meer die VIP code gebruiken. Beetje raar niet?[/quote]

VIP code is maar 1x te gebruiken,staat ook op dat papiertje waar de VIP code op staat. Niks raars aan.

0
  21. User  avatar
    1377 XP

[quote]VIP code is maar 1x te gebruiken,staat ook op dat papiertje waar de VIP code op staat. Niks raars aan.[/quote]

Ik ben gewend dat als ik een game koop dat hij dan op alle accounts (op dezelfde PS3) gewoon helemaal perfect werkt. Num oet ik nog eens apart extra content kopen terwijl ik er eigenlijk al voor betaald heb… :disgust1:

Het zou hetzelfde zijn als biijvoorbleed DLC van LittleBigPlanet alleen maar voor 1 account op je PS3 werkt…

0
  22. User  avatar
    187 XP

[quote]Ik ben gewend dat als ik een game koop dat hij dan op alle accounts (op dezelfde PS3) gewoon helemaal perfect werkt. Num oet ik nog eens apart extra content kopen terwijl ik er eigenlijk al voor betaald heb… :disgust1:

Het zou hetzelfde zijn als biijvoorbleed DLC van LittleBigPlanet alleen maar voor 1 account op je PS3 werkt…[/quote]

Volgens mij was de rede dat ze liever hebben dat iedereen de game nieuw koopt inplaats van 2e hands of zo 😛

Deze week komt als het goed is ook een patch uit voor BF BC2,deze zou er voor moeten zorgen dat de ingame store het weer doet en wat problemen worden opgelost. Vandaag stond weer heel me ps3 vast onder een potje online knallen :huh: En ik was oppeens weer rank 1 😛 maar na het spel opnieuw te hebben opgestart was ik gelukkig weer rank 14 😀

0
  23. User  avatar
    87 XP

zoals ze by GameKings zouden zeggen: Tering hé, wat is deze game vet!

0
  24. User  avatar
    187 XP

Online is het nu een en al lag…. Vorige week nog nergens last van maar sinds gister avond is het niet meer te doen. Meer mensen die hier last van hebben?

0
  25. User  avatar
    189 XP

nee hier geen last van!

0
  26. User  avatar
    111 XP

Hebben jullie het spel ook in ee vaag hoesje gekregen?
    Staat bij mij Blu-Ray op ipv PlayStation 3 (rechts boven)…

0
  27. User  avatar
    187 XP

Heb de game in een normaal doosje gekregen zoals bij elke game.

0
  28. User  avatar
    111 XP

[quote]Heb de game in een normaal doosje gekregen zoals bij elke game.[/quote]

Ook geen kleine verschillen? Zoals dat knopje wat je in moet drukken voordat je de disc kan pakken?
    Duurde even voordat ik het door had 😛

0
  29. User  avatar
    187 XP

[quote]Ook geen kleine verschillen? Zoals dat knopje wat je in moet drukken voordat je de disc kan pakken?
    Duurde even voordat ik het door had :P[/quote]

Nope 😛 Gewoon een normale game met een normaal boekje met een normaal doosje en normale VIP code erbij 😛

0
  30. User  avatar
    1377 XP

[quote]Volgens mij was de rede dat ze liever hebben dat iedereen de game nieuw koopt inplaats van 2e hands of zo 😛
    [/quote]

Ja, dat klopt en ik ben het er ook mee eens. Maar dat verklaart niet waarom je hem maar op 1 account op dezelfde PlayStation kan gebruiken, toch?

[quote]Hebben jullie het spel ook in ee vaag hoesje gekregen?
    Staat bij mij Blu-Ray op ipv PlayStation 3 (rechts boven)…[/quote]

Nope, maak eens een foto’tje. Misschien heb je wel een misdruk gekregen! :wacko:

0
  31. User  avatar
    3388 XP

Euhmmmm ik wou ff melden 😀 ik heb een Statcard van BC2 😀 kyk maar bij me spoiler als je erop klikt kun je ook direct je eigen aanvragen!

0
  32. User  avatar
    187 XP

[quote]Euhmmmm ik wou ff melden 😀 ik heb een Statcard van BC2 😀 kyk maar bij me spoiler als je erop klikt kun je ook direct je eigen aanvragen![/quote]

Super man! Was hier al naar op zoek maar kon niks vinden 😛

0
  33. User  avatar
    363 XP

Prachtig, goed naar de community geluiterd! Ze hadden enkel dat squad systeem van MAG moeten overpakken nu vind ik dat de squads te geisoleerd van elkaar zijn.

0
  34. User  avatar
    657 XP

Ik dacht er zijn vast wel veel mensen die Battlefield hebben dus zet je level/PSN hier maar dan kunnen we je toevoegen.

PSN: pikeepikee
    Level: 21
    Favoriete game mode: Rush maar alles kan
    Leeftijd: Gaat je niks aan
    Favoriete Class: All Kits
    Favoriete Gun: G3
    K/D ratio: 1:00

0
  35. User  avatar
    582 XP

PSN: tovenaar1988
    Level: 9
    Favoriete game mode: Rush maar alles kan
    Leeftijd: 22

0
  36. User  avatar
    187 XP

PSN: Jeff_717
    Level: 18
    Favoriete game mode: Rush
    Leeftijd: 18

0
  37. User  avatar
    156 XP

PSN: J-u-s-t_m-e
    Level: 18 en stijgend
    Favoriete game mode: conquest
    Favoriete Gun/Kit: Recon, M95
    Leeftijd: 15 en stijgend

0
  38. User  avatar
    327 XP

[b]PSN:[/b] Stanboy96
    [b]Level:[/b] 10 (stijgend)
    [b]Favoriete gamemode:[/b] Alles is leuk…
    [b]Leeftijd:[/b] 14
    [b]Headset:[/b] Ja

0
  39. User  avatar
    657 XP

Zet je favo Class en Gun er ook bij

0
  40. User  avatar
    363 XP

PSN: nWo_PsyKoMaNiaK
    favo gun: PP2000
    favo game: alles zo’n beetje
    favo class: engineer
    leeftijd: 18
    level: 26 denk k

0
  41. User  avatar
    657 XP

oh en je K/D ratio

0
  42. User  avatar
    363 XP

[quote]oh en je K/D ratio[/quote]

skill level 199,
    score p min: 286
    k/d: 1.80

0
  43. User  avatar
    657 XP

[quote]skill level 199,
    score p min: 286
    k/d: 1.80[/quote]

WOH Psyko je kan ook te ver gaan! :rofl1:

0
  44. User  avatar
    2036 XP

ik ben nog lvl 1, weet ook nog niet wat mijn favo wapen is 🙂

0
  45. User  avatar
    363 XP

[quote]WOH Psyko je kan ook te ver gaan! :rofl1:[/quote]

Voor dat je me die ook niet achteraf zou vragen ;p

0
  46. User  avatar
    657 XP

Ik ben level 26 nu en ik heb alle guns en alle bronze sterren

0
  47. User  avatar
    2036 XP

ik ben lvl 4 🙂
    heb in ieder geval m’n medic paddles, die zijn erg vet 😀

0
  48. User  avatar
    363 XP

Ik ben nu PP2000 8ste goldstar bijna platinum dus!!

0
  49. User  avatar
    657 XP

[quote]ik ben nu pp2000 8ste goldstar bijna platinum dus!![/quote]

nog 2!!

0
  50. User  avatar
    187 XP

Dit blijft gewoon een vette game! 😀

0
  51. User  avatar
    657 XP

Wat ik zo leuk vind is dat het niet zo concentreerd op de K/D ratio

0
  52. User  avatar
    9970 XP

dan moet je je skill level maar eens in de gaten houden haha
    ik zat op 142, tot ik een keertje vet vaak dood ging, en niemand killde, oftewel, het ging niet zo lekker haha
    naderhand keek ik, skill level 8!!!

0
  53. User  avatar
    502 XP

Lvl 2. hahaha. Ik ben nog n00b. Want het is echt heel anders dan MW2, maar wel super tof en stiekem wel beter/realistischer.

0
  54. User  avatar
    433 XP

ben level 9 maar ben nog bezig:D

0
  55. User  avatar
    657 XP

Ik ben level 27 maar ik speel de laatste tijd niet meer, Het kan liggen aan het feit dat ik BFBC2 heb uitgespeeld, Maar ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat mijn vader mijn Ps3 heeft weggehaald omdat ik een slecht verslag had

0
  56. User  avatar
    189 XP

ik ben nu leven 18, maar bijna 19. Ik heb de hele medic en engineer al uitgespeeld. Ga nu maar voor de recon, al wordt dat een lastig verhaal.

0
  57. User  avatar
    80 XP

level 16, medic heb ik compleet, recon en engineer zo goed als alleen bij assault heb ik echt zo goed als niets:huh:

0
  58. User  avatar
    573 XP

ben nog maar een paar dagen bezig en ben ondertussen lvl 10 heb assault al compleet. Ben nu bezig met Medic en Engeneer…

0
  59. User  avatar
    657 XP

Eindelijk level 29 woehoe

0
  60. User  avatar
    189 XP

ben level 22. Heb op 1 wapen in de assault na alles al vrijgespeelt, heb er dus niet meer zo heel veel plezier aan…

0
  61. User  avatar
    116 XP

check mn sig info.

0
  62. User  avatar
    657 XP

:O:O:O

0
  63. User  avatar
    903 XP

Ik ben lvl 12, recon compleet. heb tijd niet meer gedaan… moet wel 😀

0
  64. User  avatar
    363 XP

lvl 39 voornamelijk assault en engineer.

0
  65. User  avatar
    657 XP

😮 😮 😮 😮 😮 😮

0
  66. User  avatar
    124 XP

Level 21 onderhand
    Favoriete modus blijft toch Rush en op zijn tijd Squad Deathmatch.
    Bij iedere map en modus heb ik een andere favoriete class, en alles gaat ook heel gelijkmatig op, maar heb met medic de hoogste score nu, reviven is zo een dankbaar werk 😀
    PSN is TmoomT btw voor ieder die mij aan 5 friend knife kills wilt helpen (A)

0
  67. User  avatar
    657 XP

Weet iemand wat dit is op google zeggen ze dat het een Co-Op mode is voor BFBC2

0
  68. User  avatar
    969 XP

Dat is idd de co-op mode

0
  69. User  avatar
    1390 XP

jup co-op

0
  70. User  avatar
    145 XP

ja is een co-op. hetzelfde idee als nazi zombies gewoon met een aantal players waves overleven lijkt mij opzich wel vet 😛

0
  71. User  avatar
    363 XP

Hoogste rang finally na 281h!! :yahoo:
    top 400 btw

0
  72. User  avatar
    657 XP

Sowee!!!

0
  73. User  avatar
    778 XP

Zijn er nog mensen actief de PS3 versie van BF:BC aan het spelen? Ik heb namelijk gemerkt dat het erg handig is om een squad van 4 mensen te hebben waarmee je kan communiceren. Speelde laatst met wat vrienden online, allemaal met headset en dan vliegen je punten omhoog. Spawnen in elkaars voertuigen enz.
    Probleem is alleen dat je maar zelden allemaal tegelijk online bent en daarom zou ik graag mijn Battlefield vriendenkring wat uitbreiden. Bijna alle nWo leden spelen namelijk CoD :+
    M’n CoD K/D ratio is 2,10. Op BF:BC is dat wat lager, dit omdat ik me bewust ben van het feit dat het killen niet het belangrijkste is (in tegenstelling tot CoD) Bij BF moet je charges planten, defusen, reviven, repairen etcetra.
    Naja, genoeg gepraat. Mijn PSN is nWo_Riot, zijn er gegadigden, mensen die zich geroepen voelen? 🙂 Zou wel fijn zijn als je een headset hebt, is toch wat makkelijker.

0
  74. User  avatar
    1377 XP

Ik heb headset en erg fan van BF:BC. Add me: Selec1

0
  75. User  avatar
    81 XP

Gaat het hier om deel 1 of 2?

0
  76. User  avatar
    145 XP

[quote]Gaat het hier om deel 1 of 2?[/quote]

Naja de titel van dit topic is “Battlefield: Bad Company 2 spelers?” dus ik neem aan dat het over deel 2 gaat.

ontopic: Ik heb de laatste tijd niet echt gespeeld maar ben van plan binnenkort weer te begin en ik heb een headset dus als je wil hje me toevoegen.
    mijn psn id = Cypherthanatos

0
  77. User  avatar
    778 XP

Jup, had het in de titel wel vermeld, in het verdere verhaal niet. Gaat om BF BC2.

0
  78. User  avatar
    343 XP

heb ook headset voeg maar toe PSN = xjoeyxx

en is inderdaad handig als je ook mensen hebt die snappen waar battlefield om draait en niet met alleen maar van die dumbshits in een game zit die je alleen maar afknallen en die niet eens een m-com station disarmen als ze er fking voor staan zonder dat er iemand van de andere partij in de buurt is xd

0
  79. User  avatar
    81 XP

ik speel het ook veel en heb ook een headset 😀 mijn psn = stan-w

0
  80. User  avatar
    343 XP

ef offtopic. Ik moet nog een paar trophies voor de bc2 platinum maar kan iemand me helpen met:

et tu, brute? (knife 5 friends)
    demolition man (20 destructions kills)
    Airkill (roadkill with any helicopter)

want die eerste 2 dat lukt anders bijna niet ;p en die airkill hoevaak ik ook met een helicopter boven op iemand ze ei land hij wil maar niet dood

0
  81. User  avatar
    51 XP

add me PSN= Lazy-dutchman
    Mischien kan ik dan ook nog die laatste trophies halen.
    Ik zie je online.

0
  82. User  avatar
    303 XP

@joey je moet gwn een uav pakken dat is het aller makkelijktst en dan gwn achteriemand vliegen en dan proberen iemand omver te vliegen. en voor die knife 5 friends moet je gwn ff tijdens een potje bij ontmoete spelers kijken, dan ff kijken of die bij de tegen partij zit, dan kijk je of die engels is en beetje met trophies bezig is en dan moet je vragen of die knife trophie wilt halen. dan spreek je gwn ergens af en voeg je elkaar toe en knife je elkaar zo deed ik het dan. die demolishkills is wat lastiger mij is die nog niet gelukt.

ff ontopic: ik speel niet veel bc2 omdat ik neit zo veel vrienden heb die het spelen maar ik wil graag mee doen ben lvl 25 ofso: I-sick_play3r-I

0
  83. User  avatar
    343 XP

@killbilspier

1: lol @ je naam XD
    2: ja ik weet maar ik land steeds recht op hem of ook als ik hem omver maai zegmaar nog steeds krijg ik geen roadkill en ja die knife trophie ga ik ef met een klasgenoot doen ;p

0
  84. User  avatar
    2036 XP

ik doe ook wel mee als je nog plaats hebt. PSN is wouterv1980.
    ik moet ook nog een paar trophies, die kunnen dan ook wel een keer gedaan worden 🙂
    die roadkill heb ik gehaald door gewoon alleen in een helicopter te stappen en gewoon iedere keer naar de enemy base te vliegen en daar gewoon je heli laten zakken met L2, je hebt er dan vast wel een keer eentje raak 🙂

0
  85. User  avatar
    1755 XP

test ( niet opletten)

0
  86. User  avatar
    343 XP

[quote]ik doe ook wel mee als je nog plaats hebt. PSN is wouterv1980.
    ik moet ook nog een paar trophies, die kunnen dan ook wel een keer gedaan worden 🙂
    die roadkill heb ik gehaald door gewoon alleen in een helicopter te stappen en gewoon iedere keer naar de enemy base te vliegen en daar gewoon je heli laten zakken met L2, je hebt er dan vast wel een keer eentje raak :)[/quote]

sorry ik ging de dag na die comment op vakantie ben nu weer terug 😛
    zal het morgen proberen met die helishit die jij zei deed je dat trouwens in 1st of 3rd person?

0
  87. User  avatar
    343 XP

ik heb ondertussen Airkill,carefull guidence en et tu brute, Moet nu alleen nog demolition kills.

iemand die keertje wil boosten???

ik had gister trouwens de vetste kill ooit ik wou zo’n hek knifen maar stond vijand achter die had ik niet gezien en hij knifde dat hek echt 1 seconde voor mij ofso dus toen ik zo dat mes deed knife ik hem zo recht in ze gezicht XD

0
  88. User  avatar
    13 XP

Nog BF BC2 gamers aanwezig hier? Heb de game sinds kort,,,zit vast bij campagne in de missie snowblind (Heli neer halen lukt niet) en heb nog wat te boosten en te leren in de online gameplay zoals hoe een voertuig te repareren enz..

0
  89. User  avatar
    2295 XP

Jeeh ik rock met Joey!

0
  90. User  avatar
    2036 XP

[quote]Jeeh ik rock met Joey![/quote]

spammert 🙂

@RVDK87, check voor die snowblind missie ff youtube voor een walkthrough. een voertuig repareren doe je door engineer klasse te kiezen, daar moet je wel je reparatie tool selecteren in je loadout, tijdens het spelen kun je dan op links of rechts drukken en dan krijg je je fix tool (ook een trophy te halen door hiermee achter een tegenstander te staan en een headshot te geven). de fix tool gebruik je hetzelfde als je geweer, volgens mij was dat R2 of R1.

hier heb je alvast deel 1 van de walkthrough.

http://www.youtube.com/watch?v=azBjVurOoVs

en hier deel 2.

http://www.youtube.com/watch?v=I3PTrOOd_ds&feature=fvwrel

0
  91. User  avatar
    327 XP

Ik speel Bad Company 2 nog steeds regelmatig online met vrienden. Echt een leuk spel. Heb overigens al meer dan een jaar de platina trophy, als iemand ergens hulp mee nodig heeft of graag tips wil voor een bepaalde trophy, hoor ik het wel 😀

0
  92. User  avatar
    13 XP

[quote]Ik speel Bad Company 2 nog steeds regelmatig online met vrienden. Echt een leuk spel. Heb overigens al meer dan een jaar de platina trophy, als iemand ergens hulp mee nodig heeft of graag tips wil voor een bepaalde trophy, hoor ik het wel :D[/quote]

Ben net begonnen met BFBC2, dus tja genoeg te behalen nog 😉

[quote]spammert 🙂

@RVDK87, check voor die snowblind missie ff youtube voor een walkthrough. een voertuig repareren doe je door engineer klasse te kiezen, daar moet je wel je reparatie tool selecteren in je loadout, tijdens het spelen kun je dan op links of rechts drukken en dan krijg je je fix tool (ook een trophy te halen door hiermee achter een tegenstander te staan en een headshot te geven). de fix tool gebruik je hetzelfde als je geweer, volgens mij was dat R2 of R1.

hier heb je alvast deel 1 van de walkthrough.

http://www.youtube.com/watch?v=azBjVurOoVs

en hier deel 2.

http://www.youtube.com/watch?v=I3PTrOOd_ds&feature=fvwrel%5B/quote%5D

Ik krijg het niet voor elkaar die heli op tijd naar beneden te krijgen :annoyed_h4h:

Nu nog dingen als het besturen van een heli leren want nu beland ik telkens op m’n kop :shakehead:

0